8 grudnia 2014

Pierwszy dzień w Nowym Jorku



5 komentarzy:

  1. Coraz krotsze sukieneczki plaszczyki mini mini mini az ciekawe co jutro ubierze

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkich, którzy chcą poprawić znajomość ojczystego języka Kate zapraszam na www.merula.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/09/23E763E200000578-2866696-The_Duke_and_Duchess_of_Cambridge_watch_the_Brooklyn_Nets_vs_the-a-29_1418138483022.jpg ahahaha :D Kocham to zdjęcie.
    Generalnie pięknie, zdziwiłam się trochę długością tego czarnego płaszczyka, zazwyczaj księżna nosi dłuższe, ale ten jak najbardziej na plus! Zazdroszczę Kate nóg, są niesamowicie zgrabne, nawet w ciąży.
    Wieczorem... Trochę dziwny wybór na mecz. Mi by było strasznie gorąco, zresztą widać jak inni są ubrani, o wiele cieniej, ten płaszcz wygląda na bardzo gruby. Fajna byłaby czarna marynarka i jakaś luźna koszula w wesołym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam odwrotnie.;) Bardzo podoba mi się stylizacja z meczu, zaś czarny płaszczyk wydaje się być zbyt obszerny...

      Usuń