2 maja 2012

Co nowego u Kate i Williama?

7 maja Kate i William mieli uczestniczyć w Badminton Horse Trials i wręczać nagrody najlepszym. Niestety w związku z pogodą w Wielkiej Brytanii, wszystkie treningi koni zostały odwołane, więc także impreza się nie odbędzie.

Dobra wiadomość jest taka, że Kate i Williama zobaczymy 11 maja w Royal Albert Hall. Jako ambasadorzy Igrzysk Olimpijskich, spotkają się z reprezentantami kraju. Okażą swoje poparcie dla sportowców, którzy przygotowują się do reprezentowania kraju na Olimpiadzie, tym samym zachęcą Brytyjczyków do mocniejszego kibicowania. Możemy spodziewać się pięknej, wieczorowej kreacji Kate.

Jak Kate i William spędzili swoja pierwszą rocznicę - nie wiadomo. Niektórzy dziennikarze twierdzą, że wrócili do domu na wyspę Anglesey, inni, że spędzili ten wieczór z rodziną i przyjaciółmi w Berkshire. Podobno na romantyczną kolację, Kate przygotowała rybę w pergaminie, aby podkreślić pierwszą - papierową rocznicę.

11 komentarzy:

  1. jestem zarejestrowana na twitterze ale uważam że najlepiej bedzie jak bedziesz prowdziła tylko bloga .ale od czasu do czasu chętnie zaglądne na twittera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd pochodzi to zdjęcie z dzisiejszej notki. A i ja chętnie odwiedzie Twittera bo codziennie zaglądam też na inne konta
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że zaglądam na twwety na Twitterze myślę o tym aby założyć sobie konto :-)
    A co do Euro 2012 to raczej gdyby William i Kate mieli przejechać dawno było by to wiadomo bo musieli by już wcześniej zatwierdzić obecność.Ale taka aktorka Jak Matra Żmuda-Trzebiatowska jedzie do Londynu to może pozna Kate i powie w jakimś z wywiadów jak ona jest i podzieli się wrażenia mi super by buła ;-p
    Patrycja..

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę zrób jakoś sondę np. najlerzy strój Pippy czy William'a nwm coś koło tego proszę ;-)!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też będę wchodzić na tweety. też proszę o jeszcze kilka sond

    OdpowiedzUsuń
  6. Uczę się tego Twittera:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sobie mysle,że skoro tak lubisz Kate to po prostu pisz i sie nie przjmuj czy jest 5 czy 105 komentarzy. Ja sama zzaglądam dosc czesto i rzadko piszę, zapewne jest sporo takich osób. osobiscie podoba mi sie 3 zdjecie tuz po slubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, nie ważne ile jest komentarzy. Ja zaglądam codziennie na twój blog, jednak nie zawsze dodaję komentarze.

      Usuń
  8. Uważam, że lepiej sam blog.. nawet krótkie notki nie musza być opatrzone zdjęciami itp itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też tu zaglądam kilka razy dziennie. Nie ważne ile jest komentarzy. Też nie co dzień dodaję komentarz

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobry blog:) zaglądam tu każdego dnia -czytam nowe wiadomości i dodaję komentarze. Pozdrowienia dla autorki bloga oraz wszystkich odwiedzających :)

    OdpowiedzUsuń