3 maja 2016

Wygraj książkę Marka Rybarczyka "O czym nie mówi królowa?"


Drodzy Czytelnicy!

Wydawnictwo "Znak" przekazało mi dwa egzemplarze najnowszej książki Marka Rybarczyka pt.:"O czym nie mówi królowa?". Książki, która została wydana z okazji jej 90 urodzin, którą czyta się jednym tchem i która dostarcza wielu nowych informacji, a przede wszystkim nieznanych wcześniej ciekawostek!

Poniżej znajduje się 12 pytań dotyczących Kate i brytyjskiej rodziny królewskiej. Pierwsza osoba, która zdobędzie najwięcej punktów, które można zdobyć za poprawne odpowiedzi, otrzyma książkę. W razie remisu, książkę otrzyma osoba, która odpowiedziała wcześniej.

 Zapewniam, że odpowiedzi na wszystkie pytania możecie znaleźć na blogu.

Odpowiedzi proszę przesyłać na adres: ksieznakateblog@wp.pl. Macie na to 24 godziny - konkurs zakończy się 4 maja o 20:00.

W temacie mejla z odpowiedziami należy wpisać swoje imię i pierwszą literę nazwiska lub pseudonim (jest to potrzebne w razie wyjaśnienia wątpliwości, kto nadesłał odpowiedzi pierwszy - na blogu może pojawić się screen z mojej skrzynki pocztowej).

Odpowiedzi powinny być lakoniczne, krótkie i precyzyjne. Proszę dokładnie czytać pytania : )

Powodzenia!
 
 1) Kto zaprojektował suknię Kate, w której pojawiła się na premierze filmu Spectre?

2) W 2014 roku William ponownie został studentem - zapisał się na kurs na Uniwersytecie Cambridge. Jaki? (nazwa kursu/kierunku)

3) Jak nazywał się fotograf, który wykonał oficjalne zdjęcia książęcej rodziny we francuskich Alpach?

4) Jak pan Witold Sobków - ambasador Polski w Wielkiej Brytanii, opisał Kate po spotkaniu z nią podczas Diplomatic Reception, w mejlu, który od niego dostałam?

5) Do jakiej książki Kate napisała przedmowę? (proszę podać tytuł angielski)

6)
Wymień dwóch przyjaciół, którzy wygłosili mowę na weselu Kate i Williama

7) W którym miesiącu 2015 roku pierwszy raz zobaczyliśmy zdjęcia księżnej Kate w grzywce?

8) Kto był autorem listu otwartego, który został wystosowany w sprawie publikacji nieoficjalnych zdjęć księcia George'a?

9) Który stopień zaawansowania w nurkowaniu zdobyła księżna Kate latem zeszłego roku?

10) Jaką obietnicę daną Elżbiecie musiał wypełnić już w dniu ślubu książę Filip?

11) Podaj dokładną datę pójścia George'a do przedszkola?

12) Od kogo księżniczka Charlotte otrzymała komplecik hiszpańskiej marki Iruela?
 
 

15 komentarzy:

  1. troszkę nieodpowiednia data na konkurs ze względu na długi weekend i urlopy...

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam inne pytanie: kto bedzie ,,dygal" przed Zona ksiecka harrego?czy bedzie w ,, hierarchi" zaraz za Kate?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłane!
    Letycjanka

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłałam, ale czy nie za późno...??
    Agnieszka M.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja znów przegapiłam... Ech, ten ciągły pośpiech... Gratulacje dla Zwycięzców.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah ja tez przegapialm ! :( szkoda. Rowniez gratujuje zwyciezcom :)

    Ps Marto chcialbym cie serdecznje zaprosic na mojego bloga o księciu Harrym : http://prince-harryofwales.blogspot.com

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy wiadomo już Marto kto wygrał książkę???

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie , kiedy przyjdzie książka ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Was przeprosić, książkę wysłałam w czwartek, 2.06 - jeśli nie dostałyście jej dzisiaj, to pewnie będzie w poniedziałek :)

      Usuń
    2. Marto , bardzo dziękuję za książkę :) Dotarła cała i zdrowa :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...