10 czerwca 2018

Kate, George i Charlotte kibicują Williamowi w meczu polo

Książę William bierze dzisiaj udział w charytatywnym meczu polo Maserati Royal Charity Polo Trophy w Beaufort Polo Club w Tetbury. Kibicują mu księżna Kate z George'em i Charlotte! Towarzyszą im Autumn i Peter Phillips z córkami - Islą i Savanną o której mówi się, że skradła show podczas wczorajszej uroczystości szalejąc na balkonie pałacu Buckingham. Więcej zdjęć możecie zobaczyć w linku powyżej - Daily Mail co chwilę aktualizuje ten artykuł i dodaje więcej zdjęć!

Post zostanie uzupełniony wkrótce!

Ostatni raz widzieliśmy tam Kate i George'a w 2015 roku:


Embed from Getty Images

10 komentarzy:

  1. Zaskoczyli mnie wyjściem,bo od ostatniego meczu polo z udziałem dzieci i Kate minęło już trzy lata,a przecież wczoraj był Trooping the Colur.Rozpieszczają nas :)Piękna niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zobaczyć Kate z dziećmi :) Miałam cichą nadzieję, że dziś się pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo liczyłam,że się pojawią. Zdjęcia są super. Szkoda tylko,że nie było z nimi Louisa,albo księżnej Meghan

      Usuń
  3. Mam pytanie gdzie kupilas piekny kubek i bryloczek z Meg i Harrym ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek dostałam od moich przyjaciół, którzy mieszkają w Irlandii, a breloczek własnoręcznie zrobiłam w firmie w której pracuję :)

      Usuń
    2. Mam pytanie mozna taki zamówić,ile kosztuje ? :) Jest śliczny :)

      Usuń
    3. Mam pytanie mozna taki zamówić,ile kosztuje ? :) Jest śliczny :)

      Usuń
    4. Na wszystkie pytania odpowiem poprzez mejla: ksieznakateblog@gmail.com :)

      Usuń
    5. Ok,dziekuje za odpowiedz :) :)

      Usuń