3 lutego 2013

Nowe zdjęcia Kate

POPSUGAR

Ostatnio kilkakrotnie pisałam, że Kate była widziana w Londynie, a dowiadywałam się tego z tweetów przypadkowych ludzi, którzy ją spotykali. Teraz mamy coś konkretniejszego, czyli zdjęcia (co o wiele bardziej cieszy ;)) i to z dwóch różnych dni!



Pierwszy "zastaw" zdjęć jest z wtorku, 29 stycznia. Widzimy Kate w czarnym płaszczu od Temperley i z szarą torebką Tod's (Księżna Diana bardzo lubiła tą markę). Księżna ma też pięknie spięte włosy i widać długie złote kolczyki.


POPSUGAR



Kolejny "zestaw" zdjęć jest z kolejnego dnia, 30 stycznia.



Na tych zdjęciach widzimy Kate w kraciastej pelerynie z Zary (kolekcja jesień 2010) , wysokich zamszowych butach marki Really Wild Clothing Co.  

POPSUGAR

Dobrze widzieć Kate w dobrym humorze i dobrej formie, po tym jak przeszła chorobę. Mam nadzieję, że ciążę znosi dobrze, tego jej bardzo życzę ; )


POPSUGAR

W kilku mailach i pod poprzednim postem, poproszono mnie, m.in o wprowadzenie moderowania komentarzy - postanowiłam uszanować Waszą prośbę i wprowadzić to na jakiś czas. A o bloga się nie martwcie - na 1000000% nie usunę go w najbliższej przyszłości : )

Już wkrótce powinny zostać ogłoszone nowe wyjścia Kate.


23 komentarze:

  1. Kate prywatnie czesze się lepiej niż kiedy ma publiczne wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda

      Usuń
    2. moderowanie jets bardzo dobrym pomyslem,ale usun tez te obrazliwe teksty z kometarzy gdzie wyzywa sie czytelniczki od idiotek,to nieelegancko i nie moze byc takich wpisow na blogu bo szacunek i kultura to podstawa
      prosze Cie posprzataj w komentarzach,bo obrazliwe teksty nie powinny miec miejsca w sieci
      serio TOBIE TO NIE PRZESZKADZA? BO MI BARDZO:( nie wolno tak sie obrazac i uzuwac takich slow w komentarzach a Ty temu nie przyklaskuj ,bo tylko o Tobie to swiadczy
      Martus kultura i szacunek to podstawa a Ty jako autorka bloga musisz wprowadzic pewne zasady i wymagac zeby inni ich przestrzegali to bardzo wazne

      Usuń
    3. bo ona jest pięknie naturalna :p
      super widzieć ją taką uśmiechniętą podczas ciąży :) Mam nadzieję, że już czuje się lepiej i będzie miała normalnie wyjścia :)))

      Usuń
  2. Marto, swietnie ,ze posprzatalas i usunelas te obrazliwe komentarze to wazne,zeby na blogu byl porzadek,szacuenk i mila a tmosfera a nie wyzwiska i tym podobne
    dziekuje:) plusik dla CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, i spódniczki też nosi krótsze kiedy nie zobowiązuje jej żaden protokół;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy 'zestaw' jest okropny. Nie lubię, jak ktoś tak zwyczajnie się ubiera, to znaczy jakieś zwykłe ciuszki, a w uszach mega piękne kolczyki, wkurza mnie to, niektórzy to nawet do dresów takie ozdoby zakładają, przykład: http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=42258 dresy, przetłuszczone włosy, brak makijażu, ale piękne kolczyki w uszach są :D
    Na początku jak zobaczyłam tylko zdjęcie to myślałam, że to Kate z okresu bycia panną ;)
    Za to drugi 'zestaw' jest nieziemsko piękny! Pelerynka z Zary jest cudowna, w ogóle Księżna jest bardzo ładnie ubrana od góry do dołu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jak zobaczyłam te zdj to myślałam, że są stare, a to dlatego że jej twarz wydaje się być jakaś pełniejsza, ale to oczywiście plus :)

      Usuń
  5. http://www.express.co.uk/posts/view/375292/Creative-Kate-is-a-queen-of-arts
    Może ktoś powiedzieć o co chodzi?
    Dobrze rozumiem, że Kate wysyła dzieciom które są w organizacji, której jest patronką swoje prace/rysunki, a oni jej???

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy zauważyłyście, ale tutaj zdj z 29 stycznia pojawily sie szybciej niż na hrhduchess czy williamandkateblog.

    i już sie nie czepiajcie ;PP

    OdpowiedzUsuń
  7. Kate wygląda świetnie i zdrowo, bardzo to cieszy! Ja już nie mogę się doczekać jej oficjalnych wyjść. Jestem też ciekawa jakie organizacje obejmie patronatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)
      Nie ma tak dużo pudru na twarzy, wygląda naturalnie i pięknie :)
      Również nie mogę się doczekać wyjść i patronatów, ale także decyzji jaką podejmie William dotyczącej RAF-u :)

      Usuń
  8. Kate wygląda jakby już nie była w ciąży :-/.
    Zero brzuszka, zero mdłości... Boże!!!!! Żeby tylko nie poroniła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ma być widać brzuszek pod luźną peleryną? Już niedługo będą jakieś wyjścia i mam nadzieję, że już będzie coś widać :) Jakby poroniła to musieliby o tym powiedzieć... więc to jest na szczęście niemożliwe. A poza tym jest uśmiechnięta, więc nie ma się co martwić :) Ja mam ogólnie wrażenie, że jest pełniejsza na twarzy i wygląda jak za młodu :D

      Usuń
    2. Mdłości nie występują przez całą ciążę to po pierwsze, a po drugie na brzuch ma jeszcze czas.

      Usuń
    3. Ja bym chciała żeby była już jak hipopotam, bo mój mąż wpatrzony w nią jest ja k w obrazek. Ściąga z netu jej zdjęcia, komentuje i męczy mnie abym schudła :(

      Usuń
  9. piekne nogi:) marzenie

    OdpowiedzUsuń
  10. http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wielka-brytania-i-Irlandia/czy-ksiezna-kate-wywola-wyz-demograficzny,1,5411407,region-wiadomosc.html
    HAHAHA !!! U nas tez by się to przydało, bo mamy niż :D

    OdpowiedzUsuń
  11. http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/ksiezna-kate-biznes-na-wyspach,1884256,4199

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie, że 19 lutego zobaczymy Kate !!! :) Myślałam, że jeszcze będziemy musiały czekać, a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w party znów gafa napisali że kate się nie podoba jej portret powiedziala przeciez ze jest ZACHWYCONA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zmieniła zdanie. Piękne kobiety są bardzo zmienne ;-)

      Usuń
  14. Jest moderacja?
    Jesli tak to mega utrudnienie.. Kate na wakacjach, a tu notki nie ma.. nie można się wymieniać opiniami bo jak ...
    Okropność :)

    OdpowiedzUsuń