9 listopada 2014

Niedziela pamięci


Dziś druga niedziela listopada - w Wielkiej Brytanii obchodzony jest Dzień Pamięci (Remembrance Sunday, Poppy Day). Kate i William uczestniczyli dziś w uroczystościach.


 Uroczystości w Londynie, w której uczestniczy rodzina królewska odbywają się przy grobie nieznanego żołnierza (Cenotaph) przy jednej z głównych ulic - Whitehall. Rozpoczynają się zawsze o godzinie 11:00 brytyjskiego czasu dwoma minutami ciszy. 


Podczas Niedzieli Pamięci czci się wszystkich Brytyjczyków poległych w wojnach czy konfliktach zbrojnych poczynając od Pierwszej Wojny Światowej. W tym roku święto ma jeszcze bardziej ważniejszy charakter, gdyż równe sto lat temu miała miejsce I Wojna Światowa.


Kate założyła dziś nowy płaszcza Alexandra McQueena. Co ciekawe, bardzo podobny miała dziś na sobie hrabina Sophie!

To już nie pierwszy raz, kiedy zdecydowały się na podobny strój:


Myślę, że Kate i Sophie są przyjaciółkami - hrabina pomagała Kate "w wejściu do rodziny", udzielała jej rad i pomocy przed ślubem. Hrabina była przez prase nawet typowana na matkę chrzestną George'a.


A to stylizacje Kate z 2011, 2012 i 2013 roku.


30 komentarzy:

  1. Super, ale.. niektórzy cie ubiegli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie wyścigi, a wcześniej mnie nie było ;)

      Usuń
  2. Sophie i Kate mają taki sam płaszcz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają bardzo podobne płaszcze ale nie takie same Sophie ma inny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Camila z tym pióropuszem na głowie trochę przesadziła, nie wiem dlaczego ale mi najbardziej podoba się z tej trójki Sophie

    OdpowiedzUsuń
  5. czy przypadkiem Kate nie miała dzisiaj tego samego kapelusza co, o ile dobrze pamiętam, w 2011 roku?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak popatrzę na nie trzy to Sofie zdecydowanie najlepiej wygląda. Zresztą chociaż czasem zdarzają się jej wpadki i nie ma figury modelki, a ponadto nie jest już najmłodsza to ona ma styl, klasę a Kate... cóż.. brak jej tego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie dziewczynka... U Księżnej Catherine można dopatrzyć się plam na cerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również najbardziej podoba się Sophie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za bezsensowną broszkę ma Kate na tym płaszczu, zupełnie do niego nie pasuje. Przypięła by sobie coś innego. Normalnie coraz mniej stylowa robi się nasza Kate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta broszka to kwiat mak ma znaczenie symboliczne. Zanim zaczniesz kolejny raz robić z siebie idiotkę i pisać głupoty sprawdź czy to coś nie znaczy, wystarczy spojrzeć na innych, wszyscy mają coś takiego przypięte i mężczyźni i kobiety ;)

      Usuń
  10. Marto wyobraź sobie e jesteś angielską księżną i musisz przełożyć swoje 1 imię, 2 imię, 3 imię na język angielski jakbyś się wtedy nazywała? ja nazywałabym się Ellen Mary Victoria :D a ty? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martha Maria Carherine 😊

      Usuń
    2. A ja tak - Renée Rosalie :)

      Usuń
    3. ja mam Agnes Pauline Lucy ;)

      Usuń
    4. Ja mam Victoria Margaret Catherine :) [to trzecie dopiero będe miała po bierzmowaniu, ale już je napisałam bo jestem go pewna na 100% :D ]
      a tak 'swoją drogą' to fajny typ na imiona dla dziecka W&k wg mnie ;) [ gdyby była dziewczynka]

      Kate-maniaczka.

      Usuń
    5. a ja Isabella/Isabelle Bernadette

      Usuń
  11. Moim faworytem pozostaje stylizacja z 2013 roku. Wczoraj Kate wyglądała na zmęczoną, bardzo schudła na twarzy. W dodatku ten ciężki makijaż, który postarza ją o 10 lat. To taka ładna młoda kobieta, a robi sobie taką krzywdę. Dziwię się, że nikt z doradców jej jeszcze na to nie zwrócił uwagi. Jeśli teraz używa takiej ilości kosmetyków, to strach pomyśleć jak będzie się malować za 10-15 lat.

    OdpowiedzUsuń
  12. hej. czy wiadomo kiedy bedzie nastpene wyjscie Kate?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daty kolejnych wyjsć są podane po lewej stronie :)

      Usuń
  13. Mi natomiast najbardziej rzuciło się w oczy przesunięcie (w celu poszerzenia płaszcza) guzików w płaszczu Kate. Niby nic, a jednak niedbale to wygląda.
    Dla mnie również Sophie jest number 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to samo zauważyłam. Plus dla Kate że nie kupuje większych rozmiarów tylko poszerza to co może poszerzyc - mimo że widoczne

      Usuń
  14. Kate zawsze wygląda źle w czarnym kolorze, jej ten kolor zupełnie nie pasuje, strasznie ją postarza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam przynajmniej w tych płaszczach wygląda jakoś tak "diabolicznie"

      Usuń
  15. Marto, jakie były stosunki księżnej Diany z synami i rodziną królewską po rozwodzie z Karolem?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś o 20:00 na polsacie "Czas wojny". Film na premierze, którego byli William i Kate.

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie osobiscie Kate podobała sie w stylizacji z 2013 roku no ale teraz tez jest nie najgorzej to osobiście moje zdanie Sophie wyglądała rzeczywiście super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą.:) Mój typ to też kreacja z 2013r. Rzeczywiście czarny nie jest kolorem Kate, ale tak naprawdę niewiele osób wygląda w nim dobrze.

      Usuń
  18. widziałam gdzieś na facebooku, na jakimś fan page'u że to jednak inna sukienka niż ta z Hoobsa była pod płaszczem Kate. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i jeszcze tutaj zdecydowaly sie na podobny stroj:
    http://fashionablyroyal.files.wordpress.com/2014/03/dofc-and-sophie_emilia-wickstead.png

    OdpowiedzUsuń