poniedziałek, 8 września 2014

Kate spodziewa się drugiego dziecka!!!


Dziś, 8 września 2014 roku, dokładnie o 10:25 brytyjskiego czasu na oficjalnej stronie brytyjskiej rodziny królewskiej pojawiła się informacja, iż Kate i William spodziewają się swojego drugiego dziecka!

Oto oficjalne oświadczenie: 

Ich Królewskie Wysokości Książę i Księżna Cambridge z radością informują, że Księżna spodziewa się ich drugiego dziecka. 
Królowa oraz członkowie obu rodzin są zachwyceni tą wiadomością.
Tak, jak w przypadku pierwszej ciąży księżna cierpi na Hypermesis Gravidarum. [...]. Księżna jest pod opieką lekarzy w pałacu Kensington.  

Dziś Kate i William mieli pojawić się razem w Oksfordzie, ale w związku z dolegliwościami księżnej, jej obecność została odwołana. Księżna ponownie cierpi na hypermesis gravidarum - niepowściągliwe wymioty ciężarnych . Jest to nie pożądana reakcja organizmu na zmiany hormonalne. Choć nie jest to nic groźnego, jest to wycieńczające.

Jak nieoficjalnie dowiedział się jeden z dziennikarzy, Kate jest najpóźniej w trzecim miesiącu ciąży. Świadczyć też może o tym fakt, iż choroba księżnej pojawia się w pierwszym trymestrze. Najprawdopodobniej kolejne narodziny w rodzinie królewskiej czekają nas w marcu lub w kwietniu.


Jestem zachwycona (a także zaskoczona) tą wspaniałą wiadomością. I zapewne nie jestem jedyną! To na pewno będzie wspaniały czas dla Kate, Williama, George'a i ich bliskich, ale także dla ich fanów na całym świecie : )

98 komentarzy:

  1. Super bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Their Royal Highnesses The Duke and Duchess of Cambridge are very pleased to announce that The Duchess of Cambridge is expecting their second child.

    The Queen and members of both families are delighted with the news.

    As with her first pregnancy, The Duchess is suffering from Hyperemesis Gravidarum. Her Royal Highness will no longer accompany The Duke of Cambridge on their planned engagement in Oxford today. The Duchess of Cambridge is being treated by doctors at Kensington Palace.

    Szkoda, ze nie zobaczymy dzisiaj Kate :(
    Gratulacje dla Kate i Williama, a George bedzie mial siostryczke albo braciszka :D

    A ja mam pytanie: w ktorym mniej wiecej tygodniu ciazy moze byc Kate? Ile musi tygodni uplynac zanim oglosza ciaze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszą, że jest nie później niż w 12 tygodniu, ale co do ogłoszenia tej informacji to nie ma zasady :)

      Usuń
    2. Na stronach hiszpańskojęzycznym czytałam, że to dopiero 5 tydzień, zaś dziecko ma urodzić się w okolicach maja 2015r.
      Wspaniała wiadomość.:)

      Usuń
  3. aaaaaaaaaaaaa własnie przeczytałam oficjalną wiadomość na fb The British Monarchy <3 jak nic made my day!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2747642/BREAKING-NEWS-Duchess-Cambridge-pregnant-second-child.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli ostatnie plotki się potwierdziły .... ciekawe czy teraz urodzi się Księżniczka czy Książę ???? Czyli Kate dlatego tak rzadko bywała , bo zajmowała się "produkcją" drugiego bobasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniala wiadomosc!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetna informacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. a dzisiejsze wyjscie o ktorej godzinie ma byc i co to za wyjscie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. William pojechał sam do Oksfordu :)

      Usuń
  9. świetnie:) George się ucieszy:) Kate i Will są świetnymi rodzicami i na pewno maluszek będzie miał cudne życie

    OdpowiedzUsuń
  10. !az mnie dreszcze przeszły!cóż za wspaniała wiadomość!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ok.15.07 przeczytałam na innym blogu ze jessica hay sprzedała informacje austalijskiej gazecie ze K&W staraja sie o dziecko tego lata i ze Kate jest raczej w drugiej ciazy..skad ona wie o tym wszystkim??i po raz kolejny sie sprawdziły jej informacje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn ja uważam, że ona o tym nie wiedziała, tylko po prostu znowu to doniosła o tym, żeby dostać pieniądze - przecież kilka razy mówiła o ciąży księżnej, a ona sie ie sprawdzała - udało jej sie byc wiarygodną ;)

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że będzie MAŁA KSIĘŻNICZKA! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!!!! właśnie usłyszałam w radiu przeszły mnie ciary!!! Wspaniale!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cuuuuudownie <3 zdrówka jej życzę bo znowu to samo co przy George'u :c

    OdpowiedzUsuń
  15. na daily mail sa artykuly jak to harry jest juz 5 w kolejce do tronu itd warto pcozytac na daily mail
    jola

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję im z całego serca !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. TAK TAK TAK TAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam takie przeczucie.... i będzie to chłopiec...
    aby wszystko skończyło się pomyślnie... najgorsze te mdłości...aby szybko i bezboleśnie dla zdrowia minęły...
    pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała wiadomość, jak dla mnie ogromne zaskoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDOWNIE!!! :) :)
    Coś przeczuwam, że tym razem to będzie dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe w jakim miesiącu urodzi nasza Kate?;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe czy będzie to chłopak czy dziewczyna , ale coś czuje że kolejny chłopczyk.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba jestem wróżką, mimo że obstawiałam że kolejnej ciąży możemy się spodziewać dopiero w 2015 roku to już kilka tygodni temu pisałam że jest coś na rzeczy z tymi plotkami o drugiej ciąży, tak jak za pierwszym razem zauważyłam zmiany na twarzy Kate, po niej to po prostu widać, mimo iż jest bardzo szczupła to na buzi od razu robi się okrąglejsza. W listopadzie 2012 roku i w lipcu 2013 było tak samo. Wydaje mi się jednak że wtedy tę wiadomość ogłosili bardzo szybko, nie było wyjścia ze względu na pobyt w szpitalu, a teraz myślę że ciąża jest już bardziej zaawansowana. To może być 10/11 tydzień , ja obstawiam że dziecko urodzi się w kwietniu. Fajnie będziemy miały super emocje z tym związane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miało być "w lipcu 2014" za szybko pisałam w tych emocjach. Sprawdziłam w grudniu 2012 kiedy ogłoszono ciążę Kate, księżna była w 6 tygodniu ciąży.

      Usuń
  24. Czyli szykuje się nowa zakładka na blogu: ''Kate będzie Mamą II'' :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja poprostu upadłam z wrażenia ! <3
    To będzie dziewczynka, mam takie przeczucie !:)
    Kate -Maniaczka

    OdpowiedzUsuń
  26. czy tylko ja płakałam jak się dowiedziałam? :o
    jestem nienormalna? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa lata temu też się wzruszyłam ;)

      Usuń
    2. a tym razem nie?!

      Usuń
    3. wzruszyłam się i tak mi ciśnienie skoczyło, ale przeżywałam to zupełnie inaczej niż dwa lata temu :)

      Usuń
  27. Oj tak zaskoczyli wszystkich :) nie spodziewałam się tak szybko ich drugiego dziecka, chciałabym aby to była dziewczynka :) jak dla mnie to najlepsza wiadomość dnia, nie mogę się doczekać pierwszych zdjęć Kate w drugiej ciąży

    OdpowiedzUsuń
  28. wiadomo czy Kate poleci na Maltę czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nikt o tym nie wspominał - wszystko będzie zależało od tego, jak Kate będzie się czuła. Podobnie jest z wyjściami 10 i 11.09 - nikt na razie obecności Kate na nich nie odwołał :)

      Usuń
  29. To pewnie poczatek 6 tygodnia skoro tydzien temu pila wino do kolacji sama wtedy nie wiedziala ze jest w ciazy

    OdpowiedzUsuń
  30. Podejrzewałam jej ciążę od kilku tygodni, ale pojawiła się informacja, że ostatnio zamówiła do kolacji z mężem białe wino, więc stwierdziłam, że jestem w błędzie, jak widać to ta plotka o winie była pomyłką, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogła jeszcze o tym nie wiedzieć, prawda? :)

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że ta ciąża to chyba tak do końca nie była planowana. Pamiętacie, że na długo przed pierwszą ciążą Kate nie piła alkoholu? Tak było podczas podróży do Azji, gdzie podczas bankietów nie piła wina (i pojawiły się plotki że jest już w ciąży). A tym razem podczas kolacji z Williamem popijała sobie wino.

      Usuń
  31. Jestem bardzo zaskoczona ale szczęśliwa :DNiech teraz będzie dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniała wiadomość! Mam nadzieję, że tym razem to będzie księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Według mnie troszkę się pospieszyli, ale to jest ich sprawa :) Ja bym poczekała aż moje dziecko skończy 2-3 lata i dopiero bym myślała o następnym.

    OdpowiedzUsuń
  34. Marto, ja kiedyś zawału przez Ciebie dostanę :)

    Wczoraj cały dzień w pracy, a dzień szalony, że nawet na 5 minut nie mogłam usiąść. Przychodzę do domu i wchodzę na bloga, aby obejrzeć zdjęcia Kate z Oksfordu. I jaki ja nagłówek widzę???

    Do tej pory jestem w szoku, ale bardzo się cieszę :) najfajniejsze jest to, ze George będzie miał rodzeństwo, a różnica wieku między nimi nie będzie aż taka duża. No i mam nadzieję, że niedługo Kate poczuje się lepiej. Te nudności muszą być okropne. Te zwykłe utrudniają życie a co dopiero takie intensywne.

    I oczywiście czekam na pierwsze wyjście Kate od ogłoszenia jej drugiej ciąży.

    Marto jak myślisz, czy Kate założy jakąś "starą" ciążową kreację czy będzie miała tylko nowe ubrania?? Ja myślę, że założy coś w czym już mogliśmy ją zobaczyć jak była w ciąży z George'm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę ,że jeszcze tej ciąży nawet po niej nie widać, więc będzie ubierać się w normalne kreacje a dopiero za 2 miesiące będzie mieć malutki brzuszek i zobaczymy ja w kreacji ciążowej,ale pewnie w jednej z tych co już ją widzieliśmy. .

      Usuń
  35. http://kobieta.wp.pl/gid,16867198,img,16867716,kat,26405,title,Mroczna-strona-Lady-Di,galeriazdjecie.html?ticaid=1136a1

    OdpowiedzUsuń
  36. http://wiadomosci.onet.pl/swiat/media-nie-ekscytuja-sie-druga-ciaza-ksieznej-kate/xmv1w

    bo ciaza to nie choroba tylko normalna sprawa dla kazdej kobiety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczyłam wczoraj na jakąś wzmiankę w serwisach informacyjnych, ale chyba jednak to zbyt błaha sprawa, przynajmniej poza UK.

      Usuń
    2. Byla informacja na tvn24

      Usuń
    3. materiał z poniedziałkowego wydania faktów o ciąży Kate :
      http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/ksiezna-kate-i-ksiaze-william-spodziewaja-sie-drugiego-dziecka,466263.html

      Usuń
  37. Marto z kiedy są te zdjęcia i co to za impreza :
    http://aroyallife.tumblr.com/post/96972661949

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urodziny Williama w 2008 roku

      Usuń
    2. Dziękuje za info :)

      Usuń
    3. Mam jeszcze jedno pytanie: Czy orientujesz się jakie wtedy miała na sobie adidasy
      http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi.dailymail.co.uk%2Fi%2Fpix%2F2008%2F06%2F21%2Farticle-1028272-01B258A800000578-525_468x358.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.dailymail.co.uk%2Ftvshowbiz%2Farticle-1028272%2FLovebirds-Wills-Kate-snuggle-tent-shelter-rain.html&h=358&w=468&tbnid=cVpsnZKIxHlKNM%3A&zoom=1&docid=FuFCWUSE91_mYM&ei=VGYRVMKnJ9Ch7Aa4tYGwBA&tbm=isch&client=firefox-a&ved=0CCUQMygdMB04ZA&iact=rc&uact=3&dur=1111&page=2&start=66&ndsp=73

      Usuń
    4. nie mam pojęcia i nie wiem czy ktokolwiek je kiedyś 'zidentyfikował', ponieważ nie widać ich zbyt dobrze na zdjęciach z tego dnia.
      Wiem jednak, że kiedy widujemy Kate w adidasach, są to często asicsy :)

      Usuń
    5. dzięki :)

      Usuń
  38. Fantastyczna wiadomość! Wielka niespodzianka! Plotki plotkami, ale tak naprawdę chyba nikt się nie spodziewał, że Kate i William tak szybko zdecydują się na drugie dziecko;) Mam cichą nadzieję, że tym razem będzie to dziewczynka...:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzieci! DZIECI!!! Podobno będą bliźniaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam sen, że William i Kate stoją na balkonie z George'm i dwoma chłopcami, chyba bliźniakami. W rodzinie Kate były bliźniaczki, (jej babcia miała bliźniaczkę). No ale to tylko sen... Czy będą bliźniaki, to się okaże. To mogą być tylko plotki.

      Usuń
    2. skad takie info?

      Usuń
    3. Poczekaj a zobaczysz. Info jest pewne!

      Usuń
  40. czy w super expressie pisze cos o kate?

    OdpowiedzUsuń
  41. kate dzisiaj i jutro sie nie pojawi na spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Z oficjalnej strony Kate i Williama zniknely wszystkie informacje o wyjsciach na wrzesien. Byloby szkoda, gdybysmy nie mogli zobaczyc Kate w tym miesiacu :(

    OdpowiedzUsuń
  43. teraz będzie chodzić w ciąży w innych okresie roku niż poprzednio więc jest szansa na nowe, ciekawe stylizacje i ja po cichu liczę na suknię wieczorową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - suknia wieczorowa!
      i żeby wyglądała tak pięknie, jak Charlene tutaj: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/08/01/article-2713751-202FD80A00000578-285_634x999.jpg

      Usuń
  44. fajnie jakby byla dziewczynka tym razem. ale mysle , że na 2 dzieci sie nie skonczy, przynajmniej 3-4 bedzie dzieciaczków

    OdpowiedzUsuń
  45. Harry o ciąży Kate: http://www.people.com/people/package/article/0,,20395222_20851368,00.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Marto,bardzo denerwująca i utrudnijąca komunikację na blogu jest ta modernizacja. Myślę,że sporo na tej moderacji traci Twój blog m.in nie ma możliwości konwersacji, dialogu, szybkiej wymiany linków itd. Taka zmiana na spory minus. Kiedyś często aktywnie brałam udział w dyskusjach na forum a teraz forum umarło tj zakopałaś je żywcem.
    Ania Morcinek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z tym

      Usuń
    2. Racja. Bardzo brakuje dyskusji na blogu ,jest ona niemozliwa przez moderacje. Szkoda:( kiedyś było tutaj rzeczywiście fajniej i można było powymieniac sie spostrzezeniami,podyskutowac, komentowac na biezaco. Niepotrzebna ta moderacja komentarzy. bo forum ma byc po to zeby mozna bylo pogadać z innymi czytelnikami bloga. Skoro jest moderacja to usuń Marto forum ,bo jest teraz bezuzuteczne i zbedne na tym blogu.

      Usuń
    3. Moderacja jest potrzebna i bardzo proszę o wyrozumiałość w tej sprawie. Staram się bardzo często zaglądać na bloga i publikować Wasze komentarze jak najszybciej - i od razu mogę odpowiedzieć na ew zadane w nich pytania. Poza tym, jak tylko znoszę moderację, natychmiast pojawiają się "idioci" którzy zaśmiecają całe forum bzdurami, a ja muszę poświęcić dużo czasu na usuwanie każdego z osobna.
      Dyskusje są jak najbardziej możliwe i często się pojawiają. Moderacja nie zabrania podsyłania ciekawych linków czy wyrażania własnego zdania. Nie będę usuwać forum bo jest bardzo użyteczne - głównie jeśli chodzi o wymianę linków jak i nie zbędne - bo ktoś może dotrzeć do informacji szybciej niż ja i wtedy mogę szybko napisać o tym notkę :)

      Usuń
    4. Moderacja= wygrana idiotów

      im o to tylko chodzilo i Ty sie dalas nabrac na te gierki ....dalas im pozatym wygrac i odniesc satysfakcje

      Usuń
    5. Nie przesadzaj, moderacja nie jest dla nikogo krzywdząca czy niesprawiedliwa ;) jest ona tu już bardzo długo, a wierni fani - Kate czy bloga - pozostali i nie narzekają :)

      Usuń
  47. Ledwo przyzwyczaiłam się do myśli, że 'jest ich troje' a za chwilę będzie 'ich czworo' !!!!! :)

    Marto a moze piecioro!!!!!! lub szescioro,.nie mow "hop" :):) serio nie mozna wykluczyc ciazy mnogiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie można, ale mimo wszystko większe prawdopodobieństwo jest takie, że będzie to tylko jedno dziecko ;)

      Usuń
  48. Mam nadzieję, że tym razem urodzi się piękna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. czy wiadomo jaką dietę stosuje Kate i co ćwiczy? proszę o odpowiedź ;) Kate ma naprawdę boskie ciało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed ślubem była na diecie Dukana, ale podobno później na diecie od Gillian McKeith :)

      Usuń
    2. Ja ostatnio czytałam, że ma w pałacu prywatną siłownię i na ćwiczenia poświęca codziennie 1 godzinę. Podobno dużo spaceruje, biega, ćwiczy z hantlami i wiosłami, robi przysiady i wreszcie joga. Ile z tego jest prawdą- nie wiem. Faktem jest natomiast, że figurę ma świetną, akurat należę do tych, którzy uważają, że wcale nie jest za szczupła. Zwróćcie uwagę na fakt, że cała jej rodzina jest smukła, z długimi nogami. Pewnie mając takie geny nie jest trudno mieć ciało jak Kate :-)

      Usuń
  50. Idealnie wygladala w ciazy i po ciazy od razu miala swoja figure sprzed ciazy- extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja... jak ona to zrobiła?! :O

      Usuń
    2. nie tak od razu ;) nie widzieliśmy jej przez ok 2 miesiące od urodzenia dziecka.
      Poza tym trzymała diete podczas ciąży i ćwiczyła - chodziła też na lekcje jogi :)

      Usuń
    3. Jeśli kobieta przed ciążą nie ma nadwagi i jest aktywna fizycznie to po ciąży szybko wraca do dawnej figury, sama znam takie przypadki. Dodatkowo, jeśli ma się pieniążki i czas to można wybrać się na różne masaże. To żadna sztuka, trzeba tylko chcieć.

      Usuń
  51. A MOZE KATE BEDZIE MIALA BLIZNIAKI:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Co myślisz Martuś o chwilowym zniesieniu moderacji? uważam,że to bdb pomysł. Warto spróbować a gdy ktoś będzie pisał tu syf to wtedy zablokujesz znowu komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moderacja na razie zostanie, bez względu komentarzy napiszesz na ten temat :)

      Usuń
    2. szkoda:( mysle,ze niepotrzebne utrudnienie i ustepstwo dla osob,ktore kiedys tu hajtowaly
      szkoda,ze "idioci" zawsze wygrywaja ,bo ludzie im ustepuja:( i ktos normalny jest poszkodowany,bo liczy sie zdanie "hajtera" i jest po jego mysli a nie po mysli osoby uczciwej

      Usuń
    3. bardzo dużo blogerów moderuje komentarze i jest to normalna sprawa, nikt tu nie jest poszkodowany :)

      Usuń
  53. Marto skąd bierzecie informacje na temat różnych wystąpień pary książęcej i co tam ciekawego u naszej Kate? :) mam nadzieję, że czuje się dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z różnych zagranicznych stron, Facebooka lub Twittera :)

      Usuń
  54. Moderacja jest bardzo dobra.... Marta napisała że nie zniesie jej więc PRZESTAŃCIE PISAĆ O MODERACJI I SIĘ POWTARZAĆ :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Marto ! na Twitterze właśnie pojawiło się kolejne zdj z serii" Stare-nowe zdjęcie Kate" https://pbs.twimg.com/media/BxV9d3FIQAAuMQM.jpg:large - Wiesz coś może o nim ? :)
    Kate-maniaczka

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny blog, najlepsszy o kate

    OdpowiedzUsuń
  57. to cudowna wiadomośc

    OdpowiedzUsuń
  58. szczerze mówiąc myślałam, że poczekają jeszcze jakiś czas z kolejnym dzieckiem, aż George trochę podrośnie :) ale mimo wszystko jest to cudowna wiadomość :) mam nadzieję, że George będzie miał siostrzyczkę :)

    OdpowiedzUsuń