21 lutego 2013

Tatiana's Delights

Tatiana's Delights Facebook

 Chciałabym pokazać Wam dzisiaj fankę Kate, Tatianę z Holandii , której blog wywarł na mnie naprawdę wielkie wrażenie.  Pod tym linkiem go znajdziecie, a tutaj jej facebookową stronę, dzięki której ją poznałam.
Tatiana pokazuje, jak można ubrać się w stylu Kate, nie wydając na to góry pieniędzy. I wychodzi jej to świetnie! Podziwiam jej zapał do ciągłych poszukiwań 'replik'  oraz to, że może sobie na to pozwolić (chodzi mi o czas i pieniądze ; )) Poniżej możecie zobaczyć kilka jej stylizacji, a resztę na Facebooku ; ) 


Tatiana's Delights Facebook
Tatiana's Delights Facebook     
Tatiana's Delights Facebook






11 komentarzy:

  1. swietny blog Tatiany:)
    tanie zestawy "ubierz sie jak Kate" extra
    dziekuje za linka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta dziewczyna:) rzeczywiscie fanka:) super stylizacje:) widac,ze Kate i jej styl to jej pasja ja bardzo cenie takich ludzi i jestem pelan podziwu dla ich pasji
    naprawde super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyna jest genialna! Obejrzałam jej zdjęcia na facebooku, niektóre ciuchy są naprawdę, jakby z Kate zdjęte! Jednak można znaleźć niekiedy prawdziwe perełki! Przekaż dziewczynie, że już jestem jej fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet peirscionek ma taki jak Kate zareczynowy:) prawdziwa fanka:) jestem pelna podziwu i sympatii dla jej pasji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marto, napisz Tatianie,z emzoe zienic jezyk bloga i bedzie miala w angielskim i wtedy przeczyta Twoj bog bo bedzie google tluamcz aktywny:) i blog bedzie w ang tj lamanym angielskim ale zrozumialaym
    ja tak czytam bloga Charlotte ustwaiam polski i da sie zrozumeic o czym jest notatka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Świetnie to wygląda! Ja mogę się pochwalić tylko kupieniem takiego samego płaszcza który ma Victoria. Ta Tatiana jest niesamowita. Szczególnie mi się podoba ten zielony płaszcz. Mistrzostwo Świata!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marto, odblokuj juz dodawanie komentarzy ,bo chcemy podyskutowac a nie mamy jak:(
    komentarze sa z duzym opoznienien i to jest niewygodne dla nas i nie ma cialgosci i dialogu a szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie, bo nie mamy mozliwosci dyskusji a komentarze sa dodawane po dlugim czasie i nie jestesmy na biezaco

      Usuń
  8. Ja jedynie w stylu Kate kupiłam sobie rok temu tą niebieską sukienkę z Zary, w której Kate pokazała się dzień po ślubie :) Ta Tatiana jest niezwykła i wygląda świetnie w tych rzeczach :) na allegro są sukienki w stylu Kate, ale niestety nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne stylizacje i twarzowe ,pieknie Tatiana wyglada w kreacjach ala Kate
      tez szukalam takich stylizacji ,ale coz tez nie na moja kieszen:(
      u nas w HM czy zarze to sporo chca za sukienki ala Kate
      ta z wesela rozowa a Holandii jak widac za ok 10E a u nas za 120 zl:(

      Usuń
  9. super:) W ogóle to ja uwielbiam taki prosty styl i sama taki stosuje na co dzień :)
    Dobrze by było jeżeli wstawiłabyś funkcję tłumaczenia strony na różne języki to dla obcokrajowców była by strona mniej więcej zrozumiała :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń