20 lutego 2012

"Zadzwoń do mnie w każdej chwili"


Jedna z moich ulubionych aktorek Reese Witherspoon (Legalna blondynka) jest znaną aktorką od prawie 10 lat. Ale kiedy miała spotkać się z samą Księżną Cambridge była bardzo zestresowana. Aktorka w pewnym programie telewizyjnym powiedziała, że bardzo denerwowała się przed spotkaniem z Kate, w lipcu ubiegłego roku. Podobno aż 6 razy zmieniała strój, aby wyglądać perfekcyjnie. Zdziwionemu mężowi mówiła - "przecież to Księżniczka". Po spotkaniu Reese stwierdziła, że Kate jest bardzo miła, piękna i urocza. A samej Kate powiedziała: " Nie jestem pewna czy będziesz chciała spędzić ze mną czas, ale jeśli chcesz, zadzwoń do mnie w każdej chwili Kate".
Ja już się tyle razy zastanawiałam co powiem Kate, kiedy ją spotkam!


**********
W związku z tym, że już niedługo będzie 1 rocznica ślubu Kate i William' firma Mattel stworzyła lalki które są naprawdę ładne i podobne do pierwowzorów. (pamiętacie te brzydsze wersje, które pojawiły się zaraz po ślubie?) Kolekcjonerzy już mogą wstępnie je zamawiać za 99 funtów za jedną.


Co do mojego imienia z bierzmowania, oczywiście, że Katarzyna. Postanowiłam sobie takie przyjąć, ponieważ Kate jest dla mnie bardzo ważna. Myślę, że to dobry wybór, zwłaszcza, że pasuje do moich dwóch poprzednich imion. Możliwe jest, że kiedyś nie będę się interesowała Kate, tak jak dzisiaj, ale będę traktować to jako pamiątkę, że kiedyś miałam tak ogromna pasję ;)

3 komentarze:

  1. O tak sądziłam, że to wybierzesz xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się te lalki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jade do Londynu[chyba]:}:} koleżanka tam jedzie do swojej mamy i ona za kilka lat mnie zaprosi, tak mówiła. i być może zobacze Kate taką mam nadzieję:}:}
    wielbicielka Kate i Wiliama.:}

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...