7 października 2012

***

Cóż, co mam Wam powiedzieć...

Przykro mi jest, że nie widzicie, jak ogromna pracę wkładam w tego bloga.
Otóż, na blogu jestem codziennie, sprawdzam czy wszystko jest w porządku. szukam tez na Internecie nowych informacji o Kate, ale to nie jest moja wina, że nic nowego się nie pojawia.Szkoda, że nie pamiętacie o tym, że nowe notki z wyjść Kate i Williama pojawiają się tego samego dnia. Poza tym, widzę, że nie zdajecie sobie sprawy, że pisanie nawet krótkiej notki zajmuje ok. 30 minut.

Wybaczcie, ale niektóre komentarze są nie przemyślane, i trochę mnie śmieszą, co nie oznacza, że nie jest mi przykro.
No ale cóż, jeśli nie chcecie, to tu nie wchodźcie - nikt wam nie każe ;)


A dla tych co zostaną, prawdziwych fanów mojego bloga  - już jutro jakieś "tajemnicze" wyjście Kate i Williama.

Postaram się odpowiadać na wasze pytania pod tą notką  ;)

25 komentarzy:

  1. NIEPRZEMYŚLANE piszemy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego notka pojawi się dopiero we wtorek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ jutro jadę na pogrzeb i nie będzie mnie do wieczora

      Usuń
  3. Twój blog jest świetny, czytając komentarze z poprzedniej notki, aż krew mi się gotowała, sama jestem w liceum i wiem ile czasu trzeba poświecić na naukę, przychodzę do domu i nie wiem za co się najpierw zabrać. Na komputer już nie starcza czasu. Co z tego, że notka nie pojawi się tego samego dnia, świat się nie zawali. To twój blog możesz dodawać notki kiedy tylko chcesz i ile chcesz. Pomińmy fakt, że nic ciekawego u Kate się nie działo w ostatnich dniach. A ciekawostki dotyczące Kate, myślę, że bardzo wiele już przez ten blog się ich przewinęło.Więc, czy aby napewno trzeba narzekać na brak notek przez kilka dni?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodzę tu codziennie...
    Przyznaję, szkoda że nie ma tu częściej nowych wiadomości ale Cię rozumiem.
    Masz swoje życie, nauka jest najważniejsza. Jak poczekamy kilka dni nic się nie stanie.
    I tak będę tu wchodzić i z zainteresowaniem czytać to co masz nam do przekazania. Nie przejmuj się.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marto, nie przejmuj sie te komentarze pisze tylko jedna osoba tj jedna i ta sama osoba(pewnie zauwazylas sama m,in po stylu wypowiedzi itd)-jest to dziewczyna z bloga Patrycji i ona tam miesza i tutaj tez
    dlatego nie masz czym sie przejmowac , bo to juz taki typ czlowieka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,to prawda caly czas jedna i ta sama osoba Ci te negatywne komentarze pisala ,ta sama co na blogu z bledami tj blogu Patrycji

      Usuń
    2. też mi się wydaje, że to jedna osoba pisze większość negatywnych komentarzy na tym blogu, ta sama, która tak życzliwie poprawia błędy Patrycji i ta sama, która potrafi napisać 10 komentarzy z rzędu o tym, że Kate jest ladacznicą, można to rozpoznać po stylu pisania.

      warto też zauważyć, że prowadzenie bloga w internecie to przede wszystkim hobby ,a nie praca i ma sprawiać przyjemność zarówno autorce jak i czytelnikom. Blog to nie portal informacyjny, Marta nie dostaje wynagrodzenia za prowadzenia bloga tak samo jak czytelnicy nie płacą za korzystanie z niego, więc stawianie autorce wymagań, że notka ma być codziennie jest mało kulturalne. Albo się akceptuje styl danego bloga, albo należy poszukać innego, w sieci są miliony blogów, poszukajcie lepszego, polskiego bloga o Kate (jeśli potraficie), albo załóżcie swój i dodawajcie tam notki nawet 5 razy dziennie

      Usuń
    3. Prawdę piszesz.
      Popieram (zaraz będzie parę wpisów negatywnych ale cóż).

      Usuń
  6. tak, wiem, widziałam.
    przykro mi jest trochę, ale się tym nie przejmuję ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przejmuj sie :)
      bardzo dobry blog:)

      Usuń
  7. Hej lubie Twojego bloga codzinnie sprawdzam czy jest coś nowego :) Rozumiem że nie co dzień jest nowa notka. Dajmy Williamowi i Kate odpocząć . Ciekawe czy Kate jest w ciąży chciałabym. Nauka jest bardzo ważna ja sama jestem na studiach. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kate dzisiaj w bordowym plaszczyku http://www.facebook.com/WhatKateWore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.facebook.com/WhatKateWore

      Usuń
    2. http://i45.tinypic.com/m99j05.jpg z dzisiaj:)

      Usuń
    3. z dzisiaj http://hrhduchesskate.blogspot.com/ fajnie wyglada:)

      Usuń
  9. z dzisiaj http://www.zimbio.com/photos/Kate+Middleton/Duke+Duchess+Cambridge+Meet+Middle+Temple/FQ8wmnHOemS

    OdpowiedzUsuń
  10. William ma cos wiecej wlosow na glowie-ma paruke czy sobie przeszczepil ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peruka to to raczej nie jest;) Stawiałabym raczej na jakiś kosztowny przeszczep;D

      Usuń
    2. Mi się wydaje, że to po prostu długie włosy bo ich długo nie obcinał ;p dlatego wydaje się że są gęstsze ;)))

      Usuń
  11. wiesz co, naprawdę lubię wpadać tutaj, ale zaczyna mnie irytować twoje tłumaczenie się z każdej napisanej lub nienapisanej notki. Po prostu przestań zwracać na to uwagę, bo takie notki-tłumaczenia zaczynają pojawiać się częściej niż jakieś z informacjami o Kate i Williamie, pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie,tez to mnie irytuje

      Usuń
  12. William will not attend any engagements on Wednesday as he will go to his former nanny, Olga Powell’s funeral instead. Kate will do the engagements alone.

    William odwołał swoją wizytę w środę, ponieważ uda się na pogrzeb swojej niani. Mimo tego Kate się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń