niedziela, 26 kwietnia 2015

Nowe zdjęcia George'a!



Właśnie pojawiły się nowe zdjęcia George'a! Zostały opublikowane w australijskim wydaniu gazety Women's Day. To chyba najfajniejsze ze zdjęć księcia, które pojawiły się w ostatnim czasie, prawda?

Natomiast rodzeństwu George'a chyba jeszcze nie spieszy się na świat. Księżna w poniedziałek była widziana na zakupach w Zarze Home.

A odbiegając od tematu - czy możecie polecić mi jakąś nową książkę związaną z tematem rodzin królewskich lub książęcych? Niekoniecznie o współczesnych, niekoniecznie na faktach : )


84 komentarze:

  1. co pokazuje ta strzałka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie odniesienie od czegoś, tylko nie wiadomo od czego bo nie mamy całości :(

      Usuń
    2. Stawiam, że wskazanie na sweterek i strzałka prowadzi do marki i ceny.

      Usuń
  2. ale słodziak! ma to coś :) będzie łamał serducha dziewczyn na całym świecie, naprawdę śliczny chłopczyk i niezły szpan w tych okularach ;) odjazdowo Georgi wygląda na tych zdjęciach
    dobrze że w czasie oczekiwania na drugie dzieciątko mamy takie umilacze jak nowe zdjęcia Georga, fajnie że notki na bieżąco, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://lubimyczytac.pl/ksiazka/73951/krolowa-camilla
    To taka satyryczna powieść fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kiedyś byłam księżną" i jej druga część "Ponieważ byłam księżną" /Lena

    OdpowiedzUsuń
  5. Marto, czy widziałaś kiedyś tego bloga - www.ksieznacatherineuk.blogspot.com ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie widziałam. Weszłam na niego pierwszy raz dopiero teraz.

      Usuń
  6. "Wygnana królowa"M.Salisachs-premiera książki w maju.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marto, Ty chyba obstawiałaś od dawna 27 kwietnia, coś czuję że możesz mieć rację. Mały jest słodki, w takiej stylizacji wygląda zupełnie inaczej niż w tych które widzieliśmy do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem 27 to idealna data i jestem prawie pewna, że coś zacznie się jutro dziać ;)

      Usuń
    2. ja typowałam na dziś, ale może królewskie dzieci rodzą się w poniedziałki? ;) może rodzeństwo Georga też będzie poniedziałkowe hehehe :) już nie obstawiam dat tylko cierpliwe czekam :) dzidziusiowi najwyraźniej dobrze jest w brzuszku Kate - nie dziwię się taka fajna mamusia to dzidziuś chce mieć ją tylko dla siebie jak najdłużej bo jak się urodzi będzie musiał się nią dzielić razem z Georgem ;) bardzo nie mogę się doczekać kiedy królewski dzidziuś numer 2 zechce przyjść na świat i kiedy my będziemy mogli poznać istotkę która zamieszkała w brzuszku Kate

      Usuń
    3. Ja też uważam, że zacznie się dzisiaj 27 kwietnia, ewentualnie jutro :) koniec z czekaniem! Jestem teraz u babci przez parę dni na wsi tak samo jak George się rodził więc może i tym razem jego rodzeństwo też urodzi się jak będę u babci, oby! :)

      Usuń
  8. Słodki jest ten mały. Ciekawe po kim ma jasne włosy?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bujne po Kate, blond po Williamie ;)

      Usuń
    2. Coś w tym jest patrząc na zdjęcia z młodości Willa.;) George zmienia się niesamowicie szybko. To zrozumiałe, ale jednocześnie takie zaskakujące...

      Usuń
  9. Marto,polecam Ci książkę "Tajemnice Windsorów " :) Książka jest naprawdę fajna , szybko się ją czyta ,no i zawiera dużo zaskakujących informacji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że ta strzałka pokazuje średniowieczny kubraczek, który mały książę ma na sobie. Jest to podarunek od Dziadka, który jak wszyscy wiemy jest miłośnikiem gospodarki feudalnej i nie bardzo uważa rzeczy korporacyjne i z sieciówek. Gdzieś o tym dokładniej pisali.

    OdpowiedzUsuń
  11. George ma chyba za długie włoski , no chyba że celowo mu je zapuszczają aby miał taką dłuższą fryzurkę ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Marta a jaką ty polecasz książkę o księżnej Kate? :) chciałabym jakąś przeczytać, bo nigdy nie czytałam... poleć jakąś dobrą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tej pory została wydana tylko jedna biografia Kate w polskiej wersji językowej - link na samym dole.
      A jeśli chciałabyś poczytać coś ogólnie o rodzinach królewskich, to zapraszam do tego posta: http://ksieznakate.blogspot.com/2015/02/krolewskie-ksiazki.html

      Usuń
  13. A ja polecam książkę "Królowa Noor" - autobiografia żony zmarłego w 1999 r. króla Jordanii Husajna :)
    Dzięki Marta, fajny blog, mam nadzieje,że napiszesz kiedy urodzi się kolejne królewskie baby, nie śledzę newsów, zaglądam właściwie tylko na twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      Co chwilę sprawdzam Twittera, kiedy jestem w domu, mam nadzieję, że kiedy te najważniejsze informacje pojawią się, tj. Kate w szpitalu, Kate urodziła, imiona dziecka, to będę pierwszą, która Was o tym poinformuje :) W pierwszej kolejności zapraszam na Twittera, po lewej stronie bloga :)

      Usuń
  14. A czytaj ktos "woziłam arabskie księżniczki"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czytałam.intnteresujaca książka z tym że ja nie nigdy nie chciałabym byc arabską księżniczką mimo icj wielkich pieniędzy to nie zazdroszcze im ich życia wręcz mnie to przeraża biedne bogate kobiety żyją uwięzione w złotych klatkach nie mają nic do powiedzenia koszmar

      Usuń
    2. właśnie jakoś ta pozycja mnie zachęca i chciałam się spytać Was czy warto ;)

      Usuń
    3. uważam że warto

      Usuń
  15. Aktualnie poluję na wszystkie książki o Windsorach, ale do polecenia nie mam nic :D Próbowałam coś wypożyczyć z biblioteki, ale u mnie nic nie ma. Uroki mieszkania w małym miasteczku :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja polecam książki Philippy Gregory, świetnie pisze o czasach Wojny Róż i Tudorach, a także książki C.W. Gortnera.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja polecam Karleen Koen "Przed Wersalem" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i co, na 27 nie ma szans :D Ale spokojnie, zobaczycie, 29 to będzie ten dzień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kate i twitter dezorganizują mi plan dnia maturzysty :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba jednak 27 nie będzie "tą" datą, jest jeszcze szansa ale bardzo malutka.A jak wam się podoba 28 kwietnia? to dziecko będzie chyba bardzo uparte :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a może 29 Kwietnia w sam raz na prezent na rocznicę ślubu :P

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba dzisiaj nie urodzi

    OdpowiedzUsuń
  23. A czytałaś książkę "Elżbieta I królowa piratów"

    Jak dla mnie interesująca:);)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oby jutro już wywołali (jak nie uda się naturalnie) . super by było ;-) ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba urodzi w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Urodzi jeszcze w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładniejsza data byłaby w maju :) Ponoć Kate jest około 5 dni po terminie, a maksymalna ilość ''opóźnienia" to 14 dni. Np. co powiecie na 5 maja? 5.05.2015? :D

      Usuń
  27. Według mnie publikuja za mało zdjęć Georga.Jako przyszły król powinien mieć więcej publicznych wystapień.
    Jeśli chodzi o zdjęcia to słabo widać nic ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakich publicznych wystąpień?? Przecież to jeszcze dziecko, które nawet nie rozumie co się wokół niego dzieje... Nie wpadajmy w przesadę, jeszcze przyjdzie czas kiedy wszędzie będzie go pełno...
      Co do porodu i drugiego dziecka Pary Książęcej wydaje mi się, że dajemy się wkręcić w maszynkę prasowego szału i idących za tym pieniędzy. Przede wszystkim nie zostało oficjalnie potwierdzone kiedy dziecko ma przyjść na świat. Tym samym nie można mówić o tym, że jest przed lub po terminie... Że poród będzie wywoływany, bądź zdrowie Kate jest zagrożone. Patrząc po dzisiejszych zdjęciach można domniemywać, że Księżna czuje się świetnie, a maleństwu nie spieszy się na ten świat. W końcu oboje mają najlepszą opiekę i jeśli tylko byłoby coś nie tak to... Czekajmy cierpliwie, w końcu pojawią się szczęśliwe wieści.:)

      Usuń
    2. zgadzam się w 100% z Królową Letizią - świetnie napisane :) jesteśmy trochę trybikiem maszynki która nakręca pieniążki związane z royal baby 2
      no a co do publikacji zdjęć Georga to pewnie że chciałoby się więcej i pewnie kiedyś będzie ale trzeba pamiętać że mimo że jest on od chwili narodzin osobą znaną na całym świecie to nie jest małpką w zoo tylko ludzką istotą mającą prawo do prywatności, gdyby przyglądano się jemu życiu 24h na dobę to by raczej nie wyrósł na normalnego człowieka, każdy by sfiksował gdyby śledzono go 24h dobę, dziwią mnie ludzie którzy tego nie rozumieją....

      Usuń
  28. Świetna inicjatywa Kate i Williama z tą kawą i drożdżówkami :) super gest i docenienie fanów :) czyli dziennikarze nie mogą koczować ale tacy zwykli ludzie mogą oczekiwać przed Lindo Wing? Dziękuję za zamieszczanie notek i najważniejszych wiarygodnych informacji bo nie mam czasu szperać w poszukiwaniu tych wiarygodnych newsów, jak przejrzałam z ciekawości polskie strony i newsy o Kate i drugich narodzinach to się złapałam za głowę ;) więc cieszę się Marto że na polskich stronach jest takie miejsce jak Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten gest ze śniadaniem dla czekających pod szpitalem był bardzo w stylu Diany, widać Wiliam odziedziczył wiele po swojej matce

      Usuń
  29. Jest coś, co mnie w Kate denerwuje. Nie wiem, czy Wy też to zauważyliście. Dlaczego ona nosi dłuższe paznokcie na pozostałych palcach niż na kciukach?

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostało jej jeszcze tylko dzisiaj i jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego nie wiemy ;) nie wiemy co mówią lekarze którzy opiekują się Kate, nie wiemy czy już jest po terminie i ile dni, a że zakaz pod szpitalem jest do 30.04 i to sugeruje że do tego dnia ma się Kate wyrobić to inna historia ;) zakaz można przedłużyć

      Usuń
    2. Już przedłużono

      Usuń
    3. do kiedy przedłużono?

      Usuń
    4. Sam zakaz to nie problem można wydłużać ile potrzeba, ale faktem jest że oficjalne oświadczenia dworu mówiły że dziecko księcia i księżnej przyjdzie na świat w kwietniu, więc jeśli nie urodzi się jutro to na 100% będzie po terminie. Zastanawia mnie tylko że Kate cały czas prowadzi normalny tryb życia, wiele kobiet tydzień po terminie kładzie się do szpitala nawet nie na wywołanie porodu a po to by stale monitorować stan dziecka, a póki co nic nie słychać żeby Kate stawiała się na kontrole w szpitalu, mam nadzieję że nie będzie żadnych komplikacji

      Usuń
    5. Podobno Kate wczoraj i dziś była na basenie bo to pomaga w przyspieszeniu porodu.
      Ale racja.. Zbyt ' normalny ' tryb życia prowadzi. Tym bardziej nie spodziewałam się jej zobaczyć Wczoraj jako kierowcę samochodu

      Usuń
  31. no to mamy 5 dodatkowych dni na czekanie...

    OdpowiedzUsuń
  32. George urodzony w lipcu, drugie dziecko być może w maju, Kate i William mają szczęście, to chyba dwa najpiękniejsze miesiące w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kurczę kiedy ona w końcu urodzi?! :) ileż można czekać... jutro już 30, dawaj Kate! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Trochę szkoda, że oficjalny komunikat wskazywał datę porodu na kwiecień. Powinien teraz ukazać się nowy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem jak wy ale ja mam już dosyć tego czekania, tym bardziej że ja czekam nie od 15 a od początku kwietnia, na znak protestu przeciwko złośliwemu losowi ;-) nie napiszę żadnego komentarza dopóki nie pojawi się info że Kate jest w szpitalu. Jeśli Kate termin miała na ostatnie dni kwietnia nie rozumiem po co było robić zamieszanie z zakazem parkowanie, barierkami już od 15, założyli że może urodzić tyle przed terminem, a po terminie to już nie?dla mnie bez sensu, wszystkim z otoczenia księżnej powinno zależeć żeby te ostatnie kilkanaście dni miała w zupełnym spokoju, wystarczyło informować że poród może nastąpić w okolicy maja i byłby spokój w kwietniu, nawet jeśli urodziłaby wcześniej niż prasa i fani zaczęliby się interesować szpitalem, to nikt nie mógł by mieć pretensji. Od momentu podania info że jest w szpitalu wszyscy zainteresowani zdążyliby się stawić pod i nie było by niepotrzebnych spekulacji, plotek itp.

    OdpowiedzUsuń
  36. ale jaja....przyznam się szczerze że się nie spodziewałam i nawet mi przez myśl nie przeszło że royal baby2 to będzie wydarzenie (wszystko na wskazuje) majowe! niezła niespodzianka - pewnie dla Kate i Willa też

    OdpowiedzUsuń
  37. To czekanie już męczy...

    OdpowiedzUsuń
  38. Pozdrawiam wszystkich maturzystów, którzy PRÓBUJĄ SIĘ UCZYĆ :-)
    Royal Baby trochę to utrudnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kate urodzi 4 maja a 5 opuści szpital.

    OdpowiedzUsuń
  40. Urodzi 4 maja... Wtedy jest pełnia księżyca. George też tak się urodził. Taka ''królewska" tajemnicza tradycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też parę dni temu pomyślałam o pełni księżyca ale wydawało mi się że 4.05 to za późno...jeżeli tak się urodzi to będę miała ciary! magia to by była, wyjątkowość rodziny królewskiej też o to się opiera że jej członkowie rodzą się w szczególnych momentach astrologicznych

      Usuń
    2. Najwięcej porodów jest podczas pełni. Żadna magia...

      Usuń
  41. Mnie to nie dziwi, od początku obstawiałam 2 maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. i bobas urodzi się w maju haha masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ani 27, ani 28, ani 29 ani nawet 30 kwietnia!!!Bogu dzięki że Georg urodził się 22 lipca, to i tak jak na Kate szybko, bo byśmy oszaleli z tym czekaniem.

    OdpowiedzUsuń
  44. No dobra nie urodziła w kwietniu, to urodzi w maju, tylko którego??Też mi się wydaje że najpóźniej będzie to 4, a 5 wyszłaby ze szpitala jak wszystko byłoby dobrze, ale może też wcześniej, nie miałbym nic przeciwko 1 maja, a najbardziej chciałabym żeby zmieściła się w długi weekend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugiego, wieczorem :) ok godziny 8 ;)

      Usuń
    2. czyli do szpitala trafi rano i urodzi ok 20 wieczorem?

      Usuń
    3. to ona nie jest już w szpitalu?

      Usuń
    4. Ja tylko tak zgaduje że urodzi około 20 godz 2 maja :)

      Usuń
  45. Marto jak mija oczekiwanie, masz jakieś przeczucia co będzie dalej?

    OdpowiedzUsuń
  46. Chciałabym żeby urodziła jutro. Niestety wydaje mi się, że urodzi w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodzi kiedy przyjdzie na to czas.;)Teraz to już bliżej niż dalej. Mam nadzieję, że Karol się nie rozczaruje i to rzeczywiście będzie dziewczynka.:)

      Usuń
  47. Czy Kate pali papierosy?

    OdpowiedzUsuń
  48. KSIĘŻNA KATE JEST JUŻ W SZPITALU! To teraz czekamy :)
    https://www.facebook.com/TheBritishMonarchy/photos/a.170672256287946.33622.151274568227715/922638151091349/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  49. No i się doczekałyśmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. No i zaczęło się :)

    OdpowiedzUsuń