13 stycznia 2015

Kate na zakupach

E!

No i mamy pierwsze zdjęcia Kate w 2015 roku!

Na stronie E! pojawiły się zdjęcia księżnej z zakupów w domu handlowym John Lewis w londyńskiej dzielnicy Chelsea. Tym samym wiemy już, że książęca rodzina wróciła już do stolicy ze swojego domu w Sandringham, gdzie przebywali od około 20 grudnia.

Podczas zakupów, Kate towarzyszyli dwaj ochroniarze, jednak torby z zakupami księżna niosła sama. Możliwe, że wkrótce pojawią się "relacje sprzedawców i innych klientów" o tym, co Kate kupiła.

Zdjęcia pojawiły się dosłownie przed chwilą, więc nie wiadomo na razie, jakiej firmy jest nowy płaszczyk Kate. Można jednak rozpoznać szarą torebkę Tod's i kozaki Russel&Bromley.

AKTUALIZACJA:
Płaszcz księżnej pochodzi z kolekcji "Zary"

17 komentarzy:

  1. Ładnie ubrana :) Ale po buzi widac, że chyba zmęczona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano widać:-) ja się tak znowu nie podniecam tymi ciuchami,u nas też można fajne rzeczy kupić niekoniecznie w Zarze ale i w polskich sklepach.
      Mam bardzo podobną torebkę i biżuterię do Kate:-)

      Usuń
    2. Ale najpiekniej to na ślubie wyglądała,na pewno sama się nie wystylizowała

      Usuń
  2. Kate jest jakaś udręczona. I zupełnie nie widać po niej ,że jest w ciąży .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widać bo to wszystko przez te płaszcze, ale jestem pewna że brzuszek ma już niczego sobie

      Usuń
  3. Ale fajnie, bo już się stęskniłam za czymś nowym. Na twarzy widać zmęczenie być może Georg dokazuje, a może księżna nie czuje się najlepiej, mam nadzieję że jutro pojawi się w doskonałej formie. Ten płaszczyk wygląda jakoś znajomo, nigdy nie lubiłam zestawiania pastelowych kolorów z mocnymi, ciemnymi.Ten szalik nie potrzebie zasłania nam brzuch:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ma nowy kolor wlosow
    to jets taki rudy braz ,rozjasnione wlosy ,zmiana na plusik:)
    stylizacja bardzo fajna
    zmeczona na twarzy to fakt i troche schudla

    OdpowiedzUsuń
  5. Kate w miedzianych wlosach

    OdpowiedzUsuń
  6. http://nocoty.pl/gid,17176923,kat,1013619,title,Ksiaze-Andrzej-to-urodzony-imprezowicz,galeria.html?ticaid=614295

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz to ZARA mam taki sam ;0

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie są miedziane włosy tylko zmyty kolor i odrosty. Czas do fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy można ulepszyć bloga wprowadzając archiwum. np. z podziałem na miesiące W chwili obecnej aby przejść do dużo starszych postów trzeba klikać i klikać w ikonkę na dole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Archiwum znajduje sie po prawej stronie, pomiędzy "Szukaj w tym blogu", a "Moją listą blogów" :)

      Usuń
    2. Jaka ze mnie gapa, to znak ,że czas zmienić moce okularowe, przepraszam.

      Usuń
  10. dostałam dzisiaj kartke od Kate wyslana z okazji urodzin.Bardzo mnie to cieszy ale martwie sie że nie dostałam np kartek świątecznych od Mary czy ze Szwecji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie dostalam odpwiedzi na żadną z kartek, ale cierpliwie czekam :)

      Usuń
  11. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2911257/Every-inch-yummy-mummy-Duchess-Cambridge-pretty-navy-meets-arty-children-Grayson-Perry.html ale krotka stylizacja ,ale za to exyra bardzo ladna stylizacja i Kate slicznie wyglada ..piekna kobieta!!!! i mega zgrabna

    OdpowiedzUsuń