28 listopada 2013

Księżna na gali SportsAid

dailymail.co.uk
Dziś księżna Kate uczestniczyła w gali Sportsball, organizowanej przez fundację SportsAid. Jest to odbywające się corocznie rozdanie nagród obiecującym sportowcom, połączone z charytatywną
 zbiórką pieniędzy.Księżna jest patronką organizacji od kwietnia tego roku.

dailymail.co.uk
Podobno Kate do pełnienia roli opiekunki SportsAid zainspirowała i przekonała rola ambasadorki Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w 2012 roku. Organizacja pomaga nastoletnim pełnosprawnym i niepełnosprawnym sportowcom poprzez organizowanie i finansowanie szkoleń i podróży na zawody i konkursy sportowe.
Wyjście 18 października było pierwszym w ramach patronatu Kate nad tą fundacją.

dailymail.co.uk
 Gala odbyła się w luksusowym miejscu w Londynie - hali Supernova. Goście mogli spróbować kurczaka z żurawiną, pieczoną jagnięcinę i budyń czekoladowy. Zespół Madhen, który umilał wczoraj gościom czas podzielił się na swoim Twitterze zdjęciem wnętrza:

Madhen Twitter
 Dress code obowiązujący na dzisiejszej imprezie to Black Tie:

Dosłownie oznacza "czarną muszkę", a w języku konwenansów mody - strój wieczorowy. Dla kobiety będzie to zazwyczaj długa suknia - niekoniecznie do kostek - natomiast mężczyznę obowiązuje smoking lub elegancki garnitur. Wersją dużo bardziej zobowiązującą jest White Tie.

Jako ciekawostkę, przedstawię Wam jeszcze White Tie:
"Biała muszka", czyli określenie pojawiające się często na ekskluzywnych zaproszeniach, sugerujące dobór odpowiedniego stroju. WHITE TIE oznacza dla kobiety elegancką, długą suknię balową, a dla mężczyzny frak. Wersją nieco mniej zobowiązującą jest Black Tie.

Zimbio
Kate wręczyła nagrodę szesnastoletniej Amber Hill.

dailymail.co.uk
 Choć wszyscy spodziewali się, że Kate wybierze na dzisiejszy wieczór długą suknię, księżna zdecydowała się na sukienkę do kolan. Pochodzi ona od Temperley London - i po przecenie kosztuje 450 funtów (przed przeceną ponad tysiąc!).  Moim zdaniem, Kate wygląda w niej bardzo korzystnie, znacznie lepiej niż na modelce :)

dailymail.co.uk
Księżna dobrała do sukienki czerwoną torebkę od Alexandra McQueena, czarne, wysokie szpilki Jimmy Choo oraz bransoletkę którą dostała od księcia Karola z okazji ślubu.

dailymail.co.uk
Na pewno zauważyłyście - Kate przyciemniła włosy - nareszcie! Jak zawsze na zimę, jej włos są ciemniejsze, w takich lubię ją najbardziej, a Wy?

dailymail.co.uk

***************

Centerpoint

Ostatnio w Pałacu Kensington odbyła się gala fundacji pomagającej bezdomnym Centerpoint - Winter Whites Gala. Uczestniczył w niej książę William, który jest patronem fundacji. Tego wieczoru miała miejsce opisywana na wielu stronach sytuacja - William z Taylor Swift i Jonem Bon Jovi zaśpiewał piosenkę "Livin ' On a Prayer". Wideo możecie zobaczyć tutaj.

***************

Wydawnictwo "Dream Books" przekazało dla Was książki "Diana. W pogoni za miłością". Pierwsza możliwość zdobycia jednej z nich będzie w niedzielę. O godzinie 12:00 zostanie opublikowanych kilka zagadek związanych z Kate. Kto pierwszy odpowie na nie wszystkie poprawnie, zdobędzie książkę.  Znalazłam jednak pewien problem - nie działa mi wyszukiwarka na blogu, która może okazać się niezbędna, aby dobrze odpowiedzieć na zagadki. Sprawdźcie proszę, czy Wam działa. Jeśli nie, konkurs zostanie przesunięty :)
Będzie jeszcze druga możliwość zdobycia tych książek już 8 grudnia. Tym razem konkurs będzie opisowy, tak jak pierwszy o Kate.
Dla zachęty napiszę jeszcze, że do książki dołączona jest piękna zakładka z księżną Dianą :)

Miłego weekendu!

120 komentarzy:

  1. Fajna sukienka chociaż w tym świetle wygląda jakby była w pewnych miejscach przezroczysta:) Włosy rzeczywiście wyglądają na ciemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie: ile tam jest teraz stopni ze ona w takiej sukieneczce cieniutkiej a policja w kurtkach??? nie jest jej zimno???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś 9-10 stopni więc raczej ciepło nie jest :)

      Usuń
  4. nowa sukienka:) ladna tylko czasem wyglada jakby byla przezroczysta a wlosy fajtycznie chyba sa ciemniejsze
    poczekajmy na zdjecia lepszej jakosci

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie:jaka tam jest teraz temperatura? nie jest jej zimno w tej sukieneczce podczas gdy policja ubrana jest w kurtki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Anglii przewaznie jest zimno i pochmurno przez co anglicy sa przyzwyczajeni do niskich temperatur. Nie maja zimy jak u nas bo u nich malo kiey temperatura spada poniezej 0. Nie maja tez takich ukropow jak u nas i dzieki temu taka chlodna pogoda nie jest im straszna. Bylam tam 2 tyg temu i podczas gdy ja szlam w czapce i rekawiczkach, brytyjki chodzily w szpilkach bez rajstop i marynarkach:)

      Usuń
  6. Marto! Z JAKIEJ STRONY WZIĘŁAŚ TE ZDJĘCIA?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i taka mi się podoba. sukienka w kolano i rozpuszczone włosy:) mam nadzieję, że rzeczywiście przyciemniła trochę włosy, bo w ciemniejszych wydaje mi się, że wygląda najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marto tak w ogóle widziałam dzisiaj w empiku książkę o Dianie ta najnowszą!! :) Nie kupiłam jej, bo niestety, zabrakło mi pieniędzy :) i tak się zastanawiam. Bo z viva miała być książka o Kate, a nie było!! O co chodzi? Wiesz coś o tym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić Vivę (z Michałem Wiśniewskim na okładce) z biografią Kate za 29,99 zł. Natomiast najnowszą książkę o Dianie będzie można wygrać tutaj już w niedziele :))

      Usuń
    2. Marto,powiedz od ktorej godziny konkurs i do kiedy bedzie trwal? ja wyjezdzam jutro i wroce ok 22.00 w ndz do domu a chcialabym startowac w tym konkursie,ta ksiazka o Dianie jest swietna:)
      Magda

      Usuń
    3. No właśnie tą vive widziałam, ale u mnie nie ma z tą książką :( jest z jakimś filmem i ksiazeczka kucharska ;(

      Usuń
    4. nie do wszystkich numerów dołączona jest książka, trzeba szukać :)

      jak już napisałam konkurs rozpocznie sie w niedziele o 12:00 i wygra w nim ta osoba, która pierwsza wyśle odpowiedzi na pytania. A to może troche zająć i myślę, że bez względu na to, o której wyslesz odpowiedzi, masz szanse na wygraną, ponieważ wygra osoba ze wszystkimi prawidłowymi odpowiedziami :)
      W niedziele można wygrac tylko jedną ksiązke :)

      Usuń
    5. można kupić Vivę z książką, właśnie ją kupiłam. Trzeba szukać w większych salonikach prasowych

      Usuń
  9. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2515148/Duchess-Cambridge-arrives-stunning-black-Temperley-cocktail-dress-Jimmy-Choos-London-SportsBall.html

    zdjecia w lepszej jakosci
    Magda

    ps ladna ta sukienka:)wlosy ma Kate ufarbowane,przyciemnione,wyglada bardzo korzystnie
    minelo juz te zmeczenie o ktorym tutal pisaly dziewczyny i wrocila Kate do formy
    bardzo ladnie dzisiaj wygladala:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem jak wy ,ale ja lubie Kate w ciemnych wlosach
    w jasnych niestety wyglad aniekorzystnie i ja postarzaja a ciemne dodaja jej uroku -ciemny kolor wlosow to jej kolor:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze, że w końcu je ufarbowała - zawsze je troche przyciemnia na zime :)

      Usuń
  11. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.600030570044296.1073741931.411417245572297&type=1

    OdpowiedzUsuń
  12. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.600030570044296.1073741931.411417245572297&type=1 faktycznie ma ciemniejsze włosy i wygląda jak stara dobra Kate ;p po narodzinach dziecka z jej włosami zaczęły dziać się straszne rrzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. ladna sukienka,fajnie,ze przyciemnila wlosy,
    zmecozna na twarzy na dal jest ale gdyby zrezygnowala z ciemnych kresek pod oczami to nie bylo by widac zmeczenia i wygladla by swizej i mlodzije
    musi zmienic makijaz i nie stosowac tych czarnych kresek i bedzi eok
    pozatym dzisiaj Kate zachwycila stylizajca:)
    ale np do tej sukienka mogla zalozyc zakiecik tym bardziej,ze juz wieczor i koniec listopada brr zimno jej w tej cieniutkiej koronkowej sukieneczce z krutkim rekawkiem,policjanci maja kurtki a Kate tak na letniaka wieczorem:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dwa pytania, Marto. Czy, aby wziąć udział w konkursie, trzeba mieć konto google?
    I drugie pytanie. Jaka jest nagroda 8 grudnia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba mieć konta Google, ale trzeba być dobrym fanem Kate.
      8 grudnia nagrodą też będą książki o Dianie - trzy - i będzie on podobny do konkursu o Kate :)

      Usuń
  15. Hej kochana!

    Weszłam tu aby coś poczytać o ostatnim "koncercie" Willa!

    Nadrobić proszę o tym cudownym trio

    http://www.youtube.com/watch?v=EJVIgUTgwlw ;)

    pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli to prawda, że spędzą Święta wszyscy razem to bardzo miło ze strony Królowej :))
    http://vumag.pl/gorace-tematy/boze-narodzenie-kate-middleton-i-ksiecia-georgea,61099.html

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo nie pokrecila włosów, tylko te kosmyki mogła by wyrównac

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie. Wreszcie Kate promienieje i wygląda prześlicznie. :) Miło popatrzec. Sukienka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2515148/Duchess-Cambridge-arrives-stunning-black-Temperley-cocktail-dress-Jimmy-Choos-London-SportsBall.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Marto, mysle,ze konkurs konkursem ale skoro masz ksiazki to moze podaruj (uhonoryj gwaidkowo-swieta tuz tuz..) dziewczyny,ktore dodaja tutaj nam te fajne linki do zdjec z Kate ,bo to sporo pracy znalezc takie foteczki a one dzialaja na tym blogu i nam fotki podsylaja lub fajne linki do artykulow o Kate czy monarchii,mysle ze warto tym dziewczynom dac taki maly gest i prezent poza konkursowo.przemysl to fajny to bylky gest ,basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zaraz by się podniosły głosy sprzeciwu, że "ja też wrzucam zdjęcia a książki nie dostałam" :)

      Uważam, że konkurs to dobry pomysł - uczciwie i przy okazji sprawdza naszą wiedzę na temat rodziny królewskiej. Poza tym Marta nie powiedziała konkretnie, ile ma książek do rozdysponowania. Jeżeli książka jest tylko jedna, to konkurs jest w tym wypadku najlepszym rozwiązaniem.

      Usuń
    2. na pewno tego nie zrobię :) nie mogę.

      Tyle razy prosiłam, żebyście założyły sobie w dwie minuty konta Google i z niego dodawały linki do nieznanych zdjęć Kate, żeby każdy wiedział kim jesteście. I komu miałabym oddać książkę? Teraz zgłosić sie może każdy, że to on wrzucał te zdjęcia. Komu miałabym uwierzyć?
      Poza tym, trzeba coś większego zrobić. Ale jeśli jesteście prawdziwymi fankami Kate, to świetnie sobie poradzicie z tym konkursem :)

      Usuń
  21. Jak dla mnie sukienka jest kiepska. Myślałam, że wybierze coś bardziej eleganckiego

    OdpowiedzUsuń
  22. pytałam się koleżanki która mieszka w londynie jak jest dzisiaj, to mówiła że zimno jak diabli więc nie wiem dlaczego kate nie założyła płaszcza, chociaż teraz taka moda :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Księżna Kate wyglądała przepięknie ! Sukienka bardzo ładna i włosy chyba naprawdę ciemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tez bylam w empiku i powiedziano mi nie nie ma ksiazki z gazeta. Znalazlam dopiero w kiosku. Jak szukalam to nie w kazdym kiosku jest ta ksiazka.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez bylam w empiku i powiedziano mi nie nie ma ksiazki z gazeta. Znalazlam dopiero w kiosku. Jak szukalam to nie w kazdym kiosku jest ta ksiazka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm, bardzo zaskakujący wybór sukienki... Spodziewałam się olśniewającej, długiej, wieczorowej kreacji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale Kate wcale się nie wyłamała, ponieważ inne kobiety będące na gali też były w sukienkach do kolan :)

      Usuń
  27. Czy ktoś stąd wie, albo Ty Marto, ile te szpilki Kate mają centymetrów wysokości? :) Bardzo mi na tym zależy, więc jak ktoś wie i zna dobrą odpowiedź, to z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, podziwiam, nie mogłabym tak chodzić;)

      Usuń
  28. Sukienka jest ładna, ale makijaż okropny. W sieci widziałam lepszej jakości zdjęcia i makijaż to była totalna maska! Za dużo podkładu, pudru, tona różu... jak maska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu makijaż wieczorowy = mocniejszy :)

      Usuń
  29. Na pierwszy rzut oka to sukienka wydaje się zwyczajna, powiem szczerze, że nie zwróciłabym na nią uwagi na wystawie sklepowej. Ale na Kate wygląda bardzo korzystnie - a właściwie, to Kate wygląda korzystnie w niej :) Troszkę za dużo makijażu (w szczególności różu), ale włosy Kate ma bardzo ładne. Widać, że są ciemniejsze, chociaż może tak wyglądają tylko na zdjęciu.
    Reasumując - księżna po raz kolejny pokazała klasę. Prosto i z gustem :) Taką ją lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym mieć tak jak księżna - wygląda świetnie w każdym ubraniu, nawet w takim: http://i.huffpost.com/gen/830237/thumbs/m-KATEMIDDLETON-620x413c.jpg?5

      Usuń
    2. Mnie się podoba ta sukienka:)

      Usuń
  30. Nie podzielam zachwytów nad wczorajszą sukienką, ale Kate wyglądała bardzo promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. stylizację oceniam 9/10 tylko dlatego że makijaż zbyt mocny

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojjj .. nie podoba mi się ...

    OdpowiedzUsuń
  33. a mnie bardzo się podoba i sukienka i Kate w niej:) i wkoncu włosy przyciemniła - poprostu dla mnie bomba:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie też wyszukiwarka nie śmiga... Czegokolwiek bym nie wpisała w pole "Wyszukaj", to i tak pojawia się tylko notka z ostatniego wyjścia Kate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie właśnie też, i to na każdym blogu na blogspocie :(

      Usuń
  35. U mnie wyszukiwarka działa:) A u Was dziewczyny?

    OdpowiedzUsuń
  36. Marto, a co jest na ostatnim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są to zapiski Diany i Andrew Mortona oraz kasety z nagraniami. Te zdjęcie znajduję się na pierwszych i ostatnich stronach książki: "Diana. W pogoni za miłością" :)

      Usuń
  37. coś nowego:

    https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1461144_592214837507908_1935327098_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto-znane zdjecie juz byl do niego link
      ogladaj dokladnie posty na forum ze zdjeciami
      eh...

      Usuń
    2. chodzi o perspektywe :)

      Usuń
  38. Kate zdecydowanie najlepiej wygląda w ciemnych włosach! nie wiem czy jej wcześniejsze zmiany koloru były celowe czy też były podkładem do obecnego koloru, ale do mnie nie przemawiały.

    OdpowiedzUsuń
  39. Autorko mam prosbe: popraw wyraz "niepelnosprawni". Zauwazylam, ze juz ktorys raz popelniasz ten blad. Nie pisze tego jednak ze zlosliwosci, bo blog mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurcze... ja uwielbiam Kate, ale ona już tak nie zachwyca jak kiedyś. Zdecydowanie za dużo makijażu, który dodatkowo podkreśla zmęczoną cerę, włosy również nie zachwycają, ponieważ przez urodzenie dziecka na bank nasiliło sie ich wypadanie, bo ono zabiera swojej mamie dużo witamin, która pewnie teraz je uzupełnia. Jak dla mnie powinna ściąć te włosy przed ramiona i je wyprostować. Zgadzam się, że najlepiej jej jest w ciemnych włosach. Tylko, aby za bardzo się nie odchudzała, żeby nie wyglądała tak chudo jak zaraz po ślubie!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nieznane mi wcześniej zdjęcia :
    http://www.pinterest.com/pin/23784704252069939/
    http://www.pinterest.com/pin/242983342368304040/
    http://www.pinterest.com/pin/334392341052775339/
    http://www.pinterest.com/pin/131589620335986367/
    http://www.pinterest.com/pin/131589620334433568/
    http://www.pinterest.com/pin/502151427173370482/
    http://www.pinterest.com/pin/179088522654084009/
    http://www.pinterest.com/pin/85779567873046375/
    Widziała może któraś z was kiedyś te zdjęcia? Ja widzę je pierwszy raz w życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam wcześniej już wszystkie;)

      Usuń
    2. Anonimowy30 listopada 2013 11:56 znane sa te fotki
      Magda

      Usuń
  42. Marta Ty na pewno masz taką informację ze sprawdzonego źródła- powiedz mi proszę ile księżna Catherine ma tak na prawdę wzrostu? bo z pewnością nie ma wzrostu przeciętnej Brytyjki.....

    OdpowiedzUsuń
  43. https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1454721_543947065683747_2051108441_n.jpg nieznane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znanei juz sie tutaj kiedys pojawilo:)
      Magda

      Usuń
  44. mi nie działą wyszukiwarka :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie wygląda w ciemniejszych włosach. Trochę zawiodłam się, bo myślałam, że Kate założy długą wieczorową suknię.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie działa wyszukiwarka :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi działa wyszukiwarka, a na kiedy będzie przeniesiony konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej :) Mam pytanie czy wysyłałaś pocztówki od jakieś innej rodziny królewskiej oprócz brytyjskiej ? Dostałaś w odpowiedzi pocztówkę ? Dzięki za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , wysłałam do Szwecji, ale nic nie dostałam w odpowiedzi :(

      Usuń
  49. Marto ogłoszono że 6 będzie tylko William , Kate nie będzie mu towarzyszyć :Busy, busy. The Duke of Cambridge will present Afghanistan service medals to Irish Guards soldiers at Aldershot on December 6.
    tak jak i 4 nikt nie pisał o tym ktoś na Facebook'u puścił plotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta "plotka" zaczęła się od tego wpisu: https://twitter.com/BattleWinner1/status/386878212049235968

      Usuń
  50. Marto, na kiedy został przeniesiony konkurs? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiadomo :) poinformuję odpowiednio wcześniej :)

      Usuń
    2. nie dziala mi wyszukiwarka
      Magda

      Usuń
  51. http://sct-luxemburg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. http://kobieta.wp.pl/gid,16215160,img,16215191,kat,59116,title,Najpiekniejsze-i-najdziwniejsze-kreacje-Kate-Middleton,galeriazdjecie.html

    http://www.pudelek.pl/artykul/61418/kate_middleton_w_sukience_za_5_tysiecy_zdjecia/

    OdpowiedzUsuń
  53. moga w tym konkursie starowac anonimowi? skad bedzizesz wiedziala,ze to ta osoba itd? wyjasnisz nam zasady konkursu
    pisalas,ze nie trzeba konta google stad moje pytanie jak rozstrzygniesz konkurs skoro kazdy moze tutaj byc kim chce i zrobi sie balagan chyba,ze masz jakis ciekawy pomysl na ten konkurs
    opisz nam prosze zasdy i jak to z tymi "animowymi"?
    Karol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mogłabym nie wyjaśnić zasad konkursu? I kto powiedział, że odpowiedzi macie pozostawiać w komentarzach? Bądźcie cierpliwi, jutro wszystkiego się dowiecie.

      Usuń
  54. za 2 dni będzie równiutki rok, jak podano do informacji publicznej, że Kate jest w ciąży;D pamiętam jaka była euforia z tego powodu;) wszyscy o tym mówili;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładnie pamiętam moją reakcję :P Ryczałam i skakałam jak głupia ;D

      Usuń
  55. w show pisza o kate o royal london. Pisza jakie miejsca warto zwiedzic w londynie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzisiaj wieczorem William i Kate wraz z królową mają uczestniczyć w spotkaniu w Pałacu Buckingham :) Niestety nie będzie zdj ze środka... no chyba że zrobią jak pojadą autem :p

    OdpowiedzUsuń
  57. http://koktajl.fakt.onet.pl/dieta-pippy-middleton,artykuly,432170,1.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Marto,napisz cos wiecej na temat dzisiejszego konkursu,zasady itd mialas napisac wczoraj ale ok napisz dzissiaj
    nadal nie dziala wyszukiwarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam ich wczoraj pisać..
      zasady i zagadki dziś o 20:00
      wyszukiwarka jednym działała, innym nie, także nie ma jej wgl i musicie posiłkować sie archiwum z boku :)

      Usuń
    2. Marta2 grudnia 2013 10:13

      jak mogłabym nie wyjaśnić zasad konkursu? I kto powiedział, że odpowiedzi macie pozostawiać w komentarzach? Bądźcie cierpliwi, jutro wszystkiego się dowiecie.

      Usuń
    3. no tak. wszystkiego się dowiecie o 20:00. Spokojnie, to naprawdę łatwy i fajny konkurs dla fanów Kate :)

      Usuń
    4. Nie mogę się doczekać, bo książka o Dianie jest bardzo ciekawa.
      Magda
      ps można grać z anonimowym kontem ?

      Usuń
    5. można z google korzystać,nie trzeba miec wyszukiwarki
      a z archiwum to za duzo roboty
      jak sie w google wpisze fraze to wyskocza informacje i nawet informcje z tego blogu
      wiec spokojnie jesli wam wyszukiwarka na blogu nie dziala, bo sa google))))

      Usuń
    6. jest do wygrania 1 ksiazka?
      tzn ile osob moze wygrac?

      Usuń
    7. w konkursie, który zostanie opublikowany za pół godziny, można wygrać tylko jedną książkę.
      Będzie jeszcze możliwość na zdobycie kolejnych 3 już 8 grudnia :)

      Usuń
    8. mozna miec anonimowe konto do konkursu?

      Usuń
    9. nie będzie ono potrzebne :)

      Usuń
    10. to jak rozstrzygniesz zwyciezce?

      Usuń
  59. Marto el kosztuje biografia Kate i czy jest ona dostępna w Empiku w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest dostępna w każdym Empiku, zapewne także w różnych innych księgarniach.
      Kosztuje nie całe 35 zł :)

      Usuń
    2. "niecałe" Marto!

      Usuń
  60. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=602009553179731&set=a.422519361128752.89618.411417245572297&type=1&theater dziś Kate i William brali udział w prywatnym spotkaniu, więc raczej nie będzie zdjęć:x ale cieszę się że mają teraz sporo wyjść w krótkim czasie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to nic do cieszenia sie ,bo przeciez maja dziecko malutkie i musze wiecej z nim przebywac bo potrzbuje rodzicow wiadomo :) pozatym kate zmeczona jest i niewyspana jak kazda mloda mama i powinna wiecej odpoczywac a nie stresowac sie wyjsciami

      Usuń
  61. Taylor Swift leciala bardzo na ksiecia ,ale on to uczciwy mezczyzna :)

    OdpowiedzUsuń
  62. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/28/article-2514029-19AEA60600000578-46_634x450.jpg
    http://www.contactmusic.com/pics/ln/20131126/281113_g_william_bon_jovi_swift/taylor-swift-prince-william-duke-of-cambridge-prince-william_3973576.jpg
    http://www.vanityfair.com/online/daily/2013/11/taylor-swift-prince-william-winter-wonderland-prom-committee/.i.1.prince-william-taylor-swift-gala.jpg
    http://www.mtv.com/news/photos/t/taylor_swift_kensington_palace_112713/taylor_swift_prince_william_2.jpg
    http://media2.onsugar.com/files/2013/11/27/863/n/1922398/5d469ce9600fbe5a_452271867.preview/i/Prince-William-sat-next-Taylor-Swift-Winter-Whites-Gala-London-November-2013.jpg :):)
    https://www.google.pl/search?q=Taylor+Swift+prince+william&client=opera&hs=dlb&channel=suggest&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=rSSeUve-F4nPsgap1oCACg&ved=0CDoQsAQ&biw=1247&bih=645#imgdii=_ so hoot!

    OdpowiedzUsuń
  63. odpowiedzi trzeba wyslac na maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie :) nie mogę już się doczekać
      Dorota

      Usuń
  64. TY ROBILAS TA ZAKLADKE DO KSIAZKI?

    OdpowiedzUsuń
  65. ILE BEDZIE ZAGADEK?

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej Dziewczyny i Ty Karol, jesteście? Nie wiem jak Wy , ale ja mam lekką tremę. Niech wygra najlepsza/y!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. nie, zakładka jest oryginalna, z wydawnictwa.
    Za 10 minut wszystkiego sie dowiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Odpowiedzi
    1. mamy inne zegary :) jeszcze chwileczka :)

      Usuń