28 lutego 2018

Księżna Kate na wystawie Victorian Giants

Embed from Getty Images


Dzisiejszego wieczoru, księżna Kate, w ramach swojego patronatu nad National Portrait Gallery, otworzyła i obejrzała wystawę Victorian Giants: The Birth of Art Photography. Księżna wybrała kilka zdjęć do wystawy, jak również napisała wstęp do oficjalnego katalogu wystawy. Opisała w nim krótko swoje zainteresowanie XIX-wieczną fotografią, która była przedmiotem jej pracy dyplomowej. Warto tutaj wspomnieć, że księżna ukończyła historię sztuki na uniwersytecie St. Andrews.

Ten okres historii od dawna mnie interesuje. Szczególnie interesują mnie zdjęcia dzieci, które głównie prezentowane są na wystawie. Zdjęcia pozwalają nam zastanowić się, jak ważne jest zachowanie i docenienie dzieciństwa podczas jego trwania [...]. Pojęcie to nadal jest dla nas prawdziwe i stanowi podstawę mojej oficjalnej pracy i organizacji charytatywnych, które postanowiłem wesprzeć, a także mojej roli jako matki młodej rodziny.

Na dzisiejszą okazję, księżna wybrała sukienkę projektu Orla Kiely.


Kensington Palace

1 komentarz:

  1. Kate świetnie wygląda w takich uroczych kwiecistych sukienkach. Chyba nawet bardzo je lubi, bo pamiętam że przed ślubem często je sama wybierała.

    OdpowiedzUsuń