30 czerwca 2013

Co nowego u Kate i Williama?

Jak Wam mija pierwszy weekend wakacji?

Myślę, że informacji o odwiezieniu Kate do szpitala czy narodzinach jej pierwszego dziecka, możemy spodziewać się lada dzień.
Mozliwe, że dziecko urodzi się wcześniej, niż zapowiadała to Kate. Księżna Diana, aby uśpić czujność dziennikarzy oznajmiła, że spodziewa się dziecka 1 lipca, a ostatecznie William urodził się 10 dni wcześniej. Czy księżna pójdzie w ślady teściowej? Poza tym, podobno pierwsze dzieci rodzą się wcześniej, niż jest to przewidywane.

Imię dziecka, podobnie jak wszystko go dotyczące, wzbudza wiele dyskusji. Kiedyś już napisałam o tym notkę, którą można przeczytać tutaj, jednak doszłam do jeszcze jednego wniosku. Otóż, mimo że Kate i William (oraz cała Rodzina królewska) są symbolem tradycji w tych nowoczesnych czasach, starają się żyć normalnie i nowocześnie, więc mogą dać swojemu dziecku pierwsze imię "bardziej współczesne", a dopiero kolejne imiona tradycyjne. Dziecko będzie następcą tronu, ale zostając królem lub królową będzie mogło swoje imię zmienić. Książę Albert stał się królem Jerzym VI, chcąc uszanować prośbę królowej Wiktorii, a kiedy księżniczka Elżbieta, będąc  Afryce dowiedziała się o śmierci ojca, została spytana "Jakie imię przyjmujesz [Królowo]?" . Odpowiedziała: "Oczywiście, że Elżbieta". 
Dziewczynka najprawdopodobniej otrzyma trzy imiona, a chłopiec cztery.

***************

Ostatnio oficjalnie poinformowano, że na remont apartamentu Kate i Williama w Pałacu Kensington wydano milion funtów : 400 tysięcy na naprawę dachu i 600 tysięcy na renowację, wymianę starych instalacji itp. Oczywiście  spotkało się to z falą krytyki ze strony przeciwników monarchii, którzy jednak nie uwzględniają tego, że kraj zarobił 2,5 miliona funtów tylko ze sprzedaży pamiątek z okazji narodzin dziecka Kate i Williama. Oto kilka z nich. Są fantastyczne i żałuję, że nikt z moich znajomych nie wybiera się do Londynu : (


***************

Według Daily Express, Kate podarowała Williamowi na 31 urodziny wieczne pióro Montblanc.

 
***************

Nasz wspólny projekt, zdjęcie dla Kate i Williama z gratulacjami idzie jak po grudzie. Niestety, dziś mija drugi termin nadsyłania zdjęć, a ja dalej nie otrzymałam zdjęć od niektórych osób. Poród lada dzień, a trzeba to wszystko połączyć, zanieść do wywołania i wysłać, ale niektórzy nic sobie z tego nie robią. Jest mi trochę przykro, bo myślałam, że jeśli ktoś już wyraża chęć na takie przedsięwzięcie, to jest zdecydowany, konkretny w działaniu i będzie wysyłał wszystko na czas. Przeliczyłam się. Moja koleżanka, która będzie te zdjęcia łączyć dziś wyjechała, ja wyjeżdżam za tydzień na dwa tygodnie....
Oczywiście nie rezygnuję z tego projektu i na pewno doprowadzę go do końca, wcześniej czy później. Przedstawiam to małe sprawozdanie, aby każdy wiedział, jak sprawa wygląda. 
Na zdjęcia czekam do wtorku, do godziny 20:00 . Jeśli ktoś nie nadeśle zdjęć, będę prosiła inne uczestniczki projektu o kolejne zdjęcia. Mogę jeszcze przyjąć zgłoszenia od nowych osób. Wszystko chcę i muszę zakończyć do piątku.


Mam nadzieję, że następna notka będzie o tytule "Księżna Kate urodziła!" :)


29 komentarzy:

  1. Ja już nie mogę się doczekać notki, która będzie o dzidziusiu Williama i Kate <3

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda,ze olali tak wazny projek i bardzo Ci wspolczuje:( bo pomysl swietny a widzisz ludzie zawsze sa zlosliwi
    masz malutko czasu skoro wyjezdzasza jeszcze trzeba to zmontowac i wywolac itd i wyslac ..a porod lada dzien
    ja mysle,ze to w tym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę, że pod koniec tego tyg lub na początku następnego ;)

      Usuń
  3. sprawdź proszę czy mój mail doszedł na Twoją pocztę:) Ja będę w Londynie bo wyjeżdżam na kilka dni do WB ale dopiero 29 września (w moje urodziny):D więc może coś jeszcze uda mi się znaleźć w Londynie bądź Bristolu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak doszedł :)
      na pewno znajdziesz jakieś pamiątki! Ja byłam w Londynie ponad rok po ślubie Kate i Williama i pokupowałam jeszcze pamiątki robione na ślub, właściwie wszystkie były na wyprzedaży :)

      Usuń
    2. ja jade teraz na wycieczke http://www.rainbowtours.pl/londyn-6-dni/zakwaterowanie-l4d#2013-07-06

      i akurat bede w Londynie gdy to wszystko bedzie sie dzialo i licze ,ze trafie na narodziny i zwiazane z tym obchody:) pamiatki oczywiscie ,ze kupie:)

      Usuń
    3. Anonimowy30 czerwca 2013 21:17 zazdroszcze Ci
      moze bys przywiozla mi kubek czy talerzyk a nawet magnes na lodowke z kate i williamem i z okazji narodzin dziecka,bede niezmiernie wdzieczna

      i oczywiscie podziel sie relacje z podrozy tu na blogu
      jak trafisz na swietowanie to super liczymy na mase fotek i artykulik na blogu
      Marta mysle,ze Ci pozwoli napisac artykulik z relacja na zywo z pobytu
      super!!! zazdroszcze

      Usuń
    4. czekamy na relacje po powrocie

      Usuń
  4. Hej, mam taką uwagę, że się trochę pomylisłaś piszac:
    "Księżna Diana, aby uśpić czujność dziennikarzy oznajmiła, że spodziewa się dziecka 1 lipca, a ostatecznie William urodził się 10 dni wcześniej. Czy księżna pójdzie w ślady teściowej? Poza tym, podobno pierwsze dzieci rodzą się wcześniej, niż jest to przewidywane."

    Zamiat Ksieżna Daina powinno być Kate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Marta napisała ;) Chodzi o to, że 31 lat temu księżna Diana celowo powiedziała dziennikarzom, że urodzi 1 lipca żeby mieć spokój. W rzeczywistości urodziła 21 czerwca. Może Kate też tak zrobiła i urodzi na początku, a nie jak mówiła w środku lipca :)

      Usuń
    2. dobrze jest napisane, przecież Kate nie urodziła Williama ;))

      Usuń
  5. bedzie dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  6. nastepna notatka o tytule
    Ksiezna Katarzyna urodzila:)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2351886/Cressida-Bonas-Prince-Harrys-girlfriend-slips-costume-athletic-form-graduation-dance.html


    Kate lepiej w przeswitach wygladala niz ta Cressida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Właśnie chodzi o to, że oni SĄ razem

      Usuń
    3. http://plejada.onet.pl/ksiaze-harry-zabral-dziewczyne-na-festiwal/xtg7e
      z dzisiaj...

      Usuń
    4. polskie portale to plotki i jak Marta rodzila wszsytkie "newsy" zpolskich portali typu pudelek ,plejada podziel przez 3 i potem jeszcze przez 3:P:P

      Usuń
    5. o tym pisali tydzień temu, ale wczoraj Harry i Cressida byli RAZEM na jakimś festiwalu ;)

      Usuń
  8. zobaczcie lepiej na Charlotte Casiraghi. Wgląda jakby była co najmniej w 2 miesiącu ciąży!

    http://www.hellomagazine.com/imagenes//royalty/2013063013285/charlotte-casiraghi-monaco-horse-jumping/0-68-184/charlotte-8--a.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-6cvMagwgIs8/UdAsNsFI58I/AAAAAAAA6Os/KdvSntCGxq8/s610/x610+%25282%2529.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak
      ona jest w ciazy
      bylo o tym na blogu Marleny

      Usuń
    2. ona pisała tylko o podejrzeniach w francuskich gazetach :)

      Usuń
    3. Kto wie, może Charlotte poszła w ślady brata;)

      Usuń
  9. Ja po prostu uwielbiam Kate i William'a! :) I tego bloga :) Ciekawe, czy dzidziuś okaże się naprawdę dziewczynką ♥

    Czy możemy nawzajem się informować o nowych notkach? Bardzo proszę, daj odpowiedź w komentarzu na http://ratowanieswiata.blogspot.com/ :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli zostaniesz obserwatorem, będziesz widziała nowe notki zaraz po zalogowaniu :)

      Usuń
  10. Marto, widziałaś już okładkę TV14? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://kobieta.onet.pl/uroda/policjanci-z-windsor-aresztowali-kobiete-podajaca-sie-za-ksiezna-kate/he999 lol

    OdpowiedzUsuń