9 lutego 2015

Powrót do domu


Właśnie pojawiło się kilka zdjęć Kate, Williama i George'a!
Zostały zrobione na karaibskim lotnisku w St. Lucia, późnym wieczorem, kiedy rodzina wracała do Londynu po dwutygodniowych wakacjach. 


Co prawda nie widzimy twarzy Kate i Williama, nie widzimy też dokładnie w co Kate jest ubrana, za to dosyć dobrze może widzimy buźkę George'a! To już naprawdę duży chłopiec! Ostatni raz widzieliśmy go na oficjalnych zdjęciach w grudniu (oprócz ostatnich, niewyraźnych zdjęć z wyspy Mustique i z samochodu ) - a pewnie następny raz zobaczymy na następnych oficjalnych , czyli po narodzinach jego młodszego brata lub siostry : )



23 komentarze:

  1. Od razu widać, że Kate bez swojej fryzjerki ma fatalne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno wpływ tamtejszego klimatu i słonej wody w której pewnie Kate trochę się kąpała :)
      zwróć uwagę na zdjęcia Kate z podróży do Azji Wschodniej w 2012 roku - też były mocno polokowane, chociaż fryzjerka Amanda Tucker cały czas była na miejscu :)

      Usuń
    2. że niby kręcone to brzydkie??? dajcie spokój

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że George będzie miał siostrę

    OdpowiedzUsuń
  3. George na tych zdjęciach wygląda jak dziewczynka :-D
    Im starszy tym ładniejszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. George ma długie włosy, chyba pora na fryzjera ;)

      Usuń
  4. Myśle, ze poza oficjalnymi wyjściami, to wygląda jak każda z nas :) Mając nad soba fryzjerów, stylistów i makijażystów z największego "potworka" da się zrobić piękną kobietę ;) No i oczywiście wakacje raz na kwartał też robią swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam nadzieje, ze zobaczymy George'a w Dniu sw. Patryka :) W koncu zostal zaproszony na obchody w zeszlym roku, a William nawet stwierdzil, ze trzeba by mu sprawic mundurek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, wydaje mi się, że na pierwsze oficjalne wyjście George'a będziemy musieli jeszcze długo poczekać :)

      Usuń
  6. Kate jest jakoś na początku siódmego miesiąca ciąży co nie? kurcze dlaczego ona dźwiga Georga a nie William albo wujek albo dziadek? Chyba kobiety w ciąży nie powinny nosić ciężarów no a George to już duży chłopiec nawet na chwilkę po tych schodach to i tak jest trochę ciężki....no a swoją drogą życie jak w bajce dwa tygodnie pewnie nie na jedynych wakacjach w tym roku...żyć nie umierać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kate jest jednak cała i zdrowa ;)))

      Usuń
  7. są zdjęcia kate z dzisiejszego wyjścia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, niestety nie ma :( jednak jeśli się coś pojawi, od razu je wrzucę :)

      Usuń
  8. Marto , czy mogłabyś zrobić post o swojej kolekcji książek o rodzinie królewskiej ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dokładnie masz na myśli ? :)

      Usuń
    2. jak to co? post o swojej kolekcji ksiazek (napisalam po polsku)
      pochwal sie jakie masz ksiazki w swojej biblioteczce

      Usuń
  9. Poleciłabyś nam ,które książki są warte przeczytania i gdzie można je kupić :) Ja właśnie zaczynam gromadzić moją kolekcję i chciałabym ,żeby ktoś mi podpowiedział ,które warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://twitter.com/Ksiezna_blog/status/432247839516028929

      kiedyś pokazywałam Wam moje książki, od tego czasu kilka przybyło.
      Niestety jak na razie przeczytałam tylko połowę, ale pomyślę o takiej notce :))

      Usuń
    2. Jestem za,bardzo bym chciała wiedzieć ktore polecasz, co sadzisz o nich,co ci sie podobalo a co nie,ktore maja bogata szate graficzna a ktore bogata tresc?

      Usuń
  10. I don't know if Kate's changed her hairdresser but her hair has really lost it's mojo. I know hormones can affect it, but it's shapeless and lanky around her face.

    OdpowiedzUsuń