10 czerwca 2014

Kate w Narodowym Muzeum Morskim + niezapowiedziane Garden Party


****************************************


14 komentarzy:

  1. fajna stylizacja nr 1 bialo-czarne sukienka,czarna torebka...ale dlaczego niebieskie buty??? buty niebieskie psuja cala stylizacje do ma bilao czarna sukienke i czarne dodatki wiec buty mialy byc czarne a nie granatowe chyba,z etorebka granatowa bybyla to wtedy ok a tak to passe
    stylizacja nr 2 -pod kolor .fajna stylizacja.extra ...ale mi sie bardzo podoba kapelusz Kate:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważ, że paski na sukience są ciemnogranatowe :)

      Usuń
  2. Pierwsza stylizacja fantastyczna, świetnie dopasowana kolorystycznie. W drugiej nie podoba mi się kapelusik. Wygląda jak naleśnik.:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kate strasznie się odchudziła co widać po tym zdjęciu z Garden Party. Albo to wynik zdjęcia, ale wygląda jakby całkiem biust straciła ;) Ponadto widziałam inne zdjęcia z tego gp i miała albo za dużo pudru albo dali za dużo ps, bo wyglądała jakby miała białą twarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez paska ta sukienka jest taka..nijaka i czegoś mi w niej brakuje. Ale za to chyba ma nowe buty :) pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba i dzięki wybranym przez Martę zdjęciom na reszcie widzę że te paski są navy a nie czarne bo na wszystkich zdjęciach jakie wcześniej widziałam były czarne:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki jak sukienki ale Kate jest zbyt chuda i wcale ta chudość nie wygląda ładnie. Ona nie ma bioder ,nie ma pupy wcale to nie wygląda ciekawie . Dziewczyny o anorektycznej budowie ciała wcale nie są zgrabne, to wynaturzenie. W latach 80-tych modelki nie były tak wychudzone, wyglądały kobieco a teraz jest jakaś dziwna moda na sylwetkę anorektyczną pozbawioną kobiecości. Moim zdaniem Księżna Kate jest za chuda. Na zdjęciach zawsze wychodzi się grubszym niż w rzeczywistości ,wyobraźcie sobie jaka ona musi być wychudzona w rzeczywistości ? Dziewczyna musi się baaardzooo głodzić. Ksieżna Letizia tak samo,choć mimo to ona jest bardziej kobieca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę...Kate nie jest chuda ani anorektyczna tylko SMUKŁA i wysportowana.
      B.

      Usuń
  6. Kate wyglądała ślicznie, chyba najładniej w tym roku moim zdaniem :) Rano promieniała, sukienka cudowna, jednak w prostocie siła. Natomiast sukienka McQueena z przyjęcia jest jedną z moich ulubionych, chociaż nie jestem całkiem przekonana do kapelusza.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, wreszcie nowe, cieliste buciki, a ni szpilki od L.K.Bennet;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobno Kate powiedziała wczoraj, że George już chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Marto czy robimy kolaż dla Królowej Maximy i Króla Wilhelma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ze mną, ponieważ nie jadę na spotkanie z nimi :)

      Usuń
  11. Marto czy ta notka będzie zaktualizowana? Wiem, że dużo się działo przez ten weekend i miałaś o czym pisać więc może nie miałaś kiedy zająć się tymi dwoma wyjściami Kate, dlatego chciałabym wiedzieć czy mam czekać na uzupełnienie czy nie. Dzięki za odpowiedź. / Nuit

    OdpowiedzUsuń