2 marca 2013

Kate, William i Harry na ślubie w Szwajcarii

dailymail.co.uk

Jak można się było spodziewać, pojawiły się zdjęcia Kate, Williama i Harry'ego ze ślubu Marka Tomlinsona i Laury Bechtolsheimer, w którym dzisiaj uczestniczyli. Uroczystość odbyła się w miejscowości Arosa, we wschodniej Szwajcarii.


dailymail.co.uk


Kate wyglądała naprawdę pięknie w jasno beżowym płaszczu, bardzo podobnym do tego, który miała podczas wizyty w Cambridge, cętkowanej sukience od MaxMara i ślicznym kapelusiku od "James Lock & Co" , który miała na sobie w dzień świętego Patryka w zeszłym roku.  Jej strój był też świetnie dostosowany do warunków pogodowych.


dailymail.co.uk


 Nie wiem dlaczego, ale kiedy pierwszy raz zobaczyłam te zdjęcia, Kate skojarzyła mi się z ... księżniczką Sissi : )


dailymail.co.uk


W ślubie uczestniczyła też Olivia Hunt, była dziewczyna Williama.


dailymail.co.uk


Mark Tomlinson jest bliskim przyjacielem książąt. Od dziecka gra z nimi w polo, przyjaźnią się również ich rodzice, a ich posiadłości znajdują się blisko siebie. Natomiast Laura Bechtolsheimer jest brązową medalistką tegorocznej Olimpiady w dyscyplinie związanej z jazdą konną (niestety, nie wiem dokładnie jakiej, nie znam się na tym, ale może Wy wiecie? :)) .


dailymail.co.uk

więcej zdjęć tutaj


dailymail.co.uk

**********

Ja również od jakiegoś czasu  mam w przygotowaniu notkę o ślubach, w których uczestniczyła Kate. Opublikuję ją dopiero za jakiś czas, ale chciałabym Wam powiedzieć już teraz,  żeby później nie być posądzoną o kopiowanie : )


14 komentarzy:

  1. Taki post o Kate na ślubach innych już był, zrobiła go autorka tego bloga: http://williamandkateblog.blogspot.com/2012/10/kate-na-slubach-przyjacio-i-rodziny.html ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co z tego jak Ci blog nie pasuje to go nie odwiedzaj.
      Trzymaj się Marta :)

      Usuń
    2. W którym miejscu napisałam, że mi blog nie pasuje? ;> czytanie ze zrozumieniem, mówię tylko, że taki post już był i tyle ;)

      Usuń
    3. a to nawet nie wiedziałam ;)

      Usuń
  2. Kate rzeczywiście wyglądała bardzo ładnie, widać już ciąże, nawet pomimo tego, że ciągle sie zakrywa ;)

    ta niezidentyfikowana sukienka jest prawdopodobnie od Max Mary: http://coolspotters.com/clothing/maxmara-animal-print-dress

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie piszą że płaszczyk jest nieznany a sukienka tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo np. mi wydaje się, że to nie jest ten płaszczyk w którym była w Cambridge... Ale może się mylę :p

      Usuń
  4. Kate nie była w tym samym płaszczu co w Cambridge!
    Ten dzisiejszy miał kieszonki:
    http://3.bp.blogspot.com/-22ZzWqthSN4/UTIYzAlP1xI/AAAAAAAAens/jFyMt27qdbI/s1600/sw1.jpg
    a ten z Cambridge ich nie ma:
    http://www2.pictures.zimbio.com/bg/Kate+Middleton+Cambridge+Guildhall+Visit+9vhGMVKrTN8l.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie masz rację : ), nie przyjrzałam się dokładnie ;)

      Usuń
  5. ale to jest sukienka z Cambridge! :) a plaszczyk nie!

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.plejada.pl/28247,1,17,czy-tak-bedzie-wygladalo-dziecko-kate-i-williama,fotogaleria.html
    jestem tego bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. a czy nie macie wrażenia, ze oni wszyscy są dośc lekko ubrani jak na "śnieg"...? panowie w samych frakach, jedna pani na gołe ramiona miała zarzucona tylko futrzana etolę... nawet kate jak sie pojawila w Hope House to była w samej sukience - a paparazzi w kurtkach!! rozumiem, ze ona "na zewnątrz" jest tylko chwile - idzie z auta do pomieszczenia czy z kościoła do hotelu (kate jak dla mnie miała jesienny płaszczyk a nie zimowy) ale jednak to kobieta w ciązy. nie boi sie ze zmarznie i rozchoruje? Ci Anglicy - chyba naprawde ten zimny chów ich mocno hartuje i potem nic im nie jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że jest to trochę dziwne, ale jak byłam kiedyś w Zakopanym w marcu, to do Morskiego Oka szłam w samej bluzce i było mi ciepło ;) nie wiem, czy jest to powiązane, ale to że jest śnieg, nie oznacza, że jest mróz ;)

      Usuń