25 grudnia 2013

Kate w Sandringham

Zimbio
Dziś rano, rodzina Windsorów zjawiła się w kościele św. Marii Magdaleny. Wśród nich była Kate, które wraz z Williamem i George'm spędza tegoroczne święta z rodziną królewską w Sandringham, w hrabstwie Norfolk.
 
Zimbio
 Rodzina przyszła do kościoła pieszo (również Kate, przeciwnie do informacji, którą podałam wcześniej), a Królowa przyjechała samochodem z Zarą, która w przyszłym miesiącu urodzi swoje pierwsze dziecko.

Daily Mail
 Kate miała na sobie "niezidentyfikowany" dotąd jasny płaszczyk, który miała na sobie podczas ślubu przyjaciół w Szwajcarii w marcu tego roku. Do tego dobrała duży, kraciasty szalik i  czarne kozaki Aquatalia.

Daily Mail
Przed 11:00 brytyjskiego czasu, rodzina królewska wróciła do kościoła - już w innych strojach - aby wziąć udział w prywatnej, świątecznej mszy świętej. jako ciekawostkę dodam, że w związku z tym, że Królowa i książę Filip nie lubią długich kazań, trwa ono niecałe 12 minut.

Zimbio
 Można było się spodziewać, że Kate i William nie wezmą ze sobą George'a - co jest możliwe w kolejnych latach, kiedy będzie już starszy. Jednakże syn Sophie i Edwarda ma już 6 lat, a nadal nie uczestniczył z rodzicami w tej rodzinnej mszy.

Daily Mail
 Kate zdradziła dziś mieszkańcom, którzy czekali od wczesnego ranka, aby zobaczyć rodzinę królewską (a było ich ok. 5000!), że mieli dziś uroczy poranek. Natomiast wczoraj, George był bardziej zainteresowany opakowaniem swojego prezentu, niż nim samym :)

Daily Mail
 Kate tym razem wybrała kraciastą sukienkę/płaszczyk od Alexandra McQueena, którą miała na sobie podczas wizyty w swojej szkole podstawowej, kilka dni przed ogłoszeniem ciąży :)

Zimbio
 Gdy zastanawiałam się, co Kate może dziś założyć, nie brałam pod uwagę tej sukienki, a okazała się naprawdę świetnym, idealnie pasującym do okazji wyborem, prawda?

Zimbio
Kate założyła kapelusz od Giny Foster. Widzimy też zegarek Gucci.

Daily Mail
***************
Daily Mail
 Dziś o 15:00 w Wielkiej Brytanii zostało wyemitowane świąteczne przemówienie Królowej do Brytyjczyków, w którym podsumowywany jest cały miniony rok. Ku radości fanów Kate, Williama i George'a, został w nim pokazany krótki filmik z sesji fotograficznej, która została zorganizowana w Clarence House z okazji chrztu księcia. 
Daily Mail
 Jutro świąteczne polowanie. Czy Kate weźmie w nim udział? Czy przyjadą Middletonowie? Czy pojawią się zdjęcia? Na razie nic nie wiadomo :)
Daily Mail

160 komentarzy:

  1. Podobno sa plotki, ze Kate jest znow w ciazy. Ktos cos wie na ten temat wiecej? :) i dlaczego Kate przyjechala z Krolowa a nie na piechote z innymi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o takich plotkach nic nie czytałam - może dlatego, że nie czytam amerykańskich stron ;)
      może nie chciało jej się iść? :))

      Usuń
    2. odrazu doszukujecie się ciąży... ehh.. może poprostu , tak jak napisała Marta -nie chciało jej się iść...

      Kate-maniaczka

      Usuń
    3. poza tym, to było wcześnie rano :)

      Usuń
    4. To nie bylo na amerykanskiej stronie tylko na glupim kozaku. Wiem, wiem, tylko pytam i nie doszukuje sie niczego ;)

      Usuń
    5. no to tym bardziej :)

      Usuń
    6. no i pewnie była zmęczona opieką nad synkiem.

      Kate-maniaczka.

      Usuń
    7. Mnie sie rowniez wydaje, ze Kate spodziewa sie dziecka.

      Usuń
    8. Nie chciało jej sie iść?! Co to wgl znaczy?! W takiej sytuacji każdy inny członek rodziny ma prawo powiedzieć, że 'mu się nie chce' albo kompletnie 'nie chce mu się iść do kościoła'

      Usuń
    9. Może sama Królowa ją zaprosiła do auta? - widać jak serdecznie się witają/żegnają, więc Królowa chyba ją na prawdę lubi. Z Diana to raczej próżno szukać takich fot.

      Usuń
    10. tak, każdy kto chciał, przyjechał rano samochodem :)

      Usuń
  2. http://katethecambrdiges.blogspot.com/2013/12/kate-podczas-porannego-wyjscia-do.html

    U mnie też o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kate bardzo mnie zaskoczyła tą sukienką z listopada 2012r. :)

    http://katethecambrdiges.blogspot.com/2013/12/kate-podczas-porannego-wyjscia-do.html

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.gettyimages.com/detail/news-photo/prince-william-duke-of-cambridge-and-catherine-duchess-of-news-photo/459296235

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymają się za ręce! *,*

      http://katethecambrdiges.blogspot.com/


      Usuń
    2. Słodko :)

      Usuń
  5. przesliczne zjecie. Wygladaja na szczesliwych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co ja sie orentuje, to Kate nie przyjechala wraz z krolowa tym samym samochodem. Wszyscy czlonkowie rodziny krolewskiej przyjechali wraz z krolowa, ale kazdy w swoim samochodzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie zachwycila swiatecznymi stylizacjami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2529140/Four-generations-Royal-Family-gather-Sandringham.html

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie zdjęcia reszty rodziny? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Harry bardzo schudl i teraz taki z niego brodacz,zmienil image po tej akcji Zdobywania Bieguna

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymali sie dzisiaj za rece <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Obejrzałam zdjęcia całej rodziny i:
    1. Harry zapuścił obrzydliwą brodę. Rozumiem, że na biegunie nie zajmował się goleniem, ale na Święta to już wypadało się ogolić.
    2. Kate ubrała się fatalnie. Przypomina elfa w tym kraciastym stroju. A pierwsze zdjęcie okrasza całą jej brzydotę.
    3. Zara jak widać nie uczestniczyła w porannych modlitwach, bo pewnie miała mdłości lub coś, a wiadomo, że w zaawansowanej ciąży trzeba uważać.
    3. Eugenia ubrała się fatalnie. Tym razem za mały w biuście płaszcz.
    Jej siostra o niebo lepiej, ale płaszcz jakby za duży.
    4. Królowa promienieje - więc chyba w rodzinie wreszcie zapanował spokój i miła atmosfera panuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Uważam, że księciu Harry'emu dobrze z brodą. Wygląda staroświecko a mnie się to podoba:)
      2. Lubię szkocką kratę. Podoba mi się płaszcz Kate:)

      Usuń
    2. mnie Harry sie podoba i z broda i bez brody:)
      Ale to prawda, Krolowa promienieje!

      Usuń
  13. chyba jeszcze nigdy nie trzymali się za ręce podczas takiej oficjalnej w sumie uroczystości:) to takie urocze:) oni na prawdę się kochają;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnie patrzy krolowa na buty Kate..smieszne zdjecia,fajna mina Krolowej!

    OdpowiedzUsuń
  15. K&W Trzymają się za ręce<3 LOVE!

    Kate-maniaczka

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.plotek.pl/plotek/56,79592,15188845,Ksiezna_Kate__ksiaze_William_i_brodaty_ksiaze_Harry_.html#BoxSlotII3img

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2529140/Four-generations-Royal-Family-gather-Sandringham.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Marto gdzie ty jestes,ze nie wklejasz naszych postow? zapomnialas o blogu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na świętach z rodziną. A Ty biedactwo samo?

      Usuń
    2. Marto! Twój blog jest super, ale ty zachowujesz się tak, jakbyś była idealna! Ona po prostu chciała wiedzieć, czemu nie napisałaś o tym wcześniej,a ty naskoczyłaś na nią jak nie powiem kto na kogo. Owszem, blog fajny, ale ty mogłabyś popracować nad kulturą, bo nią nie grzeszysz ;/

      Usuń
    3. przykro mi, że tak uważasz - nie widziałaś ponad 10 komentarzy z linkami do stron z tekstami o udawanej ciąży kate itp. które zostały dodane o podobnej godzinie - nie widzicie ich bo teraz wszystkie moderuje :)

      Usuń
    4. No właśnie. Nie widzimy ich. Tak samo jako widzimy tylko pozytywne komentarze, bo Ciebie nie można skrytykować, zwrócić ci uwagi. Skoro ty wszystko najlepiej wiesz, to może niech wchodzą tu tylko ci, którzy są zachwyceni twoim blogiem i Tobą. Ostatnio powstało bardzo dużo blogów o kate, także nie jesteś już "jedyna i niepowtarzalna". Odwiedziałam ten blog regularnie, ale widzę, że i tak źle zrobiłam. Zamiast szanować swoich czytelników, to ty robisz z nich idiotów, tylko dlatego, że znaleŹli informacje o ciąŻy Kate i wrzucili to tutaj zapewne tylko po to, żeby spytać się, czy to prawda. Jest mi bardzo przykro, że mnie nie szanujesz, mimo, że to nie ja te informacje tu wrzuciłam :(

      Usuń
    5. Z całym szacunkiem dla "Anonimowych" - na Boga, opamiętajcie się. Marta nie siedzi na blogu 24/7, a tym bardziej w ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA. Bo jak byście nie zauważyły są Święta. Czas spędzony z rodziną. A to, że Marta zamieściła notkę to tylko i wyłącznie jej dobra wola. Zrobiła mnie (i zapewne większości) piękną niespodziankę opisując wczorajszy dzień Kate. Większość z Was zapewne oczekuje, aby Marta nic innego nie robiła tylko cały swój czas spędzała na blogu. I co z tego, ze wcześniej nie zaktualizowała notki. Świąt się skończył?? Wybuchła wojna?? No proszę dziewczyny, opamiętajcie się. Nie oczekujcie od kogoś czego sami byście nie zrobiły. Chcecie aby Marta była na każde Wasze zawołanie. To nie działa w ten sposób. "Marto, jest juz orędzie Królowej - napisz o tym", "Marto - Kate była widziana w nowym płaszczu - czego nie ma o tym notki". To nie jest prywatny koncert życzeń. Trochę pomyślunku drogie koleżanki.
      Do Anonimowej osoby powyżej - Marta spędza Święta z rodziną. Tak trudno to zrozumieć??? I nie będzie aktualizować bloga co 5 minut na każde zawołanie. Nie naskoczyła na tę osobę, tylko tak jak pisałam powyżej - to nie koncert życzeń. A Wy wymagacie od Maty wszystkiego, same nie dając nic dobrego w zamian. Tylko zawsze krytyka, że tego nie ma, to nie napisane, zdjęcia nie zamieszczone. Marta robi to dla Was, a Wy nawet żadnego miłego słowa, tylko ciągle narzekanie. I też przy tym, tak jak sama napisałaś Anonimowa osobo - nie grzeszycie kulturą.
      Ja się bardzo ciesze, bo zauważyłam już, że Marta powoli staje się asertywną osobą. Brawo dla Ciebie Marto :) I z tego miejsca chciałabym jeszcze raz Ci serdecznie podziękować, za swój poświęcony czas i chęć dzielenia się informacjami o księżnej Kate w postaci tego bloga. Dobra robota i tak trzymać :)

      JoLilly Bird

      Usuń
    6. widzicie komentarze, które nie zawierają przekleństw czy nikogo nie obrażają.

      Co mam zrobić, kiedy ktoś mnie obraża, "obrzuca błotem" i wypisuje nie wiadomo co na mój temat (a jest to blog o Kate) ? Mam być dla tej osoby miła i uprzejma? Jak Ty byś się zachowała w takiej sytuacji? Ja wiem, że "ta osoba" próbuje mnie sprowokować i przez to Ty i możliwe, że inni myślą o mnie tak a nie inaczej. Naprawdę, staram się trzymac nerwy na wodzy :)

      a jak już piszesz o innych blogach - może nie uwierzycie, ale ja się z tego bardzo cieszę. Gdy zaczynałam pisać, chciałam, żeby jak najwięcej osób w Polsce znało i lubiło Kate - a te blogi oznaczają, że właśnie tak jest :) nie mówię, że to moja zasługa, ale mam nadzieję, że się do tego troszeczkę przyczyniłam :)

      Usuń
  19. https://www.youtube.com/watch?v=JzEsdHYT1rY

    puk puk Marto nie spij
    oredzie swiateczne krolowej

    OdpowiedzUsuń
  20. a moze znowu jest w ciazy i stad znowu ten kraciasty plaszczyk i za pare dni oglosi dobra wiadomosc:) hm?

    OdpowiedzUsuń
  21. hehe ostatnie zdjecie w tej notatce" kto robi "rogi" Willamowi? (za plecami jets reka,ktora robi mu rogi,nie jest to chyba reka Harrego)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje ze to książę Andrzej, bo ma oliwkowy płaszcz;p

      Usuń
    2. Peter Philips kuzyn Williama syn księżniczki Anny tu widać :https://31.media.tumblr.com/3c6a8cbd3fd06d829930c0d44f3f4c53/tumblr_mydn9qzmkz1qg0umko1_1280.jpg

      Usuń
    3. mi sie wzdaje ye to reka Karola

      Usuń
    4. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2529209/A-right-Royal-giggle-Cheeky-William-mocks-bearded-Harry-cousin-Peter-Phillips-pull-bunny-ears-prank-Prince.html

      Petter Phillips robi kroliczka/rogi:) Williamowi

      Usuń
  22. Rodzina przyszła do kościoła na nogach?! Cóż to za sformułowanie :)? Pieszo przyszła. Po prostu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. http://pudelekx.pl/najwazniejsze-chwile-show-biznesu-w-gif-ach-podsumowanie-2013-roku-18204-g14#galeria
    świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło popatrzeć na Kate i Williama jak trzymają się za ręce, to takie słodkie, a Oni wyglądają na szczęśliwych :) Bardzo fajne zdjęcia i wygląda to tak jakby cała rodzina miała udane święta... Ciekawe jakie będą dalsze zdjęcia z polowania ? Uważam, że Kate wyglądała bardzo ładnie i wydaje mi się, że była jakaś taka rozpromieniona :) Nie wydaje mi się żeby była w ciąży... Może niektóre jej zachowania na to wskazują, ale gdyby z Williamem spodziewali się dziecka i byłoby to pewne, to ogłosiliby to prędzej, dzień przed świętami, albo w święta, chyba, że zrobią nam niespodziankę na Nowy Rok, ale raczej w to wątpię...
    Harry z tą brodą wygląda okropnie! Naprawdę mógł się choć trochę ogolić :/
    Ciekawe jak tam mały książę George :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku za rece trzymaja sie philipsowie i rok temu sie trzymali i sensacji nie robiliscie lub zaraz zawsze trzyma meza za reke lub pod ramie i w tym roku tez a nie gadacie o tym.tez mi sensacja

      oto dowody:
      http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Autumn+Phillips+Royal+Family+Attend+Christmas+JW7X3q_zl9cl.jpg

      http://www3.pictures.gi.zimbio.com/Autumn+Philips+Royals+Attend+Christmas+Day+GpisDaQ7Q7Qx.jpg

      http://static02.mediaite.com/styleite/uploads/gallery/royal-family-christmas-2012/158710228_10.jpg

      z tego roku tez sa takie zdjecia za rece:) a nie tylko,ze williamm i kate
      wszystkie pary sie trzymaja za rece to normalne

      Usuń
    2. nie tylko w&k za rece sie trzymali ,bo autumn phillips np lub zara tez szly za rece z mezami

      Usuń
    3. Tak, wiem, zauważyłam to, ale Kate i Will raczej rzadko tak robią publicznie więc miło popatrzeć na nich gdy okazują sobie uczucia :) Poza tym, ja szczególną uwagę zwracam na Kate, więc nie zachwycam się aż tak bardzo innymi członkami rodziny królewskiej i ich zachowaniami :) Ale wiem i rozumiem to, że inni członkowie rodziny królewskiej też tak szli, nie musicie mi wszystkiego tłumaczyć i tak naskakiwać na mój komentarz, to w końcu blog o Kate i chyba nią też można się zachwycać :)

      Usuń
    4. Anonimowy27 grudnia 2013 15:12 ale nie zaraz generalizowac,bo to nic nadzwyczajengo inne pary tez trzymaly sie za rece w drodze do kaplicy

      Usuń
    5. No dobra, ok, inni też szli za ręce :) ale jak Inni dodali komentarze, że Kate i William trzymali się za ręce i, że to urocze i słodkie to nikt Im nie zwrócił uwagi, a mnie niby dlaczego, bo mój komentarz był trochę dłuższy? Nie musicie być takie niemiłe dla mojej opinii, którą napisałam, wystarczyło raz zwrócić mi uwagę, albo czytać uważniej inne komentarze i też doczepiać się do takich na temat trzymania się za ręce Kate i Willa :) nie to, że mam do Was pretensje, ale czasem moglibyście się trochę zastanowić, bo zauważyłam, że inni też idą za rękę, ale akurat szczególną uwagę zwróciłam na Kate i Willa :)

      Usuń
  25. Czemu olewasz aktualizacje notatek? dzisiaj troche sie dzialo.ale Twoj blog nie jest na biezaco i nie jest rzetelny .Prozno tu szukac aktualnych informacji. Dlaczego zaniedbujesz swoj blog?

    OdpowiedzUsuń
  26. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2529152/All-change-Kate-Duchess-swaps-overcoat-stylish-tartan-outfit-Royals-celebrate-Christmas-Day-service.html

    po co jej ten szal na ramionach kraciaty na plaszczyku bialym? wyglada bardzo dziwnie w takim zestawie

    OdpowiedzUsuń
  27. myslę ze jest w ciazy i ogl to w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno pół roku po na zdecydowała sie znowu na ciążę /; Ludzie weźcie trochę pomyślcie ;/

      Usuń
    2. a dlaczego nie? moja ciotka 4mc po porodzie znowu byla w ciazy,czyli mozna(nie mozna tylko wtedy gdy byla cesarka )

      Usuń
    3. może być w ciąży, ale czy chciałaby? może jeszcze nie nacieszyli się George'm :)

      Usuń
    4. chciałaby nie chciała może sie stało i co!? skąd ty wiesz czego ona chce zapewne az tak dobrze jej nie znasz moze z williamem chcą miec dzieci w podobnym wieku!? a nie odwelakc to w nieskończoność bo kate najmłodsza juz nie jst teraz sa jej najlpesze lata

      Usuń
    5. jasne i bedzie dziecko za dzieckiem robila..daj spokoj,nie pisz bzdur Anonimowy26 grudnia 2013 19:06
      masz dzieci? jak nie masz to sie nie wypowiadaj

      Usuń
    6. a tam głupie takie gadanie...Dlaczego jeśli się czegoś nie ma, to nie można się o tym wypowiadać? No to na przyszłość uważaj bo idąc twoim tokiem rozumowania można powiedzieć: "nie masz wyższego wykształcenia to się nie wypowiadaj", albo " nie masz pracy to się nie wypowiadaj", ludzie stając się rodzicami nie posiadają automatyczne wiedzy o nich, z czasem nabierają doświadczenia, więc nie wiem dlaczego tak usilnie zabraniają się wypowiadać innym?

      Usuń
  28. http://www.pinterest.com/pin/213428469814953855/ nieznane zdjecie

    OdpowiedzUsuń
  29. http://www.pinterest.com/pin/527273068845003968/ this is love

    OdpowiedzUsuń
  30. http://www.pinterest.com/pin/410601690998444439/ merry xmas@

    OdpowiedzUsuń
  31. http://www.pinterest.com/pin/241435229997610084/ abra kadabra hokus pokus..

    OdpowiedzUsuń
  32. gdyby teraz byla w ciazy to jej wspolczuje-najpierw niech odchowa Georga,bo dwojka maluchow to straszny koszmar,zajedzie sie biedna Kate
    drugie dziecko mozna zaplanowac gdy pierwsze jest juz odchowane ma te 4 lata i wtedy mozna zajac sie nowym dzieckiem inaczje to tragedia ,wspolczuje jej jesli serio jest w ciazy:( przeciez to mozna sie naprawde wykonczyc

    OdpowiedzUsuń
  33. nie jest w ciazy!
    za wczesnie na nastepne dziecko ,mysle,ze za 3-5 lat pomysla o rodzenstwie dla Georga:)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja myślę że zdecydują się na drugie po dwóch latach na pewno nie wcześniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z twoim zdaniem.

      Kate-maniaczka

      Usuń
  35. dzisiaj o kate pisza w fakcie w gwiazdach, zycie na goraco, swiat i ludzie, i super expressie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzeba biec do sklepu :) dziękuję :*

      Usuń
    2. A dużo piszą? I jakby ktoś mógł podać to o czym? :)

      Usuń
  36. ja też nie sądzę, by Kate była już w drugiej ciąży. nie dość, że Georgie jest mały, to mają jeszcze królewskie obowiązki a e stali to oni nie są. myślę że ten rok dwa odczekają,zanim zdecydują się na rodzeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy czytał może ktoś książkę "Tajemnice Windsorów"? Jeśli tak, to proszę o opinię czy warto :)
    Mam jeszcze jedno pytanie: Czy w Polsce jest gdzieś dostępna książka-biografia księżnej Camilli, księcia Williama albo Harrego? Nigdzie się z taką nie spotkałam w Polsce, ale wolę się upewnić, bo może coś przeoczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie warto same negatywy a autor wyzywa sie na rodzinie krolewskiej

      Usuń
    2. Niestety nie ma w Polsce biografii Williama i Harry'ego (co zaznaczyłam w mailu Pani z wydawnictwa Dream Books :)) Co do Camilli - jest taka książka - Camilla, kochanka księcia Karola. Mam ją w domu, ale jeszcze jej nie przeczytałam, więc nie mogę wystawić recenzji :) http://lubimyczytac.pl/ksiazka/203972/camilla-kochanka-ksiecia-karola-historia-milosci

      Usuń
    3. Marto, a gdzie kupowałaś tą książkę?
      A tak ogólnie to dużo jest książek o brytyjskiej rodzinie królewskiej albo o jej członkach w Polsce?
      Marto, jeśli byś mogła polecić jakąś książkę związaną z tą monarchią, to proszę napisz :)

      Usuń
    4. jest dużo "starych" książek (powiedzmy z lat 90).

      ja kupowałam te książkę na allegro - tam można szukać okazji. raz udało mi się kupić 5 książek o rodzinie królewskiej za 25 zł (w tym była własnie ta o Camilli).

      Jeśli chodzi o księżną Dianę, to polecam przeczytać książki Paula Burrella i Wendy Berry :)

      Usuń
    5. Jest jeszcze Camilla i Karol polecam bardzo fajna książka, francuskiej autorki

      Usuń
  38. Dostałam kartkę świąteczną od Karola i Camili . :) Mam nadzieje że od Kate też będzie bo wysłałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszło Ich zdjęcie? :)

      Usuń
    2. Farciara ;p

      Usuń
  39. Martuś! przyszła dziś książka! jestem bardzo bardzo szczęśliwa! bardzo serdecznie Ci dziękuję ;* nie pamiętam już, kiedy coś wygrałam, więc moja radość jest tym bardziej większa;) postanowiłam pochwalić się tym na swoim facebooku i chciałam nawet dodać Cię, ale niestety nie mamy sie w znajomych bym mogła to uczynić :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=574323082636193&set=a.186562981412207.44294.100001755190610&type=1&theater zareklamowałam za to Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chce się wyświetlić :(

      bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci aż taką radość :) za reklamę też dziękuję, choć nie trzeba było :)

      Usuń
    2. http://www.pinterest.com/pin/121597258662119591/ inna perspektywa
      http://www.pinterest.com/pin/121597258661584186/ atakuje wiatr:P


      http://www.pinterest.com/pin/195202965072859291/ nieznane foto z bloga "..do Cambridge"


      http://www.pinterest.com/bonnieux/kate-before-cambridge/ fajne zdjecia

      Usuń
  40. Wątpie w to, że Kate jest w ciąży. To totalna bzdura :/ (intuicja mi to podpowiada, a ponoc mam najlepszą :) tak samo było z narodzinami Georga, kiedy wszyscy mysleli ze urodzi sie na poczatku lipca a ja wiedziałam, że pod koniec, bo do niego bardziej pasuje lew niż rak :)) Ona dopiero co urodziła i odzyskała siły, mogę się założyć, że na kolejne dziecko zdecyduja sie pod koniec przyszłego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież George jest Rakiem. Rak jest do 22 lipca włącznie.

      Usuń
    2. Tak, ale do którejś tam godziny. Ponoć załapał się jeszcze na zodiakalnego raka, ale ja uważam iż ma cechy charakteru zodiakalnego lwa. Wiem to z książki którą mam w domu o znakach zodiaku. Opis lwa doskonale odzwierciedla charakter odziedziczony po rodzicach, zwłaszcza po Kate, do której na bank będzie podobny. Jego chiński znak zodiaku również potwierdza to iż będzie podobny do księżnej.

      Usuń
  41. Mam sentyment do szkockiej muzyki, do samej Szkocji, ale do karaty... niestety. I tylko pod tym względem powyższe zdjęcia mi nie pasują. Bo w reszcie perspektywy są idealne:)
    ps.
    Zapraszam na wiersze filmowe, dziś czerwień królewska, jak i dopasowanie wiersza do filmu "Pamiętnik księżniczki" :)

    OdpowiedzUsuń
  42. organizm kobiety po ciązy musi dojść do siebie a to trwa ok roku-ksiezna to wie i z pewnoscią się nie śpieszy z decyzją o drugim dzieck

    OdpowiedzUsuń
  43. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=574323082636193&set=a.186562981412207.44294.100001755190610&type=1&theater podałam link jeszcze raz, ale jakby znów nie działało to po prostu znajdź mnie na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Marto codziennie zaglądam na bloga hrhduchesskate.blogspot.com czytam jakie piszą komentarze dziewczyny z zagranicy a tu dziś mowa o tym ze kopiujesz od autorki tego bloga Matro o co chodzi??!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej! dziękuję, że mi o tym napisałaś, bo tak nie miałabym pojęcia.
      Ktoś wyraźnie chce mi zaszkodzić....

      Usuń
    2. Spoko, chciałam się tylko dowiedzieć, o co chodzi, bo trochę zdurniałam :D

      Usuń
    3. Może nie chce zaszkodzić tylko porostu dla obserwatora z zewnątrz blogi wydały się podobne nie przejmuj się!! :) Jest wiele blogów o Catherine w sieci dlatego takie oskarżenia zawsze będą się pojawiać ale nie należy brać tego do siebie i tym bardziej myśleć że kto ma na myśli coś złego ;)

      Usuń
    4. Nie przejmuj się! :*

      Usuń
  45. czy kate była wczoraj na polowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  46. http://aboutwilliamandkate.blogspot.com/2013/12/kate-swaps-out-two-pretty-outfits-for.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AboutWilliamAndKate+%28About+William+and+Kate%29

    http://whatwouldkatedo.com/

    http://cambridgess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Marto ,powsalo bardzo wiele w sieci blogow polskich o Kate (az 12) i Twoj blog juz nie jets taki swietny,musisz sie liczyc z konkurencja-inne dziewczyny publikuja kazdego dnia i maja wiecej wejsc niz u Ciebie-bardzo sie tamte blogerki staraja i fajnie im to wychodzi. jest teraz w sieci bardzo duzy wybor blogow o Kate i nie jetses juz jedyna i pora zebys zaczela sie starac jak chcesz utrzymac czytelniczki
    kas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje wejścia na razie nie ucierpiały :)

      Usuń
    2. fajnie,ze jest w sieci wybor

      Usuń
    3. http://cambridgess.blogspot.com/

      http://katethecambrdiges.blogspot.com/

      http://catherinetheduchess.blogspot.com/

      Usuń
    4. Wg mnie, Marty blog najlepszy :)

      Usuń
    5. Wymienione blogi są rzeczywiście lepsze, mniej "nadęte". Marto jeśli nie zmienisz tonu swoich wypowiedzi to nie dziw się, że ludzie piszą do Ciebie "z grubej rury". Do tej pory Cię broniłam, ale teraz już nie mam zamiaru.

      Usuń
  48. http://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/kate-middleton-prince-william-celebrate-boxing-day-with-prince-george-all-the-details-20132612

    OdpowiedzUsuń
  49. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2529937/Savannah-stamps-pink-wellies-Peter-Phillips-daughter-refuses-woolly-hat-watches-Prince-William-Prince-Harry-play-football.html

    OdpowiedzUsuń
  50. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=238825452961994&set=a.218787051632501.1073741828.218768438301029&type=1&theater

    Zdjęcie udostępnia The Cambridges :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh Pippa ładniejsza :)

      Usuń
  51. Kiedy będzie kolejny konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy znajdzie się sponsor nagród :)

      co do quizu, o który pytano kiedyś, takiego bez nagród - zastanawiałam się nad zorganizowaniem go jutro, ok. 13, 14. Czy będzie Wam odpowiadała taka godzina?

      Usuń
    2. tak
      nagrod nie musi byc , wystarczy satysfakcja
      mam fajny pomysl zrob na boku stronki zakladke ze statystykami z quziow(ranking osob,ktore zwyciezaja) punktacja i to bedzie bardziej satysfakcjujace niz nagroda taka rywalizacja o miejsce w rankingu:) sprawdzenie samej siebie
      jestem za takimi konkursami zreszta nie tylko ja:)

      Usuń
    3. http://www.pazyl.pl/ tu nie ma nagrod jest ranking i samosatysfakcja:) i wszyscy sie ciesza i graja-Marto wez przyklad z autorow tej stronki

      Usuń
    4. http://www.pazyl.pl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=30 tylko punkty sie licza i rywalizacja a nie nagrody

      Usuń
    5. wpadłam dzięki Wam na super pomysł :) tzn mam nadzieję, że Wam się spodoba :) ale w takim razie przesunę quiz na poniedziałek, dobrze? Zobaczycie, że nie pożałujecie :))

      Usuń
    6. niestety mnie nie ma w poniedzialek bede dopiero 7 stycznia -wyjezdzam na 10 dni na "sylwester w Macedonii" macedonia-serbia-albania-chorwacja-czarnogora-bośnia i hercegowina-słowenia..piekny wyjazd:)

      Usuń
    7. ranking i dobra zabawa to wieksza satysfakcja niz nagrody i mysle,ze razw tygodniu powinien byc quiz

      Usuń
    8. Już nie mogę się doczekac Marto :3

      Usuń
  52. Tak Martusiu, super :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jestem za. Piszcie Dziewczyny:)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  54. Marto, mogłabyś coś powiedzieć o tych młodych przystojniakach na samym końcu? :)) http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/12/25/article-2529140-1A48A3C600000578-830_964x1073.jpg Dwóch stojących obok Williama oraz jeden za nimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, w przyszłym tygodniu będzie notka o gościach w Sandringham, których nie wszyscy znają :)

      Usuń
  55. Marto mam pytanie, bo bardzo chciałabym napisać list do Kate tylko kompletnie nie wiem jak :/ Nie chodzi o to że nie poradzę sobie z angielskim, tylko o to jak zaadresować list. Zawsze miałam problem z adresowaniem listów do Wlk. Brytanii. I teraz mam pytanie: czy mogłabyś mi jakoś pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tu znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania :)

      http://ksieznakate.blogspot.com/2013/02/jak-napisac-list-do-kate.html

      Usuń
  56. gdy nie bedzie wyjsc i notatek o ksieznej to takie quizy i rankingi czytelniczek TO JEST TO:)
    bedzie sie cos dzialo na blogu,nie bedzie nudy,bedzie zabawa i samosatysfakcja
    quizy fajnie gdyby byly punktowane np 30 pytan=30ptk i kazdy gracz dostaje tyle ptk ile prawidlowych odpowiedzi ,powinien tez byc ograniczony czas quizu zeby nie bylo czasu szukac w sieci tyylko znac samemu dobra odpowiedz(fanki Kate je znaja) wtedy bedzie sprawiedliwy konkurs i rzetelny ranking i wszsytkie beda czytelniczki chcialy w tym brac udzial
    pomysl naprawde swietny i fajnie gdyby to zostalo wprowadzone na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest wlasnie to!!!!!!

      Usuń
  57. http://sct-luxemburg.blogspot.com/2013/12/stephanie-i-wilhelm-w-chinach.html

    stephanie jest w ciazy (juz widac) :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widac:) oglosza to w Nowy Rok:)

      Usuń
  58. Wszędzie piszą o tym, że Kate jest w ciąży i, że ogłoszą to w Nowym Roku... Co prawda nie wierzę w te plotki i szczerze to nie wydaje mi się żeby Kate chciała tak szybko zajść ponownie w ciążę, ale jak je czytam to już nie wiem co myśleć... Czasem chciałoby się, żeby Catherine znów była w ciąży, może zaskoczą nas dobrą nowiną w Nowy Rok... Jeśli nie to może za rok będziemy się cieszyć :) A wy jak myślicie?
    PS Marto, nie mogę się doczekać quizu w poniedziałek, mi także wystarczy satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te plotki pojawiły się, kiedy AMERYKAŃSKI magazyn "Star" napisał, że Kate znowu jest w ciązy. Reszta to podchwyciła. Jednak My, fani Kate , wiemy, że takiej informacji nie dowiemy się z gazet, tylko od nich samych, poprzez rzecznika pałacu - czyli tak jak było poprzednio :)

      Usuń
  59. Konkurs z quizami o Kate w tym momencie widzę tak, ale bardzo zależy mi na Waszych sugestiach i poprawkach :)

    Każdego 1 dnia miesiąca będzie się pojawiał zestaw 20 zagadek. Odpowiedzi na nie będzie można wysłać raz na maila. Za każdą poprawną odpowiedz uczestnik otrzyma 1 punkt.
    Jeśli odpowie w tego samego dnia np. 1.01 otrzyma dodatkowo 3 punkty, jeśli 2.01 dodatkowo 2 pkt, jeśli 3.01 1 pkt, jeśli 4.01 zero punktów, a 5.01 zostaną podane poprawne odpowiedzi.
    Utworzy się ranking, w którym kilka pierwszych miejsc, np. 5 będzie pokazane z boku na pasku, reszta w tabeli, w notce każdego 5 dnia miesiąca.

    Zagadki będą podobne do poprzednich z quizu. Konkurs trwałby "na okrągło" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tak by było ok :) Ale mam kilka pytań:
      1.Ranking będzie z naszymi pseudonimami?
      2.W zabawie trzeba będzie brać udział ciągle czy np. najpierw w styczniu, potem w marcu i wszystkie punkty i tak będą się liczyć?
      3.Będzie można tylko 1 raz wysłać odpowiedzi?
      Dobry pomysł Marto :)

      Usuń
    2. 1 - tak
      2 - w zabawie możesz wziąć udział, kiedy chcesz. Możesz dołączyć nawet w marcu, ale wtedy po prostu będziesz miała mniej punktów nić Ci, którzy zaczęli w styczniu.
      3 - tak

      Usuń
    3. -troche nieuczciwe,ze caly dzien na odpowiedz na 20 zagadek
      lepiej np dac czytelniczkom godzine
      - gdy sie odpowie w ciagu godziny to +3ptk, 2 godzin +2ptk, 3 godzin +1 ptk, gdy nastepnego dnia to +0ptk
      -konkurs powienien trwac maxymalnie 2 dni
      -chcemy 2 razy w miesiacu takie quizy i rankink czytelniczek z pseudonimami,odpowiedzi na maila

      Usuń
    4. za duzo czasu na te odpiwiedzi takie konkursy trwaja maxymalnie 8h

      Usuń
    5. Za długo te 5 dni konkursu,powinien trwac tak 3-6 godzinek zeby byl uczciwy i wylonil najlepszych -ja to widze Martuś tak kto odpowie w ciągu godzinki to mu dac dodatkowe 3 punkty ,kto w ciagu 2 godzin to dac mu punkt a powyzej 2 godzinek to bez punktówo, punkty za prawidłowe odpowiedzi i ranking graczy..super sprawa taki konkurs!!! nie mogę się doczekać
      Julia

      Usuń
    6. cóż, właśnie to wydaje mi się, że jest niesprawiedliwe, a co inni myślą?

      Usuń
    7. a na koniec roku powinna byc nagroda dla gracza z najwieksza iloscia punktow,prawda?

      Usuń
    8. A jeżeli ktoś pracuje/studiuje/chodzi do szkoły i nie da rady wysłać odpowiedzi w przeciągu godziny to ma być z tego powodu pokrzywdzony??? 1 stycznia to nie problem - dzień wolny, ale 1 lutego wypada w środę.

      Usuń
    9. Super:) Trochę tak jak w Hogwarcie, zbieranie punktów:)
      Anonimowy28 grudnia 2013 16:34 dobry pomysł, po roku mogłaby być nagroda, oczywiście, jeżeli Marta znalazłaby sponsora :) Co myślisz Marto?

      Usuń
    10. przecież te konkursy będą wieczorami żeby każdy mógł wziazc w nich udział i miał jednakowe szanse np mnie nie będzie 1 stycznia ,bo wyjezdzam jutro i wracam 7 stycznia i nie robię probleu z tego powodu,że w jednej rundzie nie wezme udziału

      Usuń
    11. Konkurs będzie wieczorem o rozsadnej porze tak aby każda mogła w nim startować
      Julia

      Usuń
    12. było by nie fair gdyby ktos mial 3 dni na rozwiazanie zdana konkursowych -wtedy kazdy by mial maximum punktow i niepotrzebny wtedy ranking-to jets konkurs/rywalizacja/ pomyslcie dziewczyny zanim sie wypowiecie
      jaki sens konkursu gdzie kazdy ma max punktow -wiecie na czym polegaja konkursy?

      Usuń
  60. czasem zdarza się tak, że przez moją nie uwagę, skasuję jakiś komentarz, zamiast go opublikować ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1538889_228629790642438_277401452_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pinterescie tez jest ten samo zestawienie "rok z Kate"

      Usuń
    2. możliwe :) ja go nie stworzyłam :)

      Usuń
    3. Marto, tworzy to Bóg a nie Ty
      złe sformułowanie
      "to nie ja utworzyłam ten kolaż":)

      Usuń
  62. dzisiaj w fakcie pisza o kate ze jest kolejny raz w ciazy

    OdpowiedzUsuń
  63. http://www.pinterest.com/pin/257690409900444585/
    http://www.pinterest.com/pin/82824080621214377/ :)
    http://www.pinterest.com/pin/51369251969977743/
    http://www.pinterest.com/pin/82824080621248884/ fajne!!! (spojrzcie na buty)

    http://www.pinterest.com/kristinenorton/kate-the-great/ m.in. tu mozna znalezc "nieznane " fotki naszej ukochanje Kate!

    OdpowiedzUsuń
  64. http://www.pinterest.com/pin/82824080620714634/ :PPPPP
    http://www.pinterest.com/source/whatkatewore.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. http://plejada.onet.pl/newsy/kryzys-w-zwiazku-cressidy-bonas-i-ksiecia-harry-ego/1jphq ojejku ,przeciez oni nie sa parom tylko przyjaciolmi

    OdpowiedzUsuń
  66. Sorry, ale cały ten "związek" jest dziwny. Raz paparazzo zrobił im zdjęcie jak on obejmował ją na stoku, gazety to podłapały i ogłosiły, że to miłość do grobowej deski, że zaraz będzie ślub tymczasem...Ich wspólne zdjęcia pochodzą tylko z wypadów ze znajomymi, do tego nie ma między nimi żadnej chemii, nawet kiedy nie wiedzą, ze są fotografowani...Pamiętam, że kiedy Harry był z Chelsy to trzymali się za ręce, całowali, szeptali sobie coś do ucha, od razu widać było, że to zakochana para. Z Cressidą wyglądają bardziej jak brat i siostra..to jest tylko przyjazn
    http://plejada.onet.pl/newsy/kryzys-w-zwiazku-cressidy-bonas-i-ksiecia-harry-ego/1jphq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jednak Chelsy postanowiła rozstac się z Harrym ponieważ miała dość nagonki, paparazzi, artykułów, "życia na świeczniku" itd. Może teraz Harry próbuje uchronić swoją partnerkę od tego wszystkiego?

      Usuń
    2. Ja tam nie wiem, ale jakoś tak wydaje mi się, że z tego związku w ogóle nic nie będzie... Też uważam, że raczej oni nie są razem ;)

      Usuń
  67. i Can"t wait for William and Kate to take prince George in Australia in april next year.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...