1 marca 2015

Nowe zdjęcia Kate + więcej

AKTUALIZACJA


Dziś pojawiło się kilka nowych zdjęć Kate, które zostały udostępnione przez Harriet Simmonds i Lucy Bonner na Twitterze. Dziewczyny miały okazję zobaczyć księżną wychodzącą w nowej sukience z hotelu Goring. Obok widać Rebeccę Deacon, osobistą asystentkę.

Kilkadziesiąt minut później Daily Mail udostępnił kilka zdjęć, zrobionych przez paparazzi, które można zobaczyć TUTAJ


Księżna przyjęła zaproszenie na elegancki lunch organizowany przez Goring Hotel z okazji 105 rocznicy istnienia. Musi być to dla niej wyjątkowe miejsce, ponieważ to w tam spędziła ostatnią noc jako panna Middleton i to tam odbywały się jej ostatnie przygotowania do wielkiego dnia.


Księżna miała dziś na sobie nową, kwiecistą sukienkę marki Erdem.

****************************************

Co nowego u naszej Kate?

Księżnej nie widzieliśmy od niecałych dwóch tygodni - po ostatnim oficjalnym wyjściu, które miało miejsce 18 lutego, księżna pojechała z rodziną na kilka dni do swojej posiadłości Anmer Hall. To tam zapewne trwały ostatnie przygotowania księcia Williama do podróży do Japonii i Chin, którą obecnie odbywa.

BBC
Zanim jednak William poleciał na Daleki Wschód, 24 lutego razem z Kate i Harrym wziął udział w kolacji dla członków The Royal Foundation, która miała miejsce w pałacu Kensington.


Dwa dni później, Kate wzięła udział w prywatnym spotkaniu z odchodzącym ze swojego stanowiska dyrektorem Narodowej Galerii Portretu Sandym Nairnem. Pan Nairne piastował swoje stanowisko 12 lat, a w ostatnich latach mocno współpracował z księżną, ponieważ została patronką galerii.

Natomiast w sobotę, księżna była na popołudniowej herbacie w londyńskim hotelu Ritz - nie wiadomo jednak czy było to spotkanie związane z królewskimi obowiązkami.

W między czasie zapełnił się kalendarz Kate: 9 marca, księżna i William, razem z Królową, księciem Filipem, księciem Karolem i księżną Camillą weźmie udział w Commonwealth Observance w Westminster Abbey. 11 marca Kate spędzi w Margate - w mieście w hrabstwie Kent, natomiast 13 marca, ponownie z rodziną Windsorów weźmie udział w mszy, tym razem w katedrze św. Pawła, która odbędzie się na zakończenie misji brytyjskiego wojska w Afganistanie. Choć spekuluje się, że będzie to ostatnie oficjalne wyjście Kate przed urodzeniem drugiego dziecka, to istnieje szansa, że jak co roku, księżna przyjedzie do koszar w Aldershot z okazji dnia świętego Patryka (17 marca).


****************************************

Od kilku dni, autorki polskich blogów o księżnych i europejskich nominują się wzajemnie do Challenge. Ja również została nominowana przez autorkę bloga danish-royal-family.blogspot.com, za co bardzo dziękuję. 

1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga o swoim idolu?

Pierwszego bloga o Kate, który prowadziłam na Plotek.pl, założyłam latem 2011 roku, kiedy zorientowałam się, że to co pokazują polskie strony o Kate i o rodzinie królewskiej jest tak naprawdę niczym w porównaniu do tego, co pojawia się w brytyjskich mediach. Moim głównym założeniem było, aby przybliżyć wszystkim Polkom postać Kate.

2. Jak zaczęło się blogowanie, czy było trudne?

Blogowanie samo w sobie nie jest trudne, ale trzeba nauczyć się jego zasad i cały czas starać się sprostać oczekiwaniom czytelników. Początki były dla mnie trudne, ponieważ mój angielski nie był jeszcze na takim poziomie, żeby móc przeczytać artykuł np. na Daily Mail. Trochę męczyłam się z tłumaczeniem informacji : )

3. Co chciałabym aby wydarzyło się w przyszłości dotyczące mojego bloga?

Parę moich marzeń dotyczących bloga się spełniło. Na tę chwilę chciałabym tylko mieć stałych i wyrozumiałych czytelników : )

4. Blogi fanowskie, które często odwiedzam?

Gdy zakładałam bloga o Kate i zaczynałam interesować się europejskimi rodzinami królewskimi, mogłam poczytać o nich jedynie na angielskich blogach. Bardzo cieszę się, że to się zmieniło i obecnie zaglądam na właściwie wszystkie polskie blogi zajmujące się tą tematyką. 

5. Czy spotkałam swojego idola/idolkę w realu?

Nie, ale jestem przekonana, że pewnego dnia to nastąpi : )
Miałam natomiast okazję (i wielkie szczęście) spotkać duńską księżną Mary podczas jej wizyty w Polsce w maju zeszłego roku. 


Teraz powinnam nominować następną blogerkę - chciałabym, aby na te pytania odpowiedziała autorka bloga o hiszpańskiej królowej Letycji (letiziaofspain.blogspot.com)

Miłego wieczoru!

18 komentarzy:

  1. fajnie, ze jeszcze przed porodem będzie tyle okazji, aby zobaczyć Kate :) bardzo ciekawa jestem jej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka pewnie droga, mimo to bardzo brzydko się pogniotła. Troche podnosi mnie na duchu fakt, że nawet te kosztowne kreacje są wykonane z lichego materiału i nie tylko ja mam z tym problemy.
    Pomimo tego- bardzo ładnie wygląda, uwielbiam jej ciążowe stylizacje, są bardzo kobiece i schludne. Porównuję Kate (może trochę niemądrze) z kobietami w ciąży z mojego osiedla- non stop w legginsach i za krótkich tunikach. Jeśli kiedyś będę spodziewać się dziecka to raczej będę czerpać inspiracje od Kate. Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Kate wygląda tak kwitnąco. Aż trudno uwierzyć, że poród za praktycznie miesiąc ( o ile się nie mylę :)). Już się nie mogę doczekać tego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dlaczego Kate zatrzymuje się w hotelu Goring? To nie wie z historii, że pod dowództwem marszałka Rzeszy Goringa Luftwaffe bombardowała Londyn? Trochę się nie popisała... :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hotel Goring, założony przez Otto Richarda Goringa w 1910 roku nie ma nic wspólnego z niemieckim oficerem Hermannem Goringiem.

      Usuń
  5. chyba za 2 miesiace porod a nie za miesiac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiadomo na kiedy Kate ma wyznaczony termin, może to być na początku kwietnia (czyli za miesiąc) lub pod koniec kwietnia (więc za niecałe dwa miesiące) :)

      Usuń
  6. http://vumag.pl/inspiracje/kate-middleton-w-sukienkach-w-printy-i-jej-ciazowy-brzuszek,65222.html to prawda z ta karetka ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka informacja znalazła się na jakiejś amerykańskiej stronie w zeszłym tygodniu, jednak ja, czytając właściwie tylko brytyjskie strony, nigdzie na taką nie trafiłam - dopiero czytelniczki podesłały mi linki do polskich stron plotkarskich z takimi informacjami - również dwór milczy na ten temat :))

      Usuń
    2. Dzieki za info. :)

      Usuń
  7. zastanawiałam się czemu inne blogerki biorą udział w tej zabawie, a ty nie. Najwyraźniej nie jesteś na tyle lubiana, żeby cie do niej zaprosić.
    A ten blog nie jest już taki ciekawy- brak notek tematycznych i często notki nt wyjść są strasznie opóźnione.

    OdpowiedzUsuń
  8. Katarzyna marcja Mac5 marca 2015 09:44

    Kate wygkąda ładnie.bardzo podoba mi sie ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowe zdjęcie Kate z tego spotkania! :) Znowu maluje :)
    http://royalsourcefr.tumblr.com/image/112804701346

    OdpowiedzUsuń
  10. http://nocoty.pl/gid,17313280,kat,1013545,title,Ksiezna-Kate-urodzi-jeszcze-w-marcu,galeria.html

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj Marto, pamietasz moze, jak kiedys wpisalam swoja prosbe, abys przy datach kolejnych wyjsc Kate dopisywala gdzie i jakie to beda wyjscia?, tzn.krotki opis kazdego..i powiem szczerze widze, ze nie potraktowalas mojej prosby serio, a chcialabym wiedziec/znać cos wiecej niz tylko daty..wiem, wiem ..nie musisz spelniac kazdej prosby, kazdej z czytelniczek, ale fajnie by było gdyby pojawily sie takie informacje...-pozdrawiam stała Czytelniczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twoją prośbę, przepraszam, że do tej pory jej nie spełniłam.
      Jeśli chodzi o najbliższe wyjścia, to są one opisane tutaj: http://ksieznakate.blogspot.com/2015/03/co-nowego-u-kate.html , do tego dochodzi jeszcze wizyta na planie Downtown Abbey 12 marca :)

      Usuń
  12. dzieki i zycze miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marto, mogłabyś podać mi polskie blogi o rodzinach królewskich? Byłabym bardzo wdzięczna.


    http://swiatpeleninspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń