4 stycznia 2014

Jak ludzie wspominają spotkanie z Kate?


Szef kuchni Frankie Parker był bardzo zdenerwowany z powodu gotowania dla księcia i księżnej Cambridge w lipcu 2011 roku w Blachford Lake Lodge, kiedy książęca para przyjechała do Kanady z oficjalną wizytą.  Jednak po przyjeździe na przepiękną wyspę zwaną "Honeymoon Island", uspokoił się i zabrał do pracy, ponieważ dotarło do niego, że Kate i William przyjadą za kilka godzin i musi przygotować smaczny posiłek.

Spotkanie z Canadian Rangers/Zimbio
Książę i księżna przyjechali na wyspę po spotkaniu z Canadian Rangers. Frankie przywitał się z nimi, ale zaraz wrócił do namiotu, aby razem z drugą kucharką, Amy Snowdon przygotować tradycyjne posiłki złożone z lokalnych produktów: z reniferów, łosiów oraz złowionych w pobliżu ryb.

Kucharz podzielił się kilkoma wspomnieniami, najmilej wspomina pogawędkę z Kate:

"Odwróciłem się, aby rozpocząć gotowanie. Następne co pamiętam, to William rozlewający i rozdający kieliszki czerwonego wina. Kate również weszła do namiotu. Usiadła na pniu na przeciwko mnie i rozmawiała ze mną przeszło 20 minut."

Frankie opisuje parę jako spokojną i wyluzowaną.

 "Nie wiedziałem jak mam się do nich zwracać, więc mówiłem po prostu Will i Kate, a oni zwracali się do mnie Frankie".

Frankie gotował dla niektórych aktorów czy muzyków, ale to książęca para wywarła na nim największe wrażenie. "Gotowałem dla przyszłego króla i królowej Anglii!" mówi podekscytowany.

Kate i William spędzili w Kanadzie 9 dni. Pomiędzy oficjalnymi wizytami, książęca para miała w planie także wycieczkę do lasu, podróż kajakiem oraz spotkanie z rdzennymi mieszkańcami kraju. Mieli również możliwość pobycia sam na sam z dala od ciekawskich. Cieszyli się spokojnymi chwilami właśnie na wyspie oraz w Skoki Lodge. Z pewnością była to dla nich miła chwila wytchnienia.


Na podstawie artykułu do którego link nadesłała Agnieszka.

15 komentarzy:

  1. http://wiadomosci.onet.pl/wielka-brytania-i-irlandia/wielka-brytania-studenci-oburzeni-chodzi-o-ksiecia-williama/57r1z

    OdpowiedzUsuń
  2. http://wiadomosci.onet.pl/wielka-brytania-i-irlandia/ksiaze-william-wraca-na-studia-jest-reakcja-studentow-cambridge/qpg8t

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka Martuś! :) prosimy więcej takich! :) zwłaszcza wtedy, dy nic ciekawego nie dzieje się u Kate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, jutro następna część :)

      Usuń
  4. Cieszę się, że na coś moje ,,surfowanie" po necie się przydało :))
    Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo się cieszę że rozwijasz i ciągle upiększasz bloga:) jeszcze milej zawsze się to czyta;)
    ponadto już kiedyś Ci mówiłam, że bardzo bardzo lubię, gdy piszesz notki tematyczne, a tym bardziej miło mi, jako czytelniczce, że pracujesz nad blogiem i jego atrakcyjnością nawet gdy u Kate i Williama nic się nie dzieje.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Księżna ponoć w 3 miesiącu ciąży, napiszesz coś o tym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc myślę że nie ma za bardzo sensu. Są to tylko plotki amerykańskiego magazynu globe, bezpodstawne, podobne do tych, które często pojawiały sie zanim ogłoszono oficjalnie ciążę Kate :)

      Usuń
  7. Ależ jesteś pracowita, Marto! Kolejna świetna notka - dzięki! Zajrzałam też do zakładek. "Zanim została księżną" rewelacja!!! Bardzo odpowiada mi jej obecna forma. Wreszcie bez problemu mogłam obejrzeć wszystkie zdjęcia. A przy okazji zdjęć, podsyłam linka do bardzo sympatycznych zdjęć dzieciaków w brytyjskiej rodzinie królewskiej.

    http://www.gettyimages.ch/Search/Search.aspx?EventId=169793225&EditorialProduct=Royalty

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie pytanie kto wstąpi na tron po Elżbiecie? Karol jest rozwodnikiem, więc nie może, Andrzej też po rozwodzie. Wychodzi na to, że Wiliam???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karol - mimo że jest rozwodnikiem :)

      Usuń
    2. A ja słyszałam (a właściwie czytałam ) podejrzewam, że plotki, że Karol podpisał jakieś dokumenty, że zrzeknie się tronu w zamian na pozwolenie mu na zawarcie związku małżeńskiego z Kamilą. Królowa niezbyt chciała pozwolić Karolowi na kolejne małżeństwo i to z rozwódką. w dodatku, a w trakcie jego małżeństwa Kamila była przecież jego kochanką. To było już jakiś czas temu, ale w końcu przecież zostali małżeństwem. Wiesz coś Marto na ten temat??? To oczywiście mogą być plotki i ja myślę, że są, ale taka informacja się pojawiła.

      Poza tym wcale bym się nie zdziwiła, gdyby tron od razu po Elżbiecie objął William. Karol tak naprawdę nie nadaje się na króla. Całe życie w cieniu matki, teraz nie ma szans na rozwinięcie skrzydeł jako monarcha. No i lata ma już swoje. Oczywiście teraz się udziela, wspiera akcje charytatywne i stowarzyszenia, ale nie umiem go sobie wyobrazić w roli króla. A jak Ty myślisz Marto?? Jestem ciekawa Twojego zdania na ten temat.

      Usuń
    3. Nigdy nie słyszałam o podpisywaniu żadnych dokumentów przez Karola, jednak oficjalnie Karol jest pierwszy w kolejce do tronu.

      Ja jestem ogromną fanką i zwolenniczką Karola. Jest mi go czasem bardzo szkoda - facet całe życie, od samego początku jest przygotowywany do objęcia władzy, czeka na to i czeka, a jego własna Mama nie pozwala rozwinąć mu skrzydeł. To jednak można wytłumaczyć sztywnymi zasadami i tradycjami. Jest to też w pewnym sensie wina czasów w jakich wychowali się jego rodzice i on sam. No i chęć Królowej pobicia rekordu w panowaniu - może po nim zdecyduje się ustąpić?

      Spójrzmy na inne rody Europy - pierwsi następcy tronu są właściwie równolatkami Williama, który jest dopiero drugi. Ale to też w jakiś sposób spowodowane jest przedwczesną śmiercią króla Jerzego VI.

      Ja jednak czekam na Króla Karola, czekam na wielkie widowisko jakim będzie zapewne jego koronacja oraz na to, że to William i Kate będą reprezentować kraj na różnych uroczystościach :)

      Usuń
  9. Anonimowy4 stycznia 2014 20:16

    to chyba logiczne ze kate i william wezma ze soba w oficjalna podroz do australii malutkiego jerzyka. Zwlaszcza ze wyjezdzaja na 3 tyg!!!! Sama bym nie zostawila swojego dziecka na tak dlugo.
    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    Marta4 stycznia 2014 20:59

    pewnie, że tak. Kiedy ogłoszono oficjalnie, że ta podróż na pewno się odbędzie, pisano, że "nie wiadomo czy George pojedzie z rodzicami". Dlaczego tak pisali? Nie mam pojęcia. Ja nie miałam co do tego wątpliwości. Myślę, że prędzej Kate w ogóle nie pojechałaby w tę podróż niż zostawiła syna na 3 tygodnie! I chyba większość się ze mną zgodzi :)
    Usuń

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że ambasady państw zapewnią im przytulne zakwaterowanie gdzie podczas ich wyjść George będzie mógł 'bezpiecznie' spędzać czas z nianią ;-)

    OdpowiedzUsuń