27 października 2015

Księżna Kate w Islington Town Hall - pierwsze zdjęcia

8 komentarzy:

  1. Wreszcie! Czekałam, aż znowu Kate założy tę sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę tu krytykować Kate, ale mam wrażenie, że od czasu narodzin Charlotte diametralnie się zmieniła. Wcześniej biło od niej takie ciepło, promienność, aż nie można się było oderwać od niej... A teraz... Zauważyłam to już podcza chrztu Charlotte, księżna bardzo spoważniała, straciła taki zapał jak miała na początku, teraz nie jest już taka promienna, i te wymuszone uśmiechy... Aż mi się przykro robi, pamiętam jak z wielką radością patrzyłam jak promienna dziewczyna idzie w białej sukni po czerwonym dywanie w Westminster Abbey, a teraz widzę panią, która ma już dość a tak przynajmniej wygląda.. Może to skutek tego, że te wydarzenia wciąż się powtarzają? No nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kate jest przerazajaco chuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://plejada.pl/newsy/ksiezna-kate-bez-stanika-na-premierze-nowego-bonda/xstzl6

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę nie w temacie ale chciałabym zapytać czy czytałaś już nową biografię księcia Karola, ciekawa jestem czy warto kupić?

    OdpowiedzUsuń
  6. kate zaszalała!!!! widziałas jej sukienke? http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3292327/Duchess-Cambridge-Kate-Middleton-wears-Erdem-dress-100-Women-Hedge-Funds-dinner.html

    OdpowiedzUsuń