czwartek, 29 maja 2014

Kate i William w Szkocji


 Dziś Kate po miesięcznej przerwie powróciła do swoich królewskich obowiązków. Razem z Williamem, jako hrabina i hrabia Strathearn przyjechała do Szkocji.



To nie pierwszy oficjalny przyjazd do Szkocji - w kwietniu zeszłego roku książęca para spędziła dwa dni w Glasgow, a w 2012 roku Williamowi nadawano Order Ostu w Edynburgu.

Kate i William przyjechali tam dzień wcześniej.


Kate i William rozpoczęli dzień od wizyty w Strathearn Community Campus w Crieff - to nowopowstały ośrodek sportowy dla dzieci z całego regionu.


 Kate otrzymała dużego pluszowego misia ubranego w szkocki kilt, którego zapewne przekaże George'owi. Sam książę dostał także tradycyjną szkocką spódnicę:



Podczas rozmów księżna zdradziła, że jej synek ma piżamkę ze Spider - Manem, ale na razie jest dla niego za duża ; )


 Następnie, Kate i William udali się do MacRosty - istniejącego od 100 lat parku, który jest bardzo chętnie odwiedzany przez mieszkańców. 

Karen Bryan Flickr

W parku jeden ze skwerów został nazwany Field in Trust, a książęca para odsłoniła z tej okazji pamiątkową tablicę.


Na koniec dnia, Kate i William odwiedzili tradycyjną wytwórnię szkockich trunków. Kosztując ich, księżna ucięła plotki o swojej kolejnej ciąży : )


Jedna z mieszkanek opowiedziała dziennikarzowi The Mirror  o czym rozmawiała z księciem Williamem.

Uścisnęłam dłoń księcia Williama i przeprosiłam za zimne ręce. Odpowiedział: Nie przejmuj się, nie jesteś jedyną. Zagadnęłam go o George'a. Powiedziałam, że jest  piękny i spytałam jak się miewa. Odpowiedział: Dziękuję, ma się dobrze, rośnie i jest bardzo dobrym chłopcem. Powiedziałam też, że Kate jest piękna, a on odpowiedział: Tak, jest [Yes, she is].


Co myślicie o stroju Kate dzisiejszego dnia?


Może pamiętacie, że nie lubię czerwonego, więc stylizacja mnie nie zachwyciła, czytałam już, że Was również nie, ale myślę, że Kate zdarzały się czasem gorsze wybory ; )

Księżna zdecydowała się założyć nowy płaszcz od Jonathana Saundersa, pod płaszczem miała najprawdopodobniej sukienkę Goat. 


Zapewne zauważyliście nową broszkę Kate z celtyckim wzorem - był to jeden z jej prywatnych prezentów ślubnych.

Do stylizacji księżna dobrała beżową torebkę od L.K Bennet oraz szpilki w tym samym kolorze i od tej samej firmy.


Wspaniale było zobaczyć Kate po (kolejnej) długiej przerwie. 

Spójrzcie na kalendarz  po prawej stronie - szykuje się wiele nowych oficjalnych wyjść księżnej. Ja szczególnie czekam na te rodzinne oraz te, podczas których Kate spotka się członkami innych europejskich rodzin królewskich!

Miłego dnia!

32 komentarze:

  1. Śliczny płaszcz, piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miny Kate na tych zdjęciach są zabawne i jednocześnie urocze.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Kate już wypoczęła po męczącej podróży do Australii i Nowej Zelandii i teraz będziemy ją widzieć częściej :)
    Nie wiem czy czytałyście dziewczyny ale kilka dni temu znowu jakaś gazeta napisała że Kate jest znowu w ciąży, i jeszcze na dodatek na okładce widniał napis; pałac potwierdza...
    Skoro napisali pałac potwierdza no to ja uruchomiłam neta i sprawdzam, tego bloga i kilka innych, oficjalną stronę monarchii a tam nic! Zastanawiam się dlaczego te szmatławce wypisują takie kłamstwa? Rozumiem, że chcą przyciągnąć czytelnika, no ale żeby pisać że pałac potwierdza, skoro nie potwierdza. Moim zdaniem to mega
    przesada. Już się nie dam wkręcić żadnemu z tych głupich magazynów.

    Kolor płaszczyka bardzo ładny, miny śmieszne.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor ją postarza strasznie i ten zwykły klasyczny płaszcz też nic specjalnego. Sama Ksieżna Kate wygląda tym razem na zmęczoną .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie sie wydaje, ze Kate jest w ciazy. Jej plaszcz jest luzny, a nie spiety pasem jak zwykle, wisky nie pila lecz wachala, jej wlosy sa inne niz zwykle. Tak jakos mam wrazenie ze to wlasnie ciaza jest. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na innych zdjęciach piła jakieś trunki więc raczej nie...

      Usuń
    2. Na zdjęciach i filmikach na YT widać, że Kate spróbowała whisky :)
      Plotki o ciąży jak zwykle wyssane z palca :P

      Usuń
    3. Piła, na bank nie jest w ciąży ;)

      Usuń
  6. Bardzo brzydki kolor płaszcza. Taka nijaka czerwień wpadająca w pomarańczowy, ble.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miesiąc czasu potrzebowała by wypocząć? Nie za dużo? Zważywszy że w czerwcu ma raptem parę wystąpień publicznych a lipiec znów cały miesiąc wolny? Kate faktycznie tak ciężko pracuje że potrzebuje tyle wypoczynku. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czerwcu ma (na razie) potwierdzonych 6 wyjść, a myślę że będzie miała więcej. Zawsze ok tylu miała, więc nie wiem w czym problem. I nie mów że lipiec ma wolny, bo wyjścia ogłaszają 2 tyg przed! Mamy koniec maja, więc do lipca jeszcze trochę czasu.
      I jeszcze jedno... Ona ma także nieoficjalne wyjścia, o których pojawiają się tylko wzmianki. Np. dzisiaj rano z Williamem i Harrym mieli forum charytatywne z którego nie ma nawet zdjęć. Więc nie robi wszystkiego "pod publikę" i nie o wszystkim się dowiadujemy.
      PS: ogłosili kolejne wyjście- 18 czerwca :)

      Usuń
  8. http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=54055

    OdpowiedzUsuń
  9. Piła whisky. O co chodzi z jej włosami. Dziwne bo raz ma ciemne a po zaledwie kilku dniach jasne. Może ona stosuje jakieś szampony koloryzujące. W tym płaszczu dziwnie wygląda, myślę że powinna spiąć włosy bo płaszcz zapinany pod szyję i w rozpuszczonych bez wyrazu. Ogólnie fajnie było ją zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się ten płaszcz...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fatalny strój tym razem... włosy też dość niechlujnie ułożone... spiąć je powinna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kate wyglądała na wesołą i często się uśmiechała, więc to dobrze :) Płaszczyk jest ładny, ale na Kate mi się nie podoba, wydaje mi się, że okropnie ją postarza i na dole jest jakiś taki dziwny, jakby Kate miała strasznie grube nogi, ale nie wiem, może tylko mi się tak wydaje... Po prostu Kate w tym stroju, moim zdaniem, nie wyglądała dobrze ;) Co do ciąży, to nie warto wierzyć w to co piszą gazety i mówią inni, dopóki pałac nie potwierdzi ciąży i nie będzie widać jakichś wyraźnych znaków... Poczekamy, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem płaszczyk całkiem ładny, szkoda, że nie można ocenić sukienki. Ostatnie zdjęcie świetne!

    alessandra
    http://studia-parla-ama.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo się cieszę że ogłosili kolejne wyjścia Kate, bo bardzo miło będzie ją często oglądać. i również jak Marta z niecierpliwością oczekuję jej spotkań z członkami innych rodów krolewskich bo to dość rzadki widok.

    OdpowiedzUsuń
  15. Są osoby również na innych blogach, którym ta stylizacja się bardzo podoba a ja jakoś nie jestem przekonana co do wyboru a o fałszywej ciąży to będziemy się dowiadywać jeszcze nie raz - to są tak żałosne chwyty dla zwiększenia liczby czytelników i zysków, że osiąga to poziom dna i jeszcze niżej.
    A ciekawe kiedy ktoś zajmie się prowadzeniem bloga o naszych polskich pierwszych damach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty możesz się tym zająć jeśli ten temat tak Cie interesuje.

      Usuń
    2. Z tym wypatrywaniem i wyczekiwaniem ciąży tej dziewczyny to przesada. Popatrzcie na Charlene i Alberta: nie słyszano takich nacisków, przyszedł czas to dziecko się pojawi, wszystko w swoim czasie, tak jak to możliwie a nie naciski ze strony prasy i innych mediów.

      Usuń
  16. a mi się osobiście stylizacja podoba, bardzo ładne kolory, w których moim zdaniem Kate do twarzy. oczywiście nie jest to najlepsza stylizacja, ale mimo wszystko ładnie w tym stroju wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. katethecambrdiges.blogspot.com
    Czy ktoś wie, co to za blog? Trafiłam na niego dwa dni temu, ale widzę, że jest on już dość długo. Czy ktoś wie, kto jest autorem tego bloga? Czy polecacie, czy odradzacie czytanie tego bloga? Chcę poznać wasze zdanie, bo nie chciało mi się czytać wszystkich wpisów autorki, dość dużo tego, a Wy może czytanie tego bloga. Ktoś mi doradzi? Z góry dziękuję :) zagładnę tu wieczorem, aby sprawdzić, czy ktoś odpisał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie jest długo, mało osob na niego wchodzi bo tutaj jest więcej informacji i są one szybciej. Poza tym, tam często jest dużo skopiowane z tego bloga i innych stron o Kate. Musisz sama ocenić czy Ci się podobna czy nie :)

      Usuń
    2. Wiecie weszłam na tego bloga po przeczytaniu "dużo jest skopiowane z innych blogów o Kate". Mam pytanie, w związku z tym. Co tam jest skopiowane? Znowu dziewczyny zaczynacie. To o czym ta autorka ma pisać? Wiadomo, że będzie tam to samo co na innych blogach, bo blogi są o tym samym. Co do szybkości notek: Marta często robi notki dzień po jakimś wyjściu, przez pół dnia można oglądać same zdjęcia. Nie róbcie z tej autorki ofiary, a z Marty jakiegoś ideału. Pewnie zaczynam kłótnię, ale takie jest moje zdanie. Nie znałam wcześniej tamtego bloga, dzisiaj zajrzałam, przeczytałam parę notek i stwierdzam, że jest to bardzo fajny blog:) co nie oznacza, że nie będę tu zaglądać, bo to ten blog był pierwszy i nadal jest świetny :)
      Nie chce zostać zrozumiana źle-bardzo lubię ten blog, ale skoro powstał jakiś nowy, to na niego też chętnie od czasu do czasu zajrzę :)

      Usuń
    3. Zadałaś "głupie" pytanie: czy ktoś wie kto jest autorem tego bloga? Hm.. Weszłaś na bloga i nie zainteresowało Cię kto go pisze??? Dziwne..
      Potem znów "weszłaś" i już wiedziałaś kto szybciej robi notatki?
      Hm.. Proponuje, zanim coś napiszesz.. przemyśl :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Ja zauważyłam parę ściągniec z bloga Marty, a mianowicie notka o pierwszym spotkaniu Geroge'a i Mii. Pojawiła się na obydwu blogach, wybrane zostały te same zdjęcia i przede wszystkim notka została zapisana w podobnym stylu. Wydaję mi się, że to właśnie autorka tamtego bloga kopiuje pomysły na notki, lecz nie chce rozpoczynac jakieś wielkiej kłótni.

      Usuń
  18. Marto czy mogłabyś mi sprawdzić czy jakiś członek jakieś rodziny królewskiej urodził się 11 kwietnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz to sprawdzić sama na Wikipedii :)

      Usuń
  19. Dlaczego na tym blogu nie można wyrażać swojej opinii na temat Księżnej Kate ? Marto dlaczego tylko same pozytywne komentarze można tutaj pisać. Na innych blogach można swobodnie się wypowiadać a tutaj są jakieś ograniczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile komentarz nie jest wulgarny albo "tak głupi, że ręce opadają" to zawsze jest upubliczniany :)

      Usuń