1 maja 2013

Kate w Naomi House

zimbio.com

Księżna Kate, w drugą rocznicę swojego ślubu, podczas Tygodnia Dziecięcych Hospicjów odwiedziła Naomi House w Sutton Scotney , w pobliżu Winchester.
 Naomi House jest to hospicjum dla dzieci, które niestety, najprawdopodobniej nigdy nie będą dorosłe.  Naomi House, to także Jacksplace, które opiekuje się młodzieżą. Książę Karol otworzył hospicjum w 1997 roku. 


zimbio.com


Kate spotkała się najpierw z uczniami lokalnej szkoły, następnie z pacjentami Naomi House, ich rodzinami, pracownikami hospicjum i wolontariuszami. Zobaczyła nowy basen do hydroterapii, pokoje dzieci i piękny ogród. Na koniec uczestniczyła w przyjęciu, z dziećmi i ich rodzicami, aby świętować jej królewską wizytę oraz Tydzień Dziecięcych Hospicjów.


zimbio.com

Kate założyła tego dnia brzoskwiniowy płaszcz, kanadyjskiej projektantki Tary Jarmon, beżową sukienkę oraz jej ulubione, kremowe szpilki L.K Bennet i torebkę tej samej marki.


zimbio.com

Kate zapytana, czy William zamierza ją gdzieś zabrać z okazji rocznicy ślubu, Kate odpowiedziała "On ma dziś zmianę, więc...." . Może rzeczywiście świętowali w poprzedni weekend, kiedy byli widziani na kolacji w Londynie?



13 komentarzy:

  1. Kate wyglądała pięknie w Naomi House. Ten strój podobnie jak ten z Warner Bros jest jednym z najlepszych jej strojów w ostatnim czasie :) Mam nadzieję, ze w maju też będzie miała jakieś wystąpienia :)

    PS. Ten blog obserwuję od dawna, czasem udzielałam się jako Anonim i muszę przyznać, że robisz kawał dobrej roboty :) Blog jest przejrzysty, fajnie się go czyta :) Gratuluję :) Szkoda tylko, że zdarzają się osoby, które próbują to zniszczyć ;/ W każdym razie zgodnie z sugestią założyłam sobie Konto Google i będę z niego komentować, bo wchodzę tu bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Kate w tym wydaniu, świetny kolor zarówno sukienki jak i płaszcza, podoba mi się także jej fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się strasznie podoba, zwłaszcza kolor płaszcza, lubię takie pastelowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, ze to miła odmiana po burych kolorach i czarnych rajstopach, w których Kate pokazywała się jesienią i zimą :)

      Usuń
  4. No ja też w końcu przełamałam i się i założyłam konto google, bo naprawdę żal mi było, kiedy nie mogłam tutaj komentować... Zwłaszcza, że ostatnio Kate wygląda naprawdę przepięknie:) Ja chciałam jeszcze zwrócić uwagę na fryzurę Kate, bo te loki są naprawdę urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Królowa Elżbieta szuka kucharza:

    http://www.rmf24.pl/ciekawostki/news-poszukiwany-kucharz-dla-krolowej-mozna-zarobic-23-tys-funtow,nId,962169,fLv,1,gN,article,addCForm,1

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie znalazłam takie zdjęcie:

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/315463_10151341966396571_1037862115_n.jpg

    może zrobiłybyśmy coś takiego dla Kate i Williama z okazji narodzin ich dziecka?

    chętnych może być dowolna ilość - można wymyślić kilka haseł, różnej długości ;)

    ja wszystko bym skleiła i wysłałabym do Kate ;))

    byłybyście chętne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet fajne, ale musiałoby się zgłosić więcej osób. Jak ktoś jest chętny to niech pisze i zobaczymy ile będzie osób :)

      Usuń
    2. a jeśli bd mało chętnych, to jedna osoba może mieć dwie literki ;)

      Usuń
    3. O, ja coś takiego kiedyś ze znajomymi robiłam dla jednego zespołu. To jest świetny pomysł! Ja się piszę na to, jak coś ;) pamiętam też, że jak ktoś nie chciał pokazywać swojej twarzy, to dawał samą literkę i też było ok. ;)

      Usuń
  7. http://euro-royals.blogspot.com/

    Moja zabawa z blogowaniem : )

    OdpowiedzUsuń
  8. I kto mówi, że Kate jest wysoka?! ;D

    http://catherine-middleton.org/Photos/albums/events/2013/Visits%20Naomi%20House%20-%20April%2029/normal_096.jpg

    OdpowiedzUsuń