22 lipca 2014

Przyjęcie urodzinowe księcia George'a

Dziś po południu do pałacu Kensington zjechało się wielu gości - tak jak się spodziewano, księżna Kate zorganizowała przyjęcie z okazji pierwszych urodzin swojego synka, księcia George'a. Wróćmy jednak najpierw do dzisiejszego poranka...


Jak już przekazałam Wam za pośrednictwem Twittera, dziś około 11:00 księżna Kate była widziana, kiedy wjeżdżała do pałacu  Buckingham. Razem z nią był George, jego niania Maria Borallo i ochroniarz. Jechali na spotkanie z księciem Filipem, pradziadkiem George'a, który nie mógł dziś wieczorem uczestniczyć w przyjęciu.


Około 3 brytyjskiego czasu, do pałacu Kensington jako pierwsza przyjechała mama Kate, Carole Middleton:


Oddzielnie przyjechał tata księżnej, Michael:


Do pałacu pieszo przyszedł jeden z ojców chrzestnych George'a, były sekretarz Kate i Williama, mianowany niedawno koniuszym, Jamie Lowther Pinkerton. Miał w rękach duże, prostokątne pudełko, zapakowane w jaskrawy papier, ale nie zostały mu zrobione żadne zdjęcia.

Przyjechała też chrzestna Emilia Jardine Paterson (w sukience Beulah, którą ma również Kate)  ze swoim synkiem Leo...


 ... brat Kate, James...


 ... siostra Kate, Pippa...


... kuzynka Williama i chrzestna George'a Zara z mężem Mike'iem (który niedawno ogłosił zakończenie kariery sportowej) i córeczką Mią...


 ... książę i księżna Kentu:


Gościem honorowym była Królowa Elżbieta, która spędziła na przyjęciu 50 minut.


W przyjęciu uczestniczył także książę Harry - przyszedł pieszo ze swojego domku Nottingham Cottage, chrzestny William van Cutsem z żoną oraz pierwsza niania George'a, Jessie Webb. Podobno była też hrabina Sophie.

Wielkimi nieobecni byli książę Karol i księżna Camilla, którzy odbywają swoją oficjalną podróż w Szkocji.


NIESAMOWITE, że od dnia narodzin George'a minął cały rok! Pamiętam to oczekiwanie, te emocje i tę radość, gdy o 21:30 okazało się, że to chłopiec. A Wy jak wspominacie ten dzień? Co wtedy robiliście, gdzie byliście?


33 komentarze:

  1. Byłam u cioci . z moją kuzynką kkładłyśmy się spać. Mój tata sprawdał onet i takie tam i mówi Kate urodziła syna. Krzyczałam z radości. Szybko włączyłam tvn24 . Mój brat i mój kuzyn przeż te nasze krzyki się obudzili. Potem mama powiedziała żebym poszła już spać. A kiedy Kate wychodziła z Georgiem i Wiliamem wszystko to nakręcałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wtedy siedziałam przed telewizorem i czekałam na programy o rodzinie królewskiej

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boziu jaki słodki na tym gifie :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście po tym jak dowiedziałam się że Kate jest w szpitalu nie ruszałam się z domu! Oglądałam na przemian tvn24, BBC i CNN :p no i oczywiście cały dzień siedziałam na Twitterze :D Dowiedziałam się, że to chłopiec po tweecie Richarda Palmera, a za kilka minut już na tvn24 wszystko było na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?? Jakaś paranoja :)

      Usuń
  5. Ja rok temu przed telewizorem siedziałam i na bieżąco wszystko oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Może pojawią się jakieś zdjęcia z tego przyjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam, jak była w szpitalu i cały dzień siedziałam przed telewizorem, oglądałam TVN24 na bieżąco i jak krzyczałam " Mamo, mamo wychodzą chodź zobacz " :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Może walnę gafę ale kim jest książę i księżna Kentu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kuzyn Królowej, Michał i jego żona Maria Krystyna - w WB jest najczęściej nazywana Princess Michael of Kent (Kate to de facto Princess William of Cambridge ;))
      Książę Michał to brat Edwarda - pisałam o nim ostatnio, ponieważ jest szefem Wimbledonu.
      W sierpniu zostali dziadkami - ich synowa urodziła córeczkę Maud, pisałam o ich sesji dla magazynu Hello.

      https://www.google.pl/search?q=maud+windsor+session&client=firefox-a&hs=fZa&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=g4nPU9f6Dcrb4QTXm4CwCQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=634#channel=sb&q=maud+windsor&rls=org.mozilla:pl:official&tbm=isch

      Usuń
  10. http://plejada.onet.pl/czy-macierzynstwo-zmienilo-kate/efc0t

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przez całe dwa dni siedziałam przed TV, nawet mama krzycząc " Przestań się wgapić w ten telewizor ! " nie odciągnęła mnie od TVN24 :)
    Niesamowity dzień !!
    Kate-maniaczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. pamiętam że w poniedziałek gdy kate była w szpitalu to byłam na basenie. wieczorem byłam tak zmęczona ze poszłam spać. o 21.30 mama do mnie krzyczy że kate urodziła. następnego dnia cały dzień oglądałam tvn 24. wieczorem jeszcze leciało na tv 1 i tv 2. o royal baby. akurat gdy się skończyło to kate już wychodziła. jak z mama byłyśmy szczęśliwe i się smialysmy. byłam podekscytowana jak codziennie pisali o kate w polskich gazetach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może za rok mały książę George będzie miał już rodzeństwo :)
    Albo chociaż Kate będzie w zaawansowanej ciąży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KATE TO NOWOCZESNA PIEKNA MADRA KOBOETA I NIE BEDZIE JUZ MIALA WIECEJ DZIECI . jedno dziecko to max dla nowoczesnej pieknej madrej wyksztalconej swiqtowej kobiety. kate szanuje siebie swoj wyglad swoje zdrowie,cialo itd za to ja uwielbiam.

      Usuń
    2. nie bedzie miala wiece dzieci ona jest nowoczesna kobieta i wprowadzila swiezosc na krolewskie salony:) o taka skiezna chodzi:) idzie z duchem czasu a william tez nowoczesny i bedzie z niego bardzo dobry krol:)

      Usuń
  14. Księżna Kentu to czarująca kobieta, zawsze elegancka i taka wyrafinowana.
    Szkoda, że niewiele o niej wiemy. Co Ty na to, aby poświęcic kilka wpisów innym inspirującym kobietom-arystokratkom z UK? Na pewno jest co najmniej kilka ciekawych kobiet, ale mało kto w Polsce o nich wie...

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=55393

    OdpowiedzUsuń
  16. http://kobieta.wp.pl/gid,16776860,img,16776896,kat,26263,title,Jak-ksiaze-George-bedzie-wygladal-w-wieku-18-lat,galeriazdjecie.html?ticaid=11323f&_ticrsn= raczej tak nie bedzie wygladal,jak myslicie?

    OdpowiedzUsuń
  17. https://s3.amazonaws.com/content.lifeandstylemag.com/cover/lns_cover.jpg

    OdpowiedzUsuń
  18. byłam wtedy cały dzień przed kompem i wyczekiwałam przyjścia na świat Georga!!
    Niezapomniany dzień, nie mogę uwierzyć, że minął już rok.
    Wszystkiego najlepszego George!

    OdpowiedzUsuń
  19. też pamiętam, że siedziałam cały dzień wtedy przed tv żeby niczego nie ominąć, jak dowiedziałam się, że Kate trafiła do szpitala :) i to oczekiwanie na wiadomość, czy urodziła synka, czy córeczkę (do ostatnich chwil byłam cały czas za dziewczynką), no i później wyjście ze szpitala i ogłoszenie imion :) ciekawe, czy przy kolejnym Baby Cambridge będzie taki szał jaki był przy narodzinach George'a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że tak chociaż może byc troszeczkę mniejsze bo drugie dziecko nie zostanie już królem bądź królową.

      Usuń
  20. http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=55411 ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym chciała żeby teraz mieli dziewczynkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2704653/Rocking-horse-silver-breakfast-set-Just-Prince-Georges-gifts-display-Buckingham-Palace-showcase-royal-childhood-treasures.html jade jutro na wycieczke do Londynu na 8dni i mam nadzieje ,ze zalapaie sie na ta wystawe bo wielce ciekawa wystawa

    OdpowiedzUsuń
  23. http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=55393&b=1 ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. http://wiadomosci.onet.pl/wielka-brytania-i-irlandia/tak-spedzaja-dziecinstwo-krolewskie-dzieci/l03kt

    OdpowiedzUsuń
  25. http://38.media.tumblr.com/tumblr_llepna4xoy1qfxd99o1_500.jpg harry pali
    http://www.xfmnewscenter.com/news/images/photos/18982.jpg
    http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/archive/00104/F_20030617ed_images_104585a.jpg
    http://www.bohomoth.com/wp-content/uploads/2014/01/Prince-Harry.jpg
    masa tych zdjec a zdjec kate lub williama z papierosem nie umiem znalezc
    moze oni nie pala i to plotka,ze pala papierosy a moze pr usunal wszytskie ich foty z papierosami skoro maja byc krolem i krolowa anglii
    ale mysle,ze raczej nie pala i dlatego brak fotek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie umiesz znaleźć, bo ich nie ma ;)
      to, że Harry pali to wiadomo, zresztą bardzo dużo członków rodzin królewskich pali: księżna Mette Marit, królowa Małgorzata, księżniczka Madeleine, księżna Marie i jej mąż Joachim, księżniczka Eugenia, Charlotte z Monako i pewnie wiele więcej ;)

      Usuń
    2. tak tak,wiem ze sporo czlonkow/czlonkin rodow krolewskich pali to zly nawyk niezdrowy itd dziewczynie pod zadnym pozorem nie palcie

      Usuń