5 grudnia 2012

Trzeci dzień Kate w szpitalu


Witajcie Moi Drodzy, jak się macie? Ja już trochę ochłonęłam, a Wy? : )


Dziś William również przyjechał do Kate (tym razem w granatowym swetrze ;)) 
Wczoraj był z Kate od 11:30 do 5:45 , a szpital opuścił uśmiechnięty, ale nadal nie udzielił żadnego komentarza. Zostało wydane kolejne oficjalne oświadczenie :

"Księżna Cambridge nadal czuje się dobrze. Ona i Książę są niezmiernie wdzięczni za dobre życzenia, które otrzymali. Księżna jeszcze pozostanie w szpitalu [...]" 

Miejmy nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Kate z pewnością ma świetną opiekę. 
Sophie, grabina Wassex powiedziała, że jest zachwycona ("absolutely thrilled") wiadomością o ciąży Kate. "Jest to wspaniałe zakończenie tego roku". 

W komentarzach wklejacie bardzo ciekawe linki (za co bardzo dziękuję). Poniżej podaję najciekawsze w związku z tym, że nie wszyscy komentarze czytają ;) 

Dziennikarze podszyli się pod Królową Elżbietę
Czy dzieci Kate stracą prawo do tronu?
Ciążowy styl na królewskim dworze

Dla ciekawych - nie pojawiły się zdjęcia rodziców Kate wchodzących do szpitala, ponieważ weszli tylnym wejściem ;)

Pippa i James byli dziś u siostry


tutaj   tutaj

**********

Na hrhduchesskate. powstała zakładka dotycząca ciąży Kate. Sama zastanawiałam się nad czymś takim. Co o tym sądzicie?

**********

aktualizacja
William właśnie opuścił szpital ;) 

Max Foster CNN

32 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie ochłonęłam, w ogóle nie mogę sobie tego wyobrazić. :) Cieszę się cholernie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz się zacznie "harmonogram" ciążowy Kate: pokazanie brzucha, brzuch coraz większy, jakie imię, jaka płeć, jaki styl księżnej w ciąży, ..., niedługo poród itd. haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2243497/Pippa-James-Middleton-arrive-join-Prince-William-pregnant-Kates-bedside.html Jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to jest to trzeci dzień Kate w szpitalu ;) Trafiła tam w poniedziałek, a dziś środa ;) Więc poniedziałek, wtorek, środa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, racja ;) automatycznie pominęłam poniedziałek ;) dzięki ;)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy ;) Od dawna czytam twojego bloga ;) podobnie jak Ty jestem wielką fanką Kate i Williama ;) a Twój blog naprawdę bardzo mi się podoba ;) To tak na marginesie i trochę nie na temat ;p

      Usuń
  5. 10min temu William opuścił szpital po spędzeniu z nią 5 godz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłyście, że William coraz wcześniej opuszcza szpital ?
    Ja myślę,że dlatego tak robi bo z Kate jest już lepiej tzn. w poniedziałek czuła się najgorzej więc został z nią długo wczoraj itd.
    To są tylko moje przypuszczenia, a wy co sądzicie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak wydaje ;)
      W poniedziałek opuszczał szpiatal trochę załamany, a teraz wychodzi uśmiechnięty ;)

      Usuń
  7. Myślałam że thrilled to znaczy wstrząśnięty. Ale i tak to pozytywna reakcja :)
    A książę karol się jeszcze nie wypowiedział???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tłumaczenie "jest płynne" - nie trzeba go dosłownie tłumaczyć, trzeba oddać sens całej wypowiedzi ;)) wszystkie oficjalne teksty tłumaczę sama ;)

      Usuń
    2. nie no spoko ;) mam wrażenie że sie obrazilaś czy coś. To bez większej różnicy tylko napisałam wersję tłumaczenia którą ja znam ;)

      Usuń
    3. nie, nie obraziłam się ;)) ja muszę mieć poważny powód, żeby się obrażać ;)

      Usuń
  8. THRILLED : ZACHWYCONY, PODEKSCYTOWANY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale również wstrząśnięty. Wujek Google tak tłumaczy ;)

      Usuń
    2. Absolutnie nie. Nie masz racji. A do wujka googla nie zaglądaj bo to nie jest dobry wujek :)

      Usuń
  9. taka zakładka to dobry pomysł:)
    dziś w SE i życiu na gorąco artykuły o maleństwie pary książęcej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2243609/Duchess-Cambridge-pregnant-As-lookalike-shows-Kate-look-good-step-way--frumpy-tent-sight.html

    Przypuszczenia co do stylizacji Kate w czasie kolejnych miesiecy ciazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2243915/Kate-Middleton-pregnant-Duchess-leaves-hospital-Prince-William-side.html
    Kate opuściła szpital :)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2243915/Kate-Middleton-pregnant-Duchess-leaves-hospital-Prince-William-side.html Kate opuściła szpital! Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://i45.tinypic.com/dgo5jn.jpg Piękna przyszła mama, razem ze szczęśliwym tatą, widać zmęczenie na twarzy, ale też radość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.pomponik.pl/plotki/news-pierwsze-zdjecia-kate-po-wyjsciu-ze-szpitala,nId,719334
    Fakt piękna i szczęśliwa, zresztą podobnie jak William, ale zmęczenia na jej twarzy nie widzę:)
    Martwi mnie tylko, że teraz paparazzi znowu będą za nimi biegać. Szkoda mi ich, mają wszystko, miłość, pieniądze, teraz będą mieli dzidziusia, ale mają przerąbane z tymi dziennikarzami:( Powinni dać im święty spokój i pozwolić im się nacieszyć sobą i tymi pięknymi miesiącami, które są przed nimi:)
    Życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale oni są osobami publicznymi, Kate wybrała takie życie, to musi się z tym liczyć. To fakt, mają wszystko, zazdroszczę im tego szczęścia i wszystkiego :) Tak czy inaczej życzę im tak samo wszystkiego najlepszego ;)

      Usuń
    2. Ok, wiedziała na co może liczyć, ale to nie oznacza, że dziennikarze mogą za nimi wszędzie łazić i robić im zdjęcia gdzie tylko chcą. Są osobami publicznymi, ale mają również swoje prywatne życie.

      Usuń
    3. To już nie do mnie pretensje tylko do dziennikarzy, taka ich praca. Wiesz co, myślę, że oni mają to, żtp gdzieś i leją na nich ;> wnioskuję po ich zachowaniu.

      Usuń
  15. Ponoć królowa jest zła na Williama i Kate, że dowiedziała się o jej ciąży na godzinę przed oficjalnym oświadczeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź w to nie wierz, pewnie ploty, jak zwykle ;)

      Usuń
    2. Hehe pewnie tak:)

      Usuń
  16. Kate opuściła szpital!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.tvn24.pl/ciekawostki-michalki,5/catherine-wyszla-ze-szpitala-z-ukochanym-i-bukietem-kwiatow,292995.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Na tvn24.pl jest zakładka o ciąży Kate;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kate zaokrągliła się na buzi ;)))
    Pięknie wygląda i widać że William się o nią troszczy ;)

    OdpowiedzUsuń