3 grudnia 2012

Księżna Kate jest w ciąży!

zimbio.com

3 grudnia 2012 roku, w godzinach popołudniowych rzecznik Pałacu St James oficjalnie ogłosił, że Księżna i Książę Cambridge spodziewają się swojego pierwszego dziecka :)


Księżna Kate trafiła wczoraj do szpitala, z powodu męczących ją porannych mdłości. Nie jest to nic groźnego, ale Kate przez kilka dni pozostanie w szpitalu.
Oto oficjalne oświadczenie:


"Ich Królewski Wysokości Książę i Księżna Cambridge z radością informują, że Księżna spodziewa się dziecka.
"Królowa, Książę filip, Książę Walii, Księżna Kornwalii i Książę Harry oraz członkowie obu rodzin są zachwyceni tą wiadomością
"Księżna została przyjęta dziś popołudniu do szpitala Króla Edwarda VII w Londynie na oddział położniczy.
Ponieważ ciąża jest w początkowej fazie, Jej Królewska Wysokość pozostanie w szpitalu przez kilka dni i będzie potrzebowała odpoczynku"  




Rzecznicy odmówili komentarza, ale Kate prawdopodobnie jest 11 lub 12 tygodniu ciąży. Wiadomość o ciąży miała zostać podana dopiero za kilka tygodni, ale w związku z tym, że Kate jest w szpitalu, zostało to przyspieszone. 

 Kate i William podczas weekendu przebywali w Buckleburry, w Berkshire u rodziców Kate (możliwe, że właśnie wtedy podzielili się z nimi tą wspaniałą wiadomością ;))  To tam Kate źle się czuła i stamtąd została przewieziona do szpitala. Prawdopodobnie Kate cierpi na "niepowściągliwe wymioty ciężarnych" ,  jest to nie pożądana reakcja organizmu na zmiany hormonalne. Z pewnością nie jest to groźne, ale wycieńczające. 




Wczoraj ok. 8: 30 brytyjskiego czasu William opuścił szpital po całym dniu spędzonym przy Kate. Wyglądał na bardzo zmęczonego... 



 Dziś William ponownie przyjechał do szpitala. Zrobiono zdjęcia też rodzicom Kate, którzy osobno opuścili ich dom w Berkshire.




 Wczoraj, zaraz po ogłoszeniu radosnej informacji, pod szpitalem zjawili się dziennikarze i fotoreporterzy. Dla mnie to dość zabawny widok ;)




Jestem zachwycona tą wiadomością! Mam nadzieję, że wszystko z Kate i dzidziusiem będzie dobrze. Widziałam, że zaczęliście zastanawiać się, jakie imię zostanie nadane dziecku. Moim zdaniem to nieco za wcześnie, ale możecie przeczytać ciekawy artykuł tutaj
Czekamy na nowe informacje : )




139 komentarzy:

  1. Właśnie słyszałam w radiu! Wspaniała wiadomość! Czułam, że tym razem to nie będą tylko plotki!

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.tvn24.pl/ksiezna-catherine-spodziewa-sie-dziecka,292408,s.html
    Ja się tak cieszę, że aż nie wiem co napisać !!! GRATULUJĘ IM BARDZO SERDECZNIE !!!
    podobno Kate jest w 11/12 tygodniu więc powinna urodzić na początku czerwca ;))) ALE SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Jessica Hay, kto by pomyślał że miała racje?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierze! właśnie czytam że kate przebywa w szpitalu ale to nic groźnego ciekawe czy 5 będzie miałą wyjście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, mam nadzieję że to nie sen !!! ;D
      ma zostać kilka dni, wieć nie sądze aby miała w środę wystąpienie. Ale to nic, poczekamy ;) Najważniejsze jest to że doczekają się potomka !!! ;)

      Usuń
  5. Cudowny dzień !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się popłakałam ze szczęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam świeczki w oczach ;p
      strasznie się cieszę, tyle doszukiwałam się brzuszka pod sukienką a teraz to już pewne ;)))

      Usuń
    2. mnie to się gorąco zrobiło, nogi mi się ugięły, potem zaczęłam płakać
      wszystkim znajomym wysyłam ta cudowna wiadomość ;)

      Usuń
    3. Sama nie wiem co pisać...
      To jeden z najszczęśliwszych dni w moim życiu. Serio, jestem jeszcze młoda więc miałam mało takich szczęśliwych dni ;p
      Ale ten jest dla mnie jednym z najlepszych w życiu. Tyle czekałam na tą wiadomość i stało się ;)

      Usuń
    4. ja zaczęłam skakać po łóżku i reszta rodziny patrzyła się na mnie jak na głupią ;D
      ale zaraz im wszystko wytłumaczyłam ;D

      Usuń
    5. Marto witaj w klubie te same rakcje !

      Usuń
    6. wow jestem trochę zaskoczona, bo w sumie nie sądziłam, że to jednak prawda :) ale oczywiście serdeczne gratulacje dla Kate i Williama :)

      Usuń
  7. ja Cięę nie wierze co za zaraz zaczne wariować zozwale koma o ja pirnicze nie moge !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mogę uwierzyć !!!!!
      ALE NIESAMOWICIE SIĘ CIESZĘ !
      Teraz trzeba trzymać kciuki żeby wszystko było w porządku ;)

      Usuń
  8. jeszcze dziś o tym myślałąm i o grze w hokeja na obacasach oby było dobrze jest teraz w szpitalu w centlnym londynie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. William jest teraz w szpitalu u Kate, a na zewnątrz mnóstwo fotografó. Myślę, że jak William wyjdzie ze szpitala, to coś powie ;))) Radzę oglądać BBC lub CNN ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dr Peter Bowen-Simpkins powiedział, że te poranne mdłości na które cierpi Kate świadczą o tym że ciąża przebiega dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. trzeba szukac informacji w jutrzejszych gazetach codziennych ;)) no i później w kolorowych !
    ja się nie wypłacę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mi się wydaje że trzeba kase zbierać ;p
      albo mamusie prosić ;)

      Usuń
  12. czekam ze wydarzeniami pewnie coś powiedzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pati leć do siebie notke pisać bo ja czekam a ty tu dyskutujesz ;)

      Usuń
    2. fakty wcześniej ;)))

      Usuń
  13. A nie pisałam że zaokrągliła się na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  14. co tu pisać radocha jak nie wiem o tyle ja piernicze przepraszam za te słowa !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. WYJŚCIA KATE ODWOŁANE KATE POTRZEBUJE OKRESU WYBOCZYNKU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwie się. Najważniejsze jest zdrowie dziecka ;)
      Myślę że nikomu nie przeszkadza to że odwołałą wyjście ;) ta wiadomość przyćmiła wszystko ;))))

      Usuń
  16. jakie typujecie imoina !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie to samo pytanie miałam zadać ;p
      Myślę, że dla chłopca James, a dla dziewczynki może Diana ;)

      Usuń
    2. co to za euforia? myslicie,ze ciaza i porod t cos fajnego
      ja wspolczuje kate ,bo straci figure,poczuje bol, po ciazy william ja odrzuci ,pozatym nigdy juz nie bedzie jak bylo do tego czasu
      niestety wspolczuje jej
      ja mam dziecko i wiem jak to jest
      ciaza to nieprzyjemny okres a porod strasznie boli i nic juz nie jestrem potem jak wczesniej:(

      Usuń
    3. Anonimowy3 grudnia 2012 18:32
      Mimo wszystkiego wszyscy się cieszą jeśli ktoś jej w ciąży. To jest coś najlepsze co może przynieść życie ! ;)

      Usuń
    4. Jak się ma ból czy rozstępy do małego bijącego serduszka?
      Jak jako matka możesz takie rzeczy wogóle wypisywać?

      Usuń
    5. Anonimowy3 grudnia 2012 18:39
      zgadzam się, ból bólem ale dziecko to największe szczęście !!! ;)

      Usuń
  17. willia pewnie coś powie nie zostawi tak ludzi tak jak ten jego gest dzien przed slubem piękny

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też wiele razy wyobrażałem sobie tą chwilę gdy Kate zachodzi w ciążę. Miejmy nadzieję, ze William był przy tym obecny bo inaczej strach pomyśleć... Żeby im tylko dziecka w szpitalu nie podmienili :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mozna takie rzeczy wypisywać!?

      Usuń
  19. Również myślę, że William coś powie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, szok, nie wierzyłam w to, znów myślałam, że to plota. Aż wyślę im kartkę z gratulacjami i chciałam pogratulować także Marcie - Kate jest dla Ciebie prawdziwym idolem, a szczęście idoli jest bardzo ważne. Gratulację, że wreszcie się to stało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę uwierzyć !!!
      też myślałam że to plota... ;D a tu taka niespodzinka ;)

      Usuń
  21. Mam nadzieję, że po ciąży nie wróci do poprzedniego bardzo wychudzonego wyglądu. !

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak będą wyglądać królewskie chrzicny kto będzie chrzestnymi ohh ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno Harry i Pippa lub James i pewnie ktoś z innych rodzin królewskich (może księżniczka victoria lub księżna mary? ;))

      Usuń
    2. Ja myślę że ktoś z ich rodziny, przyjaciele i może ktoś z greckiej RK. Może książę Pavlos??? William jest ojcem chrzestnym jego najstarszego syna.

      Usuń
  23. Marto usuwaj komentarze tej dziewczyny bo żałosna jest. To jest taki szczęśliwy dzień, a ona jak się nie cieszy to niech tutaj nie śmieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona wkleja komentarze z sieci
      niestety w sieci euforii nie ma tylko takie komentarze jak wyzej

      Usuń
    2. no tak, bo ludzie jej nie znają i mają ją w 4 literach.
      ale tutaj skupiają się fani Kate i po co to wklejać?

      Usuń
  24. Piszemy kardki gratulacyjne? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "kardki" nie naPISZEMY ,BO CO TO JEST "KARDKA" ??

      Usuń
  25. Ogromne gratulacje dla Williama i Kate! Dziecko to ogromne szczęście, w dodatku długo na nie czekali. Pewnie bardzo się cieszą, a cały świat razem z nimi.
    Dobrze, że odwołali jej wyjścia - w pierwszych dniach nie dadzą im spokoju. Już teraz im trochę współczuję - ciągle będą Kate i dzieciaczka porównywać do Diany. (to musi być wkurzające)

    Jak się im urodzi chłopczyk to fajnie by było gdyby nazwali go James (ja kocham to imię). Alę szczerze liczę, że wybiorą coś oryginalnego i mnie zaskoczą - tak jak Victoria wybrała imię Estelle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również ogromnie się cieszę !!!

      Usuń
    2. ojejku ciaza jak ciaza
      niestety jej nie zazdroszcze:(

      Usuń
    3. synek Sophie i Edwarda ma na imię James, więc wątpię, że się powtórzy :)

      Usuń
  26. Serdeczne gratulacje!!!!
    Bardzo się cieszę, że Kate i William spodziewają się dziecka!!! Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i Kate urodzi ślicznego i zdrowego dzidziusia:) oby to bieganie na obcasach nie zaszkodziło dziecku. Jeszcze raz serdeczne gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też GRATULUJĘ !!! ;)

      Usuń
  27. piszcie jak coś powiedzą w faktach lub gdzie kolweik

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż dziw... kobieta spodziewa sie dziecka!!! Nooormalnie jestem w szoku!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przed chwilą było w FAKTACH ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzieli coś nowego?

      Usuń
  30. Właśnie włączyłam fakty na tvn i nagle ogłosili, że Kate jest w ciąży. Jej jaka dobra wiadomość. Jestem wzruszona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem strasznie szczęśliwa. Świetna niespodzianka przedświąteczna ;)

      Usuń
  31. W wydrzenich mowili o royal baby co tobdi jak zbszpitla wyjdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zaszyją się w domu, żeby oddalić się od tego zainteresowania. Ale to chyba normalne, bo to będzie przyszły władca Wielkiej Brytanii !!! ;)

      Usuń
  32. Kate ma "Niepowściągliwe wymioty ciężarnych". Współczuję jej to ogromna męka... wymiotuje się cały czas. Moja znajoma to miała jak była w ciąży. Wyglądała okropnie...
    Dobrze, że Kate jest w szpitalu i jej pilnują. To jest dosyć niebezpieczne, jak za dużo schudnie to może nawet poronić. Trzymam kciuki żeby wszystko poszło dobrze i dzidziuś się zdrowy urodził! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzieli, że to nie jest namniejszy powód do niepokoju. Bardzo dużo kobiet na początku ciąży cierpi na mdłości... Myśle, że z nią tak źle nie jest, ale po prostu musza ją pilnować, bo dziciuś w jej brzuszku kiedyś będzie kimś bardzo ważnym ;)

      Usuń
    2. Tak, oczywiście. To jest taka "mocniejsza wersja". W każdym bądź razie to uciążliwe bo po prostu cały czas wymiotuje ;D Nie każda kobieta ma takie hardcorowe przeżycia na początku ciąży ;D

      Usuń
    3. No tak ale to raczej normalne. Dadzą jej koplówkę i każą odpoczywać ;)

      Usuń
    4. Ogromnie się cieszę, na początku myślałam, że znów jakaś plota, a tu proszę 3 grudnia 2012 oficjalnie Kate w ciąży. Już sobie wyobrażam płaczącą ze szczęścia Martę :) Bardzo miła wiadomość dzisiejszego dnia :)

      Usuń
  33. http://24.media.tumblr.com/tumblr_meguw6NiKw1qbftedo1_500.jpg papparazzi już zebrali się przed szpitalem ;/

    w ogóle po takim newsie to liczba komentarzy na tym blogu wzrośnie z 5 do 10 tysięcy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, bo to sensacja dnia, ale oni są sprytniejsi i gdy Kate wypuszczą ze szpitala zaszyją się u siebie :)

      Usuń
  34. Jak się cieszymy? Pokażmy Marcie, jak bardzo cieszymy się z ciąży naszej Księżnej :)
    Ja aktualnie otrząsam się po szoku, ale jest dobrze, uśmiech od ucha do ucha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też banan nie może zejść z twarzy ;D

      Usuń
  35. Podobno to Hyperemesis ciężarnych (mdłości na które cierpi Kate) nie zwiększa ryzyka utraty dziecka, ale może to oznaczać ciąże bliźniaczą !!! Ale byłyby jaja ;p pewnie tak nie jest, ale jakby tak było to kto zasiadł by na tronie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten który by się pierwszy urodził :)

      Usuń
  36. na tronie zasiadł by starszy z nich o minute lub 2 , Pałac zapewnie ze wsztystko jest ok księżna dostnie witaminy podobno przez weekend byli w rodziny Kate :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślę, że oni dbają o nią i wszystko będzie dobrze ;)
      byli na weekend u rodziców Kate (podobno poinformowali o ciąży) i Kate miała problemu z mdłościami i dlatego William zabrał ją do szpitala. Królowa podobno dzisiaj się dowiedziała o ciąży o Williama, zanim ogłosili światu ;)Ale miała niespodziankę !!! ;)

      Usuń
  37. Jezu, Jezu Wszechmogący żeby tylko jej się nic nie stało. Gdzies podali, że może być jakaś masakra. Jechałam z pracy jak szalona aby zobaczyć najświeższe wiadomości. Jutro upiję się do nieprzytomności bo jest Barbary a poza tym jaki news. Jaki NEWS!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że dziecku i matce przy tych mdłościach raczej nic nie grozi, natomiast jest to bardzo uciążliwe dla matki. Ale to najczęściej ustępuje do 3 miesiąca ciąży, a Kate jest chyba w 2 ;) a poza tym oni tam ją bardzo pieszczą i o nią dbanią i nie pozwolą stworzyć jakiegoś niebezpieczeństwa. To jest uciążliwe i muszą jej dawać kroplówkę żeby się nie odwodniła, ale ogólnie dziecku nic nie zagraża ;)

      Usuń
  38. powini zrobic oficjalne zdj tak jak w szwecji

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też się strasznie cieszę. Taką miałam nadzieje i przypuszczałam ze to moze być prawda, bo ostatnio luzniej paski na płaszczach wiązała . I tak brzuch częściej niż zwykle trzymała. Super ze im się udało i mam nadzieję ze wszystko będzie ok :D

    OdpowiedzUsuń
  40. super wiadomość ! czekamy na nowe informacje jak czuje się przyszła mamusia ! :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Już sobie wyobraziłam ten moment, kiedy William i Kate pokazują dziecko światu. Ciekawe, jakimi będą rodzicami i jak dzieciątko będzie wyglądało, po takiej mamie na pewno urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie ładne po mamusi ;D

      Usuń
  42. kurcze, ale to fajnie brzmi że Kate będzie mamusią. Nie mogłam się doczekać i dzisiaj jestem bardzo szczęśliwa !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jestem bardzo podekscytowana i nie wyobrażam sobie spania dzisiaj w nocy, a jutro do szkoły :( gorsze jest jeszcze to że chyba nie będę umiała się skupić jutro na lekcjach :(
    Ale taka wiadomość jest tego warta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się boję, że nie usne, a na 7.30 do szkoły. Na szczęście nie mam kartkówek ani spr więc sb pośpie ;p
      tak serio jestem BARDZO SZCZĘŚLIWA, ale pewnie jutro to wszystko do mnie dojdzie i dostane świra :D

      Usuń
  44. Co sądzicie o tym że ludzie piszą że pomiędzy nimi dużo się zmieni? William zacznie większość czasu poświęcać dziecku a mniej Kate, że już nic nie będzie tak jak dawniej :(
    Ale cieszmy się chwilą :)
    Chwilo trwaj !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że między Dianą i Karolem tak było, bo tam nigdy nie było takiej szczerej miłości. Wydaję mi się że Will i Kate są szczęśliwsi i na pewno dumni z tego, że zostaną rodzicami ;)

      Usuń
    2. a skąd ludzie mogą wiedzieć co się wydarzy? myślę, że nawet Will i Kate sami nie wiedzą jak to będzie, gdy dziecko już pojawi się na świecie ;)

      Usuń
    3. jedno jest pewne:
      NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ !!!

      Usuń
  45. Jeszcze nie ma.

    I trzeba urodzic. Jakie tu gratulacje skladac ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu bardzo się cieszymy i trzymamy kciuki aby wszystko się dobrze skończyło ;)

      Usuń
  46. William przed chwilą opuścił szpital. Ciekawe czy będą zdj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na BBC przed chwilą pokazywali jak William opuszczał szpital.

      Usuń
    2. Na CNN też, ale wsiadł do auta i pojechał. Nic nie powiedział... pewnie pałac będzie informować o stanie zdrowia ;)

      Usuń
    3. http://25.media.tumblr.com/tumblr_meh2agjLld1rmvy6lo2_500.jpg

      Usuń
  47. Niepowściągliwe wymioty ciężarnych (łac. hyperemesis gravidarum, ang. hyperemesis gravidarum, HG) – najcięższa postać występujących w ciąży nudności i wymiotów. Lekkiego stopnia nudności nasilające się rano (łac. nausea gravidarum) są bardzo częste w ciąży i nie stanowią problemu klinicznego. Silne nudności i wymioty występują rzadko, dotyczą 0,3–2% ciężarnych. Przedłużające się niepowściągliwe wymioty rzadko wpływają na dobrostan płodu, natomiast są bardzo uciążliwe dla ciężarnych
    Według różnych danych HG stwierdza się w 0,3–1,5 (2)% ciąży[1], częściej w ciążach wielopłodowych[2].
    Objawy rozpoczynają się zazwyczaj między 4. a 10. tygodniem ciąży[8]. U większości ciężarnych z HG objawy same ustępują między 16. a 22. tygodniem.

    Wymioty i utrata apetytu prowadzą najczęściej do utraty masy ciała, odwodnienia, zaburzeń jonowych, niedokrwistości.

    Bardzo rzadkimi powikłaniami HG są:
    pękniecie błony śluzowej przełyku
    mielinoliza środkowa mostu[9][10]
    nefropatia, ostra niewydolność nerek[11][12]
    odma śródpiersiowa
    encefalopatia Wernickego[13][14][15]
    Wydaje się, że nawet nasilone wymioty nie wpływają negatywnie na płód. W jednym z badań ryzyko powikłań ciąży wczesnej w grupie kobiet z HG było 10 razy niższe niż w grupie kontrolnej[16]. Rzadko niewyrównane zaburzenia elektrolitowe i utrata powyżej 5% masy ciała wiążą się z większym ryzykiem poronienia, porodu przedwczesnego, utraty ciąży, nieprawidłowo niskiej masy urodzeniowej i wystąpienia wad wrodzonych u dziecka.
    Niekiedy wystarczające są zmiany w diecie, odpoczynek, leżenie w łóżku po przebudzeniu, unikanie potraw mogących prowokować nudności.

    Ze wspomnianej definicji HG wynika, że każdy przypadek HG musi być hospitalizowany. Inni autorzy podają szczegółowe wskazania do hospitalizacji:
    utrata masy ciała powyżej 5%
    odwodnienie
    zaburzenia elektrolitowe
    kwasica
    współistniejące zakażenia

    W przypadku odwodnienia i zaburzeń elektrolitowych konieczne jest podanie dożylne płynów. Gdy efekt leczniczy jest niezadowalający, to zaleca się farmakoterapię. W HG stosuje się liczne leki, są to m.in.
    prometazyna
    prochloroperazyna
    mirtazapina[19]
    trimetobenzamid
    ondaserton
    droperydol
    dimenhydrynat
    difenhydramina
    metoklopramid
    hydroksyzyna
    doksylamina
    Profilaktyka[edytuj]

    Suplementacja multiwitaminowa w okresie prekoncepcyjnym zmniejsza ryzyko wystąpienia niepowściągliwych wymiotów ciężarnych.
    Medycyna alternatywna[edytuj]

    Przegląd 26 badań kontrolowanych z randomizacją dotyczących leczenia wymiotów akupunkturą wykazał pewien korzystny efekt, ale w przypadku wymiotów i nudności występujących w ciąży wyniki nie były jednoznaczne[20].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiecej tutaj http://pl.wikipedia.org/wiki/Niepowściągliwe_wymioty_ciężarnych ,http://www.interna.com.pl/niepowsciagliwe_wymioty_ciezarnych.htm, http://www.biomedical.pl/ciaza/czym-sa-niepowsciagliwe-wymioty-ciezarnych-2249.html, http://www.libramed.pl/wpg/NumeryArchiwalne/14/02.html

      Usuń
  48. Super nowina.
    Co do imion dowiemy się dopiero po narodzinach. Moje spekulacje są takie, że wybiorą raczej tradycyjne imiona i nie będą patrzeć czy ktoś w Rodzinie już takie ma.
    Moje typy to:
    dziewczynka
    Mary, Aleksandra, Wiktoria, Alicja, Elżbieta, Georgiana - bardzo mi się podoba to imię, nosił je ojciec królowej Elżbiety
    chłopiec
    William, Dawid, James, Edward, Jerzy, Karol
    Pożyjemy, zobaczymy... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nadal jestem w szoku.
    Nie mogę w to uwierzyć.Myślicie że smutna mina Williama gdy wychodził ze szpitala mogła coś znaczyć (np. że z Kate nie jest za dobrze) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie byl smutny, tylko zmeczony. Wydaje mi sie, ze czy tak czy siak i tak sie martwi o kate. Wszyscy mowia, ze dziecku nic nie grozi, ale dla kate bedzie to uciazliwe. Ale wszystko powinno minac ok. 15-16 tygodna, wiec za ok miesiac :) jednak mysle, ze oni i tak wszysctko wyolbrzymiaja, bo normalnie z tym nie lezy sie w szpitalu, ale z uwagi na to kim jest kate i kogo ma w brzuchu musza nad wszystkim czuwac :)

      Usuń
  50. Niezależnie od tego, czy dziecko książęcej pary będzie chłopcem, czy dziewczynką, będzie trzecie w kolejce do dziedziczenia tronu, po swoim ojcu Williamie i dziadku Karolu. Jeśli Catherine urodzi dziewczynkę, będzie to pierwsza księżniczka w historii, która nie będzie cierpiała z powodu dyskryminacji płciowej!

    Bukmacherzy już obstawiają imiona dziecka - faworytem jest Elizabeth, mocną pozycję ma też imię Diana, chociaż wymieniane są w zakładach także Victoria, Frances i Mary. Możliwe jednak, że Kate będzie chciała nazwać swoja córkę Philippa, oczywiście po siostrze.

    A jeśli będzie to chłopiec? Najbardziej prawdopodobne imiona według bukmacherów to Charles, John i Harry.

    W Wielkiej Brytanii toczą się nawet zakłady o to, jaki dziecko będzie miało kolor włosów - brązowe czy rude!



    DLACZEGO RUDE???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po Harrym:P:P

      Usuń
    2. rudy kolor włosów często występował w rodzinie królewskiej, a także w rodzinie Diany, więc nie jest wykluczone, że mały Windsor odziedziczy taki kolor ;)

      Usuń
  51. PUDELEK oszalał
    TYLE artykułów o Kate :D aż 4 jak nigdy ;d

    OdpowiedzUsuń
  52. Książę William dziś o 11:30 czasu brytyjskiego wrócił do szpitala i obecnie czuwa przy łóżku ciężarnej Kate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze juz sie lepiej czuje ;)

      Usuń
  53. Oj dziewczyny, dziewczyny... Jeszcze nie tak dawno, tzn. podczas Royal Tour do Azji, Kate była pod ostrzałem Waszych nieprzychylnych komentarzy: że co z niej za księżna, że przemawiać nie umie, że ubiera się jak ciotka - klotka, że jest leniwa, głupia i że w ogóle nie kocha Williama. A tu wystarczyła jedna oficjalna informacja o tym, że jest w ciąży i nagle znowu wszystkie ją kochacie. Czy tak będzie zawsze? Że będziecie stały za nią murem(tak było też przy okazji ślubu) tylko wtedy, kiedy w jej życiu będzie działo się coś miłego...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ma brzydka sukienka do tego, ze zostana rodzicami??? Mamy mowic ze masakra ze jest w ciazy?! Jestesmy bardzo szczesliwe ze wkoncu doczekaja sie potomka :)

      Usuń
    2. Dokładnie to, że nie podobają nam się jej niektóre kreacje to nie znaczy, że nie życzymy jej i Williamowi jak najlepiej. A dziecko to największe szczęście dla ludzi którzy się kochają. Oby Kate czuła się już lepiej i z dzidziusiem było wszystko dobrze.

      Usuń
  54. Gdyby Kate nie trafiła do szpitala mogłoby stać się coś złego. Sama będąc w ciąży to przechodziłam tylko, że nie wiedziałam, że jest to tak niebezpieczne. Trafiłam to szpitala dopiero gdy zamiast przytyć schudłam 6kg i byłam masakrycznie odwodniona. Dlatego bardzo dobrze się stało, że Kate trafiła tam wcześnie. Bardzo się cieszę i jeszcze raz serdecznie im gratuluję i trzymam kciuki za Kate. Początek jest najgorszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo dobrze że jest w szpitalu bo przynajmniej mamy pewność że się nią opiekują i wszystko powinno być ok ;)
      Zwykle te dolegliwości ulegają do 16 tygodnia,a Kate jest ok.12.

      Usuń
  55. Dla mnie ten widok nie jest ani trochę zabawny... powiedziałabym że to jest żałosne. Ci ludzie są nienormalni! juz teraz współczuję temu dziecku. może i będzie miało wszystko czego tylko zapragnie ale za tłumy paparazzich to ja dziekuje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też współczuję dziecku...
      Ale William i Kate pewnie będą chcieli zapewnić mu jak najnormalniejsze życie ;) Mają niedługo przeprowadzić się do pałacu, ale pewnie będą wyjeżdżać np. na weekend na Anglesay aby się wyciszyć ;)

      Usuń
  56. , bendom mowic W wydrzenich o ksiazecej ciazy

    OdpowiedzUsuń
  57. 12 wyjscie kate i willa się odbedzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd wiesz?
      zostało potwierdzone?

      Usuń
    2. tak na hrhduchess pisze

      Usuń
    3. narazie odwołano trzy wcześniejsze wyjścia Kate, o 12 grudnia nie wspominano, więc możliwie, że jeżeli jej stan zdrowia się poprawi to pojawi się na premierze

      Usuń
  58. Włączcie fakty, bo zaraz będą mówić o Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pałac St. James Palace powiedział że Kate czuje się lepiej ;) zostanie jeszcze w szpitalu, ale nie wiadomo do kiedy...
    myślę, że wyjdzie w czwartek lub piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. William opuścił szpital.
    Z małym uśmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/12/04/article-2242350-16597691000005DC-770_634x537.jpg
      Z Kate lepiej, więc William szczęśliwy ;)

      Usuń
  61. http://uroda.onet.pl/fotogalerie/ciazowy-styl-na-krolewskim-dworze,5322080,13251691,galeria-maly.html#photo13251429

    Myślę, że to ciekawe. Zobaczcie!

    OdpowiedzUsuń
  62. http://25.media.tumblr.com/tumblr_meik7cjAuC1r0e0igo2_500.jpg nie tylko jeden William próbował dziś odwiedzić Kate w szpitalu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. http://wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/dzieci-kate-straca-prawo-do-tronu-jest-kilka-scena,1,5322842,wiadomosc.html

    OdpowiedzUsuń
  64. w dzisiejszym fakcie i super ekspresie spore artykuły o dzidziusiu Kate i Williama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam sobie tylko "Fakt" , bo stwierdziłam, że "SE" nie wart ;) jutro wychodza takie gazety jak "Życie na Gorąco" " Viva" "Świat i Ludzie" "Na żywo" - zobaczymy, czy coś ciekawego się pojawi.

      Usuń
  65. Napisałaś że bawią Cię dziennikarze przed szpitalem Kate??
    A gdyby nie oni to nie kupiłabyś gazet.
    Więc nie wiem o co Tobie chodzi z tym twierdzeniem.
    Sama też pewnie wyczekujesz na zdjęcia Kate, i jak się pojawią to zaraz je tu wkleisz. Ty to robisz dobrowolnie a ich to jest praca..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że tak ;)
      nie bawi mnie to w dosłownym tego słowa znaczeniu ;)

      Usuń
  66. http://williamandkatelove.tumblr.com/post/37217019449/iminlovewiththecambridges-1000picsofroyalty

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  67. DZIŚ Z KATE LEPIEJ TO WILLIAM DO NIEJ NIE POSZEDŁ TO ŻE JUŻ LEPIEJ TO ZNACZY ŻE MA JĄ I DZIDZIUSIA TERAZ GDZIEŚ!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj mają ją też odwiedzić inni członkowie rodziny królewskiej chyba charles i calmila wtedy pewnie on też się pojawi a po za tym kate może też chce po być sama

      Usuń
  68. Dzisiaj także William odwiedził Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  69. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,12994704,Dziennikarze_podszyli_sie_pod_krolowa_Elzbiete_II_.html#BoxSlotII3img

    OdpowiedzUsuń
  70. Czy ktoś zna prawdziwe informacje na temat aktualnego stanu zdrowia Kate? ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Lepiej juz jest palac potwoerdzil

    OdpowiedzUsuń