piątek, 17 października 2014

Nowe zdjęcia Kate i Williama!!!

Nareszcie pojawiły się pierwsze zdjęcia księżnej Kate od dnia ogłoszenia jej drugiej ciąży! 
 
NY Daily News/hrhduchesskate.blogspot.com
 
 Zdjęcia zostały wykupione przez amerykańskie NY Daily News - możecie je zobaczyć tutaj tutaj i tutaj.

Zostały zrobione w minioną środę, w deszczowy wieczór, w Londynie. Książęca para przyjechała na wizytę do doktora Alana Farthinga (który asystował przy pierwszym porodzie księżnej), ponieważ prawdopodobnie Kate kończy już pierwszy trymestr ciąży i miała wykonywane pierwsze badanie ultrasonograficzne (usg). Wykonuje się je między 11 a 13 tygodniem ciąży i pozwala ono na ocenę czasu trwania ciąży i wyznaczenie terminu porodu. No i na pierwsze "zobaczenie" swojego dzidziusia : ) Myślę, że możemy spodziewać się wkrótce oficjalnego oświadczenia, dotyczącego miesiąca, w którym przyjdzie na świat brat lub siostra George'a. Być może będzie to kwiecień.

Na zdjęciach widzimy uśmiechniętą i radosną Kate - to wspaniały widok, wiedząc co księżna przeszła w ostatnich tygodniach. Jest z nią zdecydowanie lepiej, ale czy aż na tyle, aby pojawić się we wtorek na spotkaniu z parą prezydencką Singapuru? Wszystko zależy od samopoczucia księżnej tego dnia, jednak - jak czytamy w oficjalnym oświadczeniu - ma ona nadzieję, że będzie w nim uczestniczyć razem z mężem w imieniu Królowej.
 
 Niestety, nie widzimy dokładnie stroju księżnej. Ma na sobie czarną pelerynę, której chyba dotąd nie widzieliśmy. Wydaje się, że ma na sobie czarne botki Aquatalia, które mogliśmy zobaczyć podczas wizyty księżnej w hospicjum w grudniu zeszłego roku.

Mam nadzieję, że Kate już wkrótce wróci do swoich obowiązków królewskich, a przez to blog wróci w końcu do życia. Trzymajcie kciuki!

Miłego wieczoru, dziękuję, że jesteście : )

37 komentarzy:

  1. no w końcu! bardzo miła niespodzianka na początek weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że Kate jest na dobrej drodze by wrócić do obowiązków królewskich.:) Sugerując się uśmiechem chyba można mieć nadzieję, że czuje się już lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marto dlaczego Savannah Phillips podczas chrztu miała tradycyjną szatkę taką w którą był potem ubrany Gorge a jej siostra Isla już nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie ze chrztu Isly: http://www.pinterest.com/pin/199425089723608754/

      Usuń
  4. nareszcie!!! :) może z Kate jest już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to w końcu się doczekałyśmy,ja myślę że komunikat może mówić tylko o tym że księżna urodzi wiosną, czyli nic konkretnego.Zastanawiajace jest jak udalo sie zrobić takie zdjęcia,czy oni nie mieli jakiegoś przecieku,bo dziwne że po takim czasie kiedy nie bylo żadnych zdjęć Kate,nawet w samochodzie udało się zrobić akurat u lekarza.Mam nadzieję że Kate bedzie już teraz pojawiać się normalnie i w końcu coś się będzie na blogu działo a zwłaszcza w komentarzach,bo być może to już ostatnia jej ciąża i nie będziemy miały więcej okazji cieszyć sie jej stanem,zwłaszcza jeśli tym razem urodzi się dziewczynka,to moze nie zdecydują sie więcej na ciąże które sa dla Kate trudne.Dlatego zachęcam wszystkich do komentywania i dyskusjiawsze fajnie przeczytać co sądzą inni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy o tym nie napisać...
      Zdjęcia mógł zrobić zwykły "przechodzeń" który potem sprzedał te zdjęcia ny daily news na wyłączność - i pewnie dostał spore wynagrodzenie.
      Myślę jednak, że najbardziej prawdopodobna jest opcja, iż ktoś z otoczenia Kate i Williama, np. z personelu lub "przyjaciół" lub pracownik kliniki wiedząc o wizycie Kate u lekarza, zadzwonił do prasy czy paparazzo i najzwyczajniej o tym doniósł. Często tak się dzieje.... ;)

      Usuń
  6. Marto, a co myślisz o jakiś tematycznych notkach na czas tej nudy gdy Kate nie ma wyjść? już w poniedziałek lecę po flesha z biografią kate:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że przypomniałaś o biografii Kate, będę musiała o tym przypomnieć :)

      co do notek tematycznych, to jak na razie będą się pojawiać te z "Królewskiej korespondencji" , o ile będzie o czym pisać - jeden list już czeka na opisanie ;) w miarę moich możliwości będę poprawiać notki w zakładkach :)

      Usuń
    2. Dziewczyny o jaką książkę chodzi,nic nie wiem?Poszukałam informacji na stronie flesha i nic nie znalazłam.


      Usuń
  7. Witaj Marto, nareszcie blog wraca do życia...:)co mnie bardzo cieszy i mam nadzieje,że teraz tak juz bedzie:) napisz cos prosze o nowym patronacie Kate-prosze o uzupełnienie:)dzieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie napisz cos Martusiu na ten temat! Eliza

      Usuń
    2. a poza tym tak sobie jeszcze pomyślałam ze fajnie by było gdyby powstała np.jakaś zakładka o wszystrkich organizacjach, którym to Kate patronuje:):):) E.

      Usuń
  8. ja jutro z rana pędzę do kiosku po gazetkę co by mi jej nie wykupili;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kate rodzi w kwietniu :)
    http://www.tvn24.pl/drugie-dziecko-kate-i-williama-narodzi-sie-w-kwietniu,479763,s.html

    OdpowiedzUsuń
  10. http://catherinemiddletons.tumblr.com/post/100440685344 - mało wyraźne, ale ładne ujęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! nigdy wcześniej go nie widziałam! :)
      zostało zrobione w Kanadzie, kiedy Kate i William udali się na małą wyspę, żeby spędzić trochę czasu sam na sam, z dala od ciekawskich: http://ksieznakate.blogspot.com/2014/01/jak-ludzie-wspominaja-kate.html

      Usuń
  11. Właśnie podali termin porodu , Kate urodzi w kwietniu ? Coś mi się wydaje,że będzie to drugi chłopczyk a Wy co obstawiacie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja chyba nic ;)
      Kiedy Kate była w pierwszej ciąży z całego serca życzyłam jej synka, zwłaszcza po tym, jak powiedziała w dniu św. Patryka, że chciałaby chłopca. Po prostu mi do niej pasował i mimo tych wszystkich plotek, że będzie dziewczynka do końca wierzyłam, że będzie chłopiec.

      A teraz nie potafie się określić: fajnie byłoby gdyby była dziewczynka bo i William by się ucieszył, George byłby starszym bratem, który mógłby się nią opiekować (a po sobie i mojej przyjaciółce wiem,że jest dużo dziewczyn, które zawsze chciały mieć starszego brata ;)) a Kate na pewno super by ją ubierała..

      Z drugiej strony, drugi synek też byłby fajny, George też byłby starszym bratem z którego młodszy mógłby brać przykład, George pokazywałby mu wszystko, pomagał - po prostu powtórzyłaby się historia z Williamem i Harry'm :)

      Sama na razie nic nie obstawiam, może dopiero później - ale to wam opiszę

      a jak u Was?

      Usuń
    2. Ja najpierw stawiałam na dziewczynkę ale teraz chcę aby urodziła chłopca :D Jednak teraz nie bardzo interesuje mnie ciążą Kata (Marto wybacz ;D) Bo Jak na szpilkach czekam do grudnia aż Charlene urodzi ;) Potem jak trochę ochłone będę czekać aż Kate urodzi ^_^ Teraz takie pytanie do ciebie (nie związane z Kate i twoim blogiem ale liczę że na nie odpowiesz) Jakie imiona typujesz dla dzieci Charlene?

      Usuń
    3. wiesz co, nie znam zbyt dobrze historii Monako, ani nawet francuskich imion, więc trudno jest mi tu coś typować. Zwłaszcza, że Albert i Charlene "nie mają nikogo nad sobą" , nie muszą wybierać tradycyjnych imion, tylko takie jakie sobie zażyczą ;))
      ale strzelam, że jedno z imion dziewczynki może być Grace :)

      Usuń
    4. Grace toi piękne imię : ) lekkie i dziewczęce ; ))
      Kate urodzi moim zdaniem chłopca małego Filipa < 3

      Usuń
    5. byłoby słodko gdyby była to dziewczynka - mała księżniczka podobna do Kate :) trzymam kciuki za dziewczynkę :) fajnie by było aby inna kobietka odziedziczyła cechy Kate: jej urodę, ciepło, intelekt. Cudowne kobiece geny Kate żyłyby dalej w innej kobietce - żaden chłopczyk nie wda się tak w mamę jak córka. Życzę Kate teraz córeczki bo uważam również że córka ma zawsze lepszy kontakt z mamą, może być dla niej kiedyś lepszym wsparciem niż syn, zawsze lepiej córka zrozumie matkę, z córką zawsze jest inny rodzaj więzi niż z synem, no i nie chciałabym porównywania do historii Williama i Harrego - jak będzie drugi chłopczyk to ciągle będzie że podobna różnica wieku, że jeden chłopiec lepszy drugi bardziej niefrasobliwy itp a tak będzie nowa oryginalna historia - książę i księżniczka :)

      Usuń
    6. Pałac Monako ma potwierdzić iż charlene urodzi chłopców ;)

      Usuń
    7. Jeśli chodzi o Charlene to ja myślę ze to moze być dużo wczesniej niż grudzien,ciaże bliżniacze często są niedonoszone.Jeśli przyjąć ze ciąże Charlene oglosili gdzieś koło 12tygodnia,to termin wypadałby około mikołajek,a więc już miesiac przed 6 grudnia można sie spodziewać wszystkiego.

      Usuń
    8. Jeśli chodzi o Charlene myślę że nie będziemy musiały czekać aż do grudnia,ciaże blizniacze w więkdzosci kończą się przed terminem, dopuszczalny jest nawet miesiąc wcześniej.Jeśli przyjać że info o ciąży podali gdzieś kolo 12 tygodnia,to termin może być gdzieś około mikołajek więc ja obstawiam że dzieci zaskoczą nas w listopadzie.

      Usuń
    9. tak, czytałam gdzieś o tym, że prawdopodobnie Charlene urodzi dwóch chłopców :)

      Usuń
  12. Już kupiłam gazetę z biografią Kate ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo się cieszę że dziecko Kate urodzi się w kwietniu bo ja będę miała wtedy urodziny!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje dwie przyjaciółki też są z kwietnia - jedna z początku, druga z końca :)

      Usuń
    2. A ja mam przeczucie, że urodzi 21 (ur. Królowej lub 29 (ich rocznica ślubu) :)

      Usuń
  14. to kate będzie rodzić w środku miesiąca ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marto,czy ja moge miec wielka prosbe do Ciebie i Czytelniczek?jest to coś naprawdę ważnego i wielki,zacny cel.
    Chodzi o moja siostrę i w jej imieniu się zwracam orazi konkurs bardzo ważny dla niej o zyciowe marzenie
    Moja 21 letnie siostra jest chora na nowotor zlosliwy kości :( i ma wielkie marzenie wyjechac do RPA - jest chora więc nie dla niej już nie ma znaczenia ,że może złapać ebole czy malarię etc może to być jej statni wyjazd:(
    Startuje w konkursie o wycieczke marzen http://rainbow787.fly4free.pl/zdjecie/6291/konkurs-rainbow-tours-rpa/?c=rainbow787 i kochani wystraczy tylko sie zalogować na fly4free.pl i kliknąc "głosuję" na pracę konkursową siostry. Będę niezmiernie wdzięczna wszystkim osobom z dobrym sercem. I pamietajcie kochane ,że dobro wyrządzone wraca do Was potrójnie. Zależy mi na szczęściu siostry,bardzo ją kocham i wiem,że mogę ją niedługo stracić:( jestem tym faktemz rozpaczona ,ale zrobię dla kochanej siostry wszystko żeby ją uszczęśliwić ,ponieważ bardzo dużo dla mnie znaczy i stąd pomysł żeby zwrócić się do Was dziewczyny i do kochanej Marty-autorki najlepszego bloga w sieci i mojego ukochanego bloga o pomoc ,bo wiem,że mogę na Was kochane liczyć.
    Za każdy bezinteresowny głos z całego serca dziękuję i nawet nie wiecie ile dobrego w tym zrobiliście dla kogoś wyjątkowego,ważnego w moim życiu.
    Moc całusków dla każdej dobrej duszyczki Alicja

    OdpowiedzUsuń
  16. wiadomo o której ma dziś wyjścia księżna? i mam! kupilam ! musiałam się nabiegać bo w kiosku pod moim blokiem nie było i kupiłam w inmedio w galerii;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Może Kate nazwie synka James albo Albert? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już są pierwsze zdjęcia Księżnej!! można je obejrzeć m.in na zimbio :)

    http://www.zimbio.com/photos/Kate+Middleton/browse

    a to moje ulubione - widać już brzuszek :)

    http://www.zimbio.com/photos/Kate+Middleton/Duke+Duchess+Cambridge+Welcome+President+Singapore/8seQsL-k3E9

    OdpowiedzUsuń