21 sierpnia 2012

Kate na zakupach w Tesco

Amy Abitt Twitter

Jeszcze wczoraj pisałam, że Kate zobaczymy prawdopodobnie dopiero na paraolimpiadzie. A tu niespodzianka! Kate była wczoraj widziana na zakupach w Tesco w Holyhead, w Pólnocnej Walii. Na wyspie pozostaną aż do rozpoczęcia paraolimpiady. Po sklepie chodziła z listą zakupów, ubrana w koszulkę w kropki z Zary, czarny sweter, ciemne rurki i koturny (te same jak na ostatnich zakupach w Londynie ;)) I włosy spięte w kok (uwielbiam u niej spięte włosy! ;)) Tym razem ciężko zobaczyć co ma w koszyku.
 Zobaczmy poprzednie zdjęcia z zakupów:



Jeszcze jako Kate Middleton

A tu Tesco w Holyhead:



20 komentarzy:

  1. ale mają fajnie Ci ludzie:) ja bym szła za nią po ciuchu przez cały sklep i podpatrywała hehe
    albo bym od razu padła na zawał jak bym ją zobaczyła na zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za ten świetny blog!
    to chyba taki jedyny po polsku, który nie jest chamsko skopiowany, tylko prawdziwy i autentyczny. i mimo, że nie zawsze informacje są tu "pierwsze" to i tak go kocham ;PP
    a Wy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też go kocham ;))))

      Usuń
  4. fajnie ma ta Kate, szczęściara. Obczaiłam życie na gorąco, moim zdaniem to Kate na tym zdjęciu rozpina guzik a nie zapina a Camilla pokazuje na pewno nie na dekolt naszej Katarzyny, a skąd informacja że Camilla powiedziała że Kate jest nudna? Aaa jeśli chodzi o facebook Marta , ja lubię tę stronę od 100 lat i miałam niespodziankę wczoraj jak się dowiedziałam że to Ty ją prowadzisz

    OdpowiedzUsuń
  5. Kate o wiele lepiej w spiętych włosach, wygląda młodziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że nie muszę być zarejestrowna na fb by móc przeglądać stronę o Kate :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Gif "pamiętacie gdzie to było" to są ręce Kate i Williama czy kogoś innego? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są ich ręcę jak byli w Kanadzie to je odciskiwali ;)

      Usuń
    2. to było w inner city arts w USA

      Usuń
  8. Nowy skandal się szykuje!
    Książę Harry przyłapany nago grając w bilard. (tylko dla dorosłych!)
    http://www.tmz.com/2012/08/21/prince-harry-naked-photos-nude-vegas-hotel-party/
    http://www.rmf24.pl/ciekawostki/news-ksiaze-harry-zagral-w-rozbieranego-bilarda-i-przegral-zdjeci,nId,630083
    http://www.wprost.pl/ar/340726/Ksiaze-Harry-gral-w-bilarda-w-Las-Vegas-Nago/

    Jak zareaguje królowa i książę Walii?? Z tą sprawą kiedy włożył nazistowski mundur Karol podobno się MOCNO wkurzył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecznik księcia Harry'ego w Clarence House potwierdził MailOnline dziś rano, że zdjęcia są oryginalne, ale powiedział, że nie będzie ich skomentowania.


      Fajnych ma kolegów... tak swoją drogą :P

      Usuń
    2. Jestem zaskoczona, że dał się tak sfotografować. Napewno do tych kolegów się więcej nie odezwie ;)

      Usuń
  9. Właśnie też to chciałam wkleić - nie chciałabym takiego męża jak Harry :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co on z nią robi... ;] http://ll-media.tmz.com/2012/08/21/0821-prince-harry-nude-naked-article-tmz-bottom-8.jpg

      Usuń
    2. heh... wieczny dzieciak. wolę nie wiedzieć co oni razem robią... ;D

      Usuń
    3. Niby fajny, ale mógłby trochę dorosnąć - zresztą musiał mieć i pewnie ma mnóstwo dziewczyn - nie wydaję mi się żeby wytrzymał z jedną ;) Ale nich sobie żyje jak chce :P Ale będzie z tego duża afera ;)

      Usuń
    4. Tak. Jestem pewna ,że to nie ostatni skandal z jego udziałem. W sumie prawdopodobnie nigdy nie będzie królem więc jak ma ochotę się bawić to niech się bawi ;D Tylko żeby sobie dzieci nie narobił tak jak Albert z Monaco bo królowa i książę Karol świra już totalnego dostaną ;D

      Usuń
    5. To samo o dzieciach pomyślałam :p Na pewno jakaś będzie chciała go kiedyś wziąć na alimenty :P Zresztą czy on pamięta z iloma i jakimi sypiał... ;D

      Usuń