9 stycznia 2016

Nowe zdjęcie Kate

Ulteriorevents Instagram

Kilkanaście minut temu po Twitterze zaczął krążyć krótki film z 26 sierpnia zeszłego roku. Widzimy na nim księżną Kate i księcia Williama, wychodzących z londyńskiej restauracji Berry Bros. & Rudd , znajdującej się na St. James's Street. Filmik możecie zobaczyć tutaj.


Dziewczynom, które znalazły filmik, udało się rozpoznać, że Kate miała na sobie sukienkę i torebkę L.K Bennet oraz szpilki Jimmy Choo. Sukienka księżnej bardzo przypadła mi do gustu i żałuję, że nie mamy lepszych zdjęć. Liczę jednak, że jeszcze kiedyś ją zobaczymy : )

15 komentarzy:

  1. Fantastyczny blog! Mam nadzieję, że nigdy nie przyjdzie ci do głowy, żeby skończyć go prowadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też mam taką nadzieję ;)

      Usuń
  2. Czyżby kolejna sukienka podobna do tej, którą ma Mary? Haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie śledzę aż tak życia księżnej Mary, żeby wiedzieć o jaką sukienkę chodzi, ale może tak być, bo nie jednokrotnie miały podobne stylizacje :)
      Mnie ta sukienka przypomina trochę tę: http://2.bp.blogspot.com/-woL6izW2OFg/ThlEwXnWP1I/AAAAAAAAGsU/HEV8d8gZxVo/s1600/prince-william-kate-middleton-duchess-of-cambridge-mcqueen-gown-bafta-event-la.bmp

      Usuń
    2. bardziej tę: http://2.bp.blogspot.com/-WNTsjGmBswE/T6hClYDnJzI/AAAAAAAABq4/GLMdzRhMQ3Q/s1600/Kate+Middleton+at+Polo+in+LA+in+Jenny+Packham.png

      Usuń
    3. tak, tę też zdecydowanie przypomina ;)

      Usuń
  3. Super zdjęcie :) Pewnie wiele takich nieznanych przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałaś o dziejszych urodzinach księżnej?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłabym zapomnieć ? :) Dziś rano przypomniałam o tym Czytelnikom na twitterze :)

      Usuń
  5. Dobrze że znowu zaczęłaś na bieżąco aktualizować bloga bo już zaczęłam rozglądać się za innymi. Znalazłam kilka które są choć trochę na bieżąco z nowościami
    http://katethecambrdiges.blogspot.com
    http://rodzinazcambridge.blogspot.com
    http://duchess-kate.blogspot.com

    Znasz te blogi? Jaki masz stosunek do innych dziewczyn które je prowadzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nadal tu wchodzisz :)

      ostatniego bloga nie znałam wcześniej, dwa poprzednie obserwuję, głównie dlatego, że mogę u nich zauważyć, że np. są nowe zdjęcia Kate - i dopiero wtedy wejść na twittera, żeby dowiedzieć się więcej.
      Inne polskie blogi o Kate są jakby poza mną i nie interesuję się za bardzo co się tam dzieje, dopóki nie zauważę (choć nie dotyczy to tylko blogów o Kate), że są tam moje pomysły czy moje słowa - to jest coś co denerwuje mnie najbardziej, a niestety nie raz mi się to przydarzyło :(

      Usuń
    2. "Są tam moje słowa (...)" - nie bardzo rozumiem o co chodzi, o kopiowanie treści?

      Usuń
    3. tak, niestety czasem sie to zdarzało :(

      Usuń
  6. mówiąc szczerze w ogóle nie poznałam Kate na tym zdjęciu, może przez te wyprostowane włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak patrzę na ten kadr z filmiku, to prędzej pomyślałabym, że to Angelina Jolie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...