20 października 2015

Przyjęcie na cześć prezydenta Chin - księżna Kate w tiarze


19 komentarzy:

  1. Już mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba. Super stylizacja. Ciekawe jaki dół ma suknie. Jest gdzies zdjecie calej sukni. Jestem ciekawa calosci:) czerwein piekna,suknia super, fryzura super..Kate boska..Joannnna

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna księżna!! Najpiękniejsza księżna świata, wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kiedy trwa ten bankiet

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja natomiast uważam, że fryzura Kate nie pasowała do tiary. W ogóle nie powinno tu być mowy o przedziałku. Niestety jej fryzjerka kolejny raz się nie popisała i widać, że nie ma doświadczenia jak np fryzjer Maximy czy Mary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One też mają tiary do fryzur z przedziałkiem. Kate wygląda pięknie

      Usuń
  6. Wspaniala kreacja!! Bardzo sie ciesze ze upieła włosy, wygląda mega elegancko:) tiara jak z bajki:) jedyne co bym zmieniła to bransoletka na lewej ręce, mogła ubrać tylko jedną, troszke za dużo biżuteri już:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam. Mimo to wygląda przepięknie, w takich stylizacjach Kate wygląda naprawdę super :)
      Natalia

      Usuń
    2. Też odniosłam takie wrażenie. Tiara, wiszące kolczyki i dwie bransoletki. Trochę jak mała dziewczynka, która ubrała na siebie wszystkie błyskotki które miała. Pewnie ktoś ją tak wystylizowal, ale za dużo tego. Sukienka ładna, ale jakoś ten lekki krój z krótkim rękawem nie gra z tiara. Niby ładnie ale całość jakoś nie współgra.

      Usuń
  7. Ślicznie wyglada😀Kolor sukni przepiekny👍

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.dailymail.co.uk/video/news/video-1222929/Guests-arrive-royal-banquet-hosted-Queen.html calosc sukni Kate.Pieknie w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.dailymail.co.uk/news/article-3282469/Kate-Middleton-Prince-William-greet-Chinese-president-Xi-Jinping-state-banquet.html

    śliwkowa koronkowa sukienka Kate
    podoba Wam sie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Katę ładnie wyglądała w tej czerwonej sukience, choć po cichu liczyłam na błękitną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wyobrażałam sobie,że może wyglądać, aż tak pięknie!Kolor jest po prostu dla niej idealny,bransolety uroczo się mienią a tiara i uczesanie po prostu królewskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. http://aroyallife.tumblr.com/image/131220260674

    OdpowiedzUsuń
  13. https://pl.pinterest.com/pin/388998486536858998/

    OdpowiedzUsuń