8 marca 2013

Co nowego u Kate?

Na początek zdjęcie z wtorkowego wieczoru, kiedy Kate po wizycie w Grimsby wróciła do Londynu do Pałacu Kensington. Jej helikopter wylądował w pobliskim parku, a przechodzeń Billy Walsh zrobił zdjęcie i podzielił się nim na Twitterze:

Billy Walsh

************

W Internecie, mediach a nawet w polskich gazetach od wtorku często mówią i piszą o tym, że Kate 'przypadkiem' zdradziła płeć dziecka. Od początku miałam co do tego wątpliwości,  więc w ostatniej notce nie za dużo o tym pisałam. Przez prawie 10 lat i nadal Kate jest wzorem dyskrecji i nie wierzę, żeby teraz się to zmieniło.
O tym, że Kate powiedziała to słynne już zdanie "Wezmę to dla mojej c..." , poinformowała media kobieta, która co prawda stała obok księżnej, ale przez hałas lub z innych powodów  mogła źle usłyszeć co mówi Kate  (bo zakładam, że nie poinformowała o tym dziennikarzy tylko dla sensacji ).
Na filmiku, który oglądałam ostatnio wiele razy, osobiście nie usłyszałam TEGO zdania, ale przyjęłam, że to przez złą jakość i nic konkretnego tam nie słyszę (choć twarz Kate nie pokazywała przejęzyczenia czy zakłopotania).
Czytałam wasze komentarze, ktoś miał ciekawy argument, z którym się zgadzam  - Kate i William wiedzą, że będą mieli syna i nadali mu już imię, np David i tak teraz o nim mówią.

Wszystko się wyjaśniło, teraz już wszyscy wiedzą, że Kate powiedziała coś ZUPEŁNIE innego. Zdradziła to Lisa Hewson, która była naocznym świadkiem całego zdarzenie i - na szczęście - wszystko nagrała telefonem. Jej filmik, na którym wyraźnie słychać, że Kate mówi :    "Oh is that for us? Thank you very much, that is very sweet of you." możecie zobaczyć tutaj
Ciekawe, czy o tym też nasze media będą pisać.... I znowu jest 'fifti fifti' jeśli chodzi o płeć przyszłego następcy tronu. 




************

W czwartek, Kate była widziana w Londynie, w domu towarowym "Peter Jones" , gdzie oglądała ciąże sukienki marki Seraphine.




**********

Co myślicie o nowym wyglądzie? Widzę, że zdania są podzielone, ale myślę, że na jakiś czas , taki wygląd pozostanie, bo tamten już wydawał mi się nudny (choć nie twierdzę, że do niego nie wrócę ;)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa notka, duzo nowego sie dowiedzialam :)
    Fajna ta sukienka ciazowa :) ciekawe czy kate ja kupila lub kupi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątpię, żeby polskie media o tym napisały :) ewentualnie jakaś mała wzmianka będzie :) albo gazety :) Bardzo się cieszę, że jest dalej 50/50, będzie fajna niespodzianka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. polskie media dość wybiórczo publikują newsy o brytyjskie rodzinie królewskiej, ale brytyjskie media już odnotowały pomyłkę: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2290332/Duchess-Cambridge-pregnant-Kate-Middleton-Duchess-DIDNT-start-say-daughter-New-footage-shows-Kate-saying-aww-NOT-dau--handed-gift-week.html

    dzisiaj polskich mediach znalazłam taki artykuł: http://kobieta.onet.pl/moda/stylizacja-gwiazd/sukienka-ciazowa-kate-middleton-hitem-sprzedazy/pqtjn

    mnie się podoba nowy wygląd bloga, takie pastelowe, uspokajające kolory może wpłyną pozytywnie na niektórych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://kobieta.onet.pl/moda/stylizacja-gwiazd/sukienka-ciazowa-kate-middleton-hitem-sprzedazy/pqtjn

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślę jednak że tak Pani co powiedziała o "Us" jest podstawiona przez pałac, a Kate maiła na myśli psa Lupo, ale żeby nie było skandalu, pałac nagle wymyślił to "us" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale na tym filmiku do którego jest link w notce wyraźnie słychać, co mówi Kate : )

      Usuń
    2. tak oczywiście - Kate dostaje od swojej "fanki" pluszaka i mówi Jej że da go psu. nie wiem jak Ty ale ja na miejscu tej fanki poczuła bym się zniesmaczona...
      Mimo tego że Lupo należy do rodziny królewskiej ;)

      Usuń
  6. http://www.fakt.pl/Chrzestni-dziecka-ksieznej-Kate-i-ksiecia-Williama,artykuly,203093,1.html co o tym myślicie dla mnie nie złe brednie

    OdpowiedzUsuń
  7. http://zyciegwiazd.onet.pl/355786,0,awantura-na-dworze-krolewskim-o-chrzest,fotonews_detail.html

    OdpowiedzUsuń
  8. http://nocoty.pl/gid,15398789,img,15398803,kat,1013545,title,Ksiezna-Kate-Awantura-na-dworze-krolewskim,galeria.html?ticaid=61032f

    OdpowiedzUsuń
  9. rebecca dunkan (jej sekretarz) wyglada na ciezarna a nie kate

    OdpowiedzUsuń