sobota, 18 kwietnia 2015

Nowe - stare zdjęcia Kate

AKTUALIZACJA:
Właśnie zostały znalezione nowe - stare zdjęcia Kate!

Pooja Siwakoti Prasai Facebook
Gdy je zobaczyłam, pomyślałam, że zostało zrobione niedawno, podczas spaceru Kate, George'a i jego niani Marii oraz Lupo w Ogrodach Kensington (zdjęcie jest na tyle nie wyraźne, że w pierwszej chwili można pomyśleć, że kobieta obok Kate trzyma na rękach dziecko, prawda?). Jednak data dodania zdjęcia na Facebooka przez Pooję Siwakoti Prasai to 25 czerwca 2013 roku, czyli zaledwie cztery tygodnie przed narodzinami George'a!!! W takim razie kobietą obok Kate jest Emma Probert, jej osobista ochroniarz. Dziewczyna napisała, że mogła zrobić lepsze zdjęcie, ale podszedł do niej królewski ochroniarz i poprosił, żeby tego nie robiła. 

Na zdjęciu można zobaczyć, że Kate ma na sobie sukienkę w kratę - chyba nie widzieliśmy jej do tej pory. Nie zdziwię się, jeśli wkrótce zostanie ona "zidentyfikowana" , tj. dowiemy się jakiej jest marki : )
 
TheRoyalsAndI

Kolejne zdjęcie zostało zrobione ponad rok wcześniej, w maju 2012 roku. Księżna wychodziła wtedy z pałacu Kensington na spacer z Lupo. Jak zawsze towarzyszy jej ochroniarz. Moją uwagę zwrócił znak "zakaz fotografowania".


I ostatnie zdjęcie, które jest nam już dobrze znane - chociaż gdyby nie pojawiły się wtedy zdjęcia na PopSugar to byłoby to bardzo cenne znalezisko!
Miejmy nadzieję, że następny post, będzie o tym, iż Kate jest już w szpitalu : )


P.S. Mogła komuś umknąć informacja, którą przesłałam wczoraj poprzez Twittera - księżna była wczoraj widziana w szpitalu świętej Marii w Londynie. Prawdopodobnie była to wizyta kontrolna, jednak nic nie zostało oficjalnie potwierdzone.

32 komentarze:

  1. Też mam taką nadzieję że następny post będzie informował o księżnej w szpitalu, jak również że pałac nie zrezygnuje z poinformowania o tym fakcie. Moja typowana data porodu na 18 chyba nie ma już szans, więc zostaje mi tylko trzecia możliwość na 20 kwietnia, choć coraz bardziej podejrzewam że w plotkach o 25 może coś być, skoro Kate miała wczoraj wizytę kontrolną, często takie ostatnie wizyty ustala się na tydzień przed terminem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może 21.04? Jak Isabella Duńska? I królowa EII w rzeczy samej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać ,aż zobaczę post pt"Kate jest już w szpitalu " :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez mysle ze urodzi 25 kwietnia ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Obstawiałam 29 kwietnia, ale teraz jednak 21, przypadki chodzą po ludziach, więc coś czuję, że dziecko przyjdzie na świat w dniu urodzin królowej Elżbiety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jestem jedyna która nie chce żeby dziecko urodziło się 21 kwietnia, niech ma tylko swoje święto w innym dniu, a tak to dopóki żyje Elżbieta je urodziny są najważniejsze

      Usuń
    2. Mam takie samo zdanie jak Ty :) Dwa święta jednego dnia to o jedno za dużo :)
      Z jednej strony bardzo pasuje mi data 27 kwietnia, ale z drugiej chciałabym, zeby to oczekiwanie już sie skończyło ;) tak sie ciesze , ze w 2013 mnie to ominęło :)

      Usuń
    3. I tak królowa obchodzi swoje urodziny w czerwcu, więc nie widzę problemu.

      Usuń
  6. To zdjęcie "od tyłu" z ochroniarką pokazuje, ze Kate ma fatalny tyłek... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie widziałaś fatalnego tyłka! Kate ma figurę nastolatki, piękną, smukłą i wysportowaną :)

      Usuń
    2. Dla mnie fatalny tyłek to ma Jennifer Lopez, a pupa Kate jest mała i zgrabna. Skąd ta chora moda na ogromne tyłki? Chyba z teledysków czarnoskórych i latynoskich raperów. Jeszcze parę lat temu "wzorem" sylwetki była szczupła kobieta, z pełnym biustem i niedużą pupą, szczupłymi nogami itp (typ Cindy Crawford) a teraz lansuje się jakieś karykatury kobiecości w stylu Nicki Minaj albo Rihannę która wypina wielki tyłek na prawie każdym zdjęciu, jakby to była jej największa "zaleta".

      Kate jest księżną i na szczęście nie musi się rozbierac ani nawet nie musi się nikomu podobac. Najważniejsze, że podoba się swojemu mężowi.

      Usuń
    3. O, a ja sobie pomyślałam jak zobaczyłam to zdjęcie że tyłek ma super i też bym taki chciała

      Usuń
    4. Anonimowy z 19 kwietnia 2015 11:36 --> a gdzie ja napisałam, że musi mieć tyłek jak Nicki Minaj? (kto to w ogóle jest?) Po prostu uważam, że jest mało zgrabny i niekształtny - tyle.

      Usuń
    5. Dzięki temu, że ma małą i zgrabną pupę wygląda świetnie we wszystkim. Ja również bardzo zazdroszczę Kate sylwetki i wzrostu - ideał :)

      Usuń
    6. Kate tyłek ma super ale ma za krótkie nogi w stosunku do tułowia . Pipa również ma taka samą sylwetkę jak Kate choć jest niższa. Oczywiście obie dziewczyny są bardzo zgrabne i szczupłe i wysportowane i baaardzo zazdroszczę takiego ciała . Ale nogi mają w stosunku do całości krótkie. Kate wygląda super w butach na obcasie do spodni, wtedy ta dysproporcja pomiędzy długością nóg a tułowia znika ...

      Usuń
    7. Wiadomo kate nie jest idealna żadna z nas nie jest, ale można u niej podejrzeć właśnie sposoby jak wydłużyć nogi, bo przecież na każdym swoim wyjściu wyglądaja na długie, mimo że w rzeczywistości, jak zauważyłaś, jest dysproporcja. Ale chyba o to chodzi, żeby umieć zakrywać swoje mankamenty :)

      Usuń
    8. ma fajną, małą i zgrabną pupkę, nie każdemu ładnie z większym okrągłym tyłkiem :) nie jest za płaska, niektóre laski mają kompletnie płaską pupę i to mi się nie podoba, kurcze faktycznie dopiero po tym zdjęciu i komentarzach zauważyłam że ma za krótkie nogi w stosunku do tułowia! wcześniej w ogóle nie zwróciłam na to uwagi ;) jak nie dziś przyszedł na świat mały dzidziuś...to kolejną datę jaką obstawiam to 26.04 :) i nie mogę się doczekać notki pt. Kate jest w szpitalu, Kate i William pokazali nowego dzidziusia światu... ;)

      Usuń
  7. Napisalas ze bedzie oswiadczenie dla prasy kiedy ksiezna trafi do szpitala, to oficjalne info czy tylko domniemanie?

    OdpowiedzUsuń
  8. czy moze wie ktos gdzie mozna przeczytac ksiazki o dianie w internecie? chodzi mi o pdf :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://plejada.onet.pl/pippa-middleton-w-ogniu-krytyki-dlaczego/j9md6k
    Co sądzicie o Pippie? Ja ją nawet lubię. Jest ładna i podobna do Kate. A to, że korzysta ze swoich pięciu minut, to nic złego, myślę, że większość by tak robiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nie podoba mi się, że jest taką "typową celebrytką" - np. pojawia się w programach jako 'ekspertka od wszystkiego'. Natomiast fajnie, że wydała książkę, pisała artykuły i felietony - na tym się zna,studiowała (o ile dobrze pamiętam) literaturę angielską. Fajnie też, że udzieliła parę wywiadów oraz to, że brała udział w sportowych akcjach charytatywnych - bo to przyciągnęło innych ludzi. Ale myślę, że poza tym, powinna zająć się 'po cichu' normalną pracą i całkowicie zrezygnować z telewizji :)

      Usuń
    2. Pierwszy raz się z Toba zgadzam.
      Choć nie cierpię ani jej ani tej rodziny. Jedynie James wydaje się być "ponad" to kim jest teraz jego siostra.

      Usuń
  10. śniło mi się dzisiaj, że Kate urodziła dziewczynkę :) zobaczymy czy będzie to proroczy sen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie? Niedługo przed ogłoszeniem ciąży Charlene miałam sen, że urodziła bliźnięta, a niedługo przed oficjalnym potwierdzeniem, że jest w ciąży bliźniaczej, śniło mi się, że będzie chłopiec z imieniem na "G" i dziewczynka z imieniem na "J" (w tym miejscu to się poprzestawiało). Więc może też miałaś taki proroczy sen. Oby ;)

      Usuń
    2. oby to była dziewczynka :)

      Usuń
  11. A nie śnilo ci sie kiedy,:-) jak ja nie lubie czekac,jesli jeszcze beda mieli dzieci to mam nadzieje ze kolejne urodzi sie na poczatku miesiaca:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. James też trochę za dużo udziela się w tej telewizji ostatnio też udzielał jakiegoś wywiadu. wujek Kate wspomniał kiedyś że tylko James wie jak ciężko dojść do sukcesu z całej trójki, pozyczał mu pieniadze na rozkrecenie biznesu itd..wkurzaja mnie ich sygnety na małych palcach..

    OdpowiedzUsuń
  13. https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/535913_975307992502521_1113780968348624957_n.jpg?oh=1e3dfd6e85e408bace9d0cd202c24346&oe=55E2138A Nowe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/535913_975307992502521_1113780968348624957_n.jpg?oh=1e3dfd6e85e408bace9d0cd202c24346&oe=55E2138A NOWE ZDJECIE KATE I GEORGA!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczę ale duży już jest Georgi :)

      Usuń
    2. Wiadomo kiedy i gdzie to zdjecie robiono?:) george ma dlugie wloski juz, no i nareszcie cieplo ubrany:)

      Usuń
  15. Może po raz drugi szczęśliwą cyfrą będzie 22.

    OdpowiedzUsuń