19 listopada 2014

Kate na rozdaniu nagród Place2Be


15 komentarzy:

  1. ładna sukienka ładna fryzura dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, chciałam się podzielić z wami moim szczęściem :) wczoraj obchodziłam 19 urodziny i tego oto pięknego dnia dostałam kartkę od Kate !!! Moją pierwszą :)
    P.S. Próbowałam napisać ten komentarz juz wczoraj, ale chyba się nie dodał. Za ewentualne dublowanie przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego ona ubiera się na czarno ? Ten kolor do niej nie pasuje . A tak w ogóle to ubrała się jak jakaś ciotka . Coś nie tak jest z tym jej stylem, ktoś jej chyba robi to celowo. Babka wydaje fortunę na ciuchy a mimo to wybiera stroje jak dla starszych babek . Księżna Letizia ubiera się jakoś inaczej a Księżna Kate w większości razy wygląda jak własna ciotka. Coś powinna zmienić w swoim stylu ubierania aby się odmłodzić ,odświeżyć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor stroju Kate wynika z dress code w tym wypadku był to black tie :)

      Usuń
  4. chyba najgorsza stylizacja Księżnej Kate ever:/ bluzka nawet ok ale do wąskiej czarnej spódnicy albo dopasowanych spodni ale nie do rozkloszowanej świecącej z tafty plisowanej..... fatalnie:( i ten pasek:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się....tym razem niezbyt trafiona ta stylizacja, sama bluzka ok, fryzura ładna, ale reszta trochę tandetna....i ciągle na czarno ostatnio

      Usuń
  5. Bluzka- b. ładna ale z inną spódnicą, te kropki jakoś mi nie pasują do świecącego materiału spódnicy.
    Spódnica- cudna, sama bym taką chciała mieć, jednak wyglądałaby lepiej np. z białą bluzką, ot chociażby jak ta na linku, który załączam: http://snapwidget.com/v/857250031811149743#.VG4NgIuG_xg
    Piękna fryzura i makijaż oraz kolczyki.
    Nie podobają mi się buty (wyglądają za ciężko) i pasek (zupełnie z innej bajki).

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie czy długo czekałaś na kartke od Kate i jakim listem wysyłalaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba ta stylizacja. Może faktycznie byłoby lepiej bez paska, ale to detal. Na plus jest także fryzura i chyba kilka kilogramów więcej, księżna pięknie zaokrągliła się na twarzy i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłałam listem poleconym za 5,2 zł. Wysłałam w środę 5 listopada, a odpowiedź otrzymałam 19 listopada :) Swój adres napisz drukowanymi literami. Ja napisałam pisanymi i cieszę się ze doszedł bo troszkę nazwa ulicy i moje imię zostało przekręcone. Ale doszło to najważniejsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem to mniej udana stylizacja, niestety... Mówi się, że do czarnego koloru pasuje wszystko, ale ja uważam, że nie powinno się łączyć koloru granatowego z czarnym. Gdyby spódnica (bardzo ładna zresztą) Księżnej była czarna, całość prezentowałaby się inaczej, lepiej. Tymczasem siatka w kropki, błyszczący materiał, elementy skórzane, zamszowe (buty i torebka chyba są zamszowe), do tego charakterystyczne kolczyki i klamra, upięcie włosów... Za dużo, zbyt różnorodnie. Tym razem coś nie zagrało. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dziękuje za odpowiedz wsprawie listu

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest ciekawa i na pewno doskonale maskuje brzuszek. Może rzeczywiście za dużo w niej różnorodności: kropki, pasek, granat, ale ogólnie jest na plus. Może tylko od pewnego czasu mam wrażenie, że Kate jest zmęczona, że kiedyś wyglądała lepiej... Jakby biło od niej ciepło i urok, którego teraz brakuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez o tym samym pomyslałam.

      Usuń