20 lutego 2012

"Zadzwoń do mnie w każdej chwili"

Embed from Getty Images

Reese Witherspoon (Legalna blondynka) jest znaną aktorką od prawie 10 lat. Ale kiedy miała spotkać się z samą księżną Cambridge była bardzo zestresowana. Aktorka w pewnym programie telewizyjnym powiedziała, że bardzo denerwowała się przed spotkaniem z Kate, w lipcu ubiegłego roku. Podobno aż 6 razy zmieniała strój, aby wyglądać perfekcyjnie. Zdziwionemu mężowi powtarzała - przecież to księżniczka. Po spotkaniu Reese stwierdziła, że Kate jest bardzo miła, piękna i urocza. A samej Kate powiedziała: Nie jestem pewna czy będziesz chciała spędzić ze mną czas, ale jeśli chcesz, zadzwoń do mnie w każdej chwili Kate. Ja już się tyle razy zastanawiałam co powiem Kate, kiedy ją spotkam!



3 komentarze:

  1. O tak sądziłam, że to wybierzesz xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się te lalki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jade do Londynu[chyba]:}:} koleżanka tam jedzie do swojej mamy i ona za kilka lat mnie zaprosi, tak mówiła. i być może zobacze Kate taką mam nadzieję:}:}
    wielbicielka Kate i Wiliama.:}

    OdpowiedzUsuń