wtorek, 3 grudnia 2013

ODPOWIEDZI: "Jak dobrze znasz Kate?" + nowa fryzura księżnej + Kate w tiarze!

Bloomberg Businessweek

 aktualizacja
 Witajcie równy rok po ogłoszeniu ciąży Kate :)

Poniżej znajduje się 25 pytań dotyczących Kate. Pierwsza osoba, która odpowie na wszystkie pytania poprawnie, otrzyma książkę "Diana. W pogoni za miłością", którą podarowało wydawnictwo "Dream  Books". Zapewniam, że odpowiedzi na wszystkie pytania możecie znaleźć na blogu.

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jestem ja, Marta, autorka bloga: ksieznakate.blogspot.com.
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo "Dream Books"
3. Konkurs skierowany jest do moich Czytelników, fanów księżnej Kate.
4. W temacie maila z odpowiedziami należy wpisać swoje imię i pierwszą literę nazwiska lub pseudonim (jest to potrzebne w razie wyjaśnienia wątpliwości, kto nadesłał odpowiedzi pierwszy - na blogu może pojawić się screen z mojej skrzynki pocztowej!!!).
5. Odpowiedzi powinny być lakoniczne, krótkie i precyzyjne. Proszę dokładnie czytać pytania <posiłkujcie się archiwum>
6. Odpowiedzi proszę wysyłać na ksieznakateblog@wp.pl.

Powodzenia!

Jak dobrze znasz Kate? - odpowiedzi
1) Ile pieniędzy "zarobiła" suknia ślubna Kate będąc na wystawie w Buckingham Palace?  300 000 funtów
2) Kiedy Kate dostała od dzieci dekoracje ścienne dla George'a? Na otwarciu maratonu Ring O'Fire na wyspie Anglesey.
3)  Gdzie została nagrane pierwsze oficjalne przemówienie Kate? W Clarence House
4) Ko towarzyszył Kate podczas parady Skautów 2013? Bear Grylls
5) Jak Kate jest tytułowana w Szkocji? hrabina Strathearn
6) Rebecca Deacon jest starsza czy młodsza od Kate? Młodsza (o rok)
7) Wiele przyszłych rodziców nadaje swoim jeszcze nie narodzonym dzieciom różne przezwiska. Według US Weekly Kate i William nie byli różni. Jak nazywali George? (można podać angielską lub polską nazwę). "nasze małe winogronko" ("our little grape")
8) Co było napisane na plakietce, którą Kate dostała podczas wizyty na stacji londyńskiego metra?  (można podać angielską lub polską nazwę) Dziecko na pokładzie (Baby on board)
9) Jak Kate przerobiła płaszcz marki Joseph?   Przesunęła guziki, aby się w niego zmieścić będąc w ciąży :)
10) Jak nazywa się dom Kate i Williama w Sandringham? Anmer Hall
11) Co Kate miała przez przez przyadek zdradzić w Grimsby? Płeć dziecka/Że będzie miała córeczkę
12)  Gdzie pojechali Kate i William w podróż poślubną?  Na Seszele
13) W którym miesiącu ogłoszono, kiedy na świat przyjdzie George? W styczniu
14) Kto namalował portret Kate? Paul Emsley
15) Dlaczego Kate spędziła Walentynki 2012 bez Williama? Książę był wtedy na Falklandach
16) Kate dwukrotnie uczestniczyła w dorocznym Garden Party przy pałacu Buckingham. Podaj kolory sukienek w których wystąpiła Kate. Różowy i żółty
17) Na ślubie Emily McCorquodale Kate miała płaszczyk, który wcześniej miała na ważnym, brytyjskim święcie. Jakim?  Święto orderu podwiązki.
18) Kto towarzyszył Kate podczas finału Wimbledonu 2012? Jej siostra Pippa
19)  Czy Kate reprezentowała Królową na Ceremonii Zamknięcia Igrzysk Olimpijskich?  Nie. To Harry pojawił się w imieniu Królowej.
20) W jaki dzień tygodnia ogłoszono, że Kate spodziewa się dziecka? W poniedziałek.
21) W jakich latach Kate chodziła do szkoły St Andrews w Berkshire? 1986 - 1995
22) Postaciami z czyich bajek Kate udekorowała pokój George'a w pałacu Kensington? Beatrix Potter
23) Jaki prezent dla George'a podarował burmistrz Londynu, Boris Johnson? Mały, trójkołowy rowerek.
24)  W jakiej gazecie pojawił się nasz kolaż dla Kate i Williama? W "Polityce".
25) Jak nazywa się i skąd pochodzi gospodyni Kate i Williama w pałacu Kensington? Antonella Fresolone.

Podsumowanie: 
Zadecydowały szczegóły. Niestety, musiałam się ich "czepiać" ponieważ zgłoszeń było bardzo dużo (56). Na sam koniec tym, którzy "byli blisko" starałam się pomóc, pisząc np. 2 odpowiedzi błędne (tutaj chciałam przeprosić za moją pisownię, ale starałam się to robić bardzo szybko :)) 
Zwyciężczynią została Weronika S
Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości, proszę je zgłosić, wszystko wytłumaczę :)
Na pocieszenie - bardzo możliwe, że zobaczymy zdjęcia księżnej z dzisiejszego wieczoru = zobaczymy Kate w tiarze!
Zapraszam do następnego konkursu już 8 grudnia :)

Empik

***************

Rossano Ferretti
Mail Online zdradził szczegóły ostatniej metamorfozy księżnej. Kate w zeszłym tygodniu odwiedziła salon fryzjerski Rossano Ferretti, opisywany jako "spa dla włosów" w dzielnicy Mayfair w Londynie.  U Rossano Ferretti do pielęgnacji włosów stosowane są tylko naturalne, "nie-chemiczne" kosmetyki, księżna była tam raz widziana w czerwcu tego roku.  

Księżna przyjechała do salonu samochodem z przyciemnianymi szybami krótko po godzinie 12:00.  Została przyjęta w specjalnym pomieszczeniu dla VIPów na trzecim piętrze salonu. Wychodząc z niego około 18:00 tak jak dawniej, jej ciemne, gęste, błyszczące loki spływały na ramiona. 

Kate ubrana była w kraciastą pelerynę z Zary:

Pop Sugar
Z pewnością, Kate bardzo zasmuciły, a może nawet zdenerwowały artykuły i komentarze o tym, że siwieje. Były one spowodowane jej odrostami, których nie farbowała od czasów ciąży oraz bardzo niekorzystnym światłem.

Podobna sytuacja spotkała księżną zaraz po ślubie. Wszyscy wiedzieli, że Kate intensywnie przygotowywała się do jej wielkiego dnia: m.in. stosowała dietę i intensywnie uprawiała sporty. Wszystko po to, aby perfekcyjnie prezentować się w dniu, w którym patrzył się na nią cały świat. Mimo to, hiszpański magazyn "Grazia" wyretuszował jej zdjęcie sprzed opactwa, "odejmując" jej jeszcze kilka kilogramów i zamieścił na okładce. Kiedy księżna to zobaczyła, rozpłakała się. To podobno jeden z powodów jej bardzo niskiej wagi, wręcz anoreksyjnej w 2011 roku. Na szczęście, Kate po ciąży wygląda świetnie i mam nadzieję, że tak zostanie :)

***************

Księżna była też widziana w domu aukcyjnym w londyńskiej dzielnicy Chelsea, gdzie szukała czegoś w dziale sztuki współczesnej. Wiadomo tylko, że miała na sobie dżinsy i czarne buty.

***************

Ogłoszono, że Kate i William mają dzisiejszego wieczoru uczestniczyć w dorocznym dyplomatycznym spotkaniu white tie* w Pałacu Buckingham. Uczestniczą w nim ambasadorowie 130 krajów, w tym Pan Witold Sobków - nasz ambasador w Wielkiej Brytanii.

40 komentarzy:

  1. Smutno mi, bo te pytania sa trudne i mi odnalezienie odp na nie zajełoby cały dzień....
    Jestem wielka fanką Kate i diany, ale naprawdę czuję, że i tak nie wygramn tego konkursu :((
    Nastepnym razem zrobisz cos fatwiejszeo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielka fanką Kate i Diany, ale czuję, że nie dam rady z tym konkursem...
    Cały dzień załęłoby mi znalezienie odpowiedzi na te pytania, a i tak nie oddałabym ich pierwsza :(
    Zrobisz nastepnym razem coś łatwiejszego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że nie jesteś jedyna i wiele osób właśnie zmaga sie z tym konkursem.
      Poza tym, wygrywa osoba, która pierwsza wyśle wszystkie poprawne odpowiedzi a nie ta, która pierwsza wyśle. Myślę, że warto przysiąść i wysłać nawet wtedy, jeśli będzie się Wam wydawało, że już za późno. A nóż się uda :)

      Usuń
  3. ile kosztuje biografai Kate w empiku?

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że jeszcze ani razu, poza ślubem nie widziałyśmy Kate w tiarze ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. ufff wyslane
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz proszę, bo nie ma od Ciebie!!

      Usuń
    2. bo wyslalam na maila z tej strony marta zett a nie na ksiezna blog

      Usuń
  6. kiedy opublikujesz wyniki? jak wszyscy blednie odpowiedza na pytania to wybierzesz osobe,ktora zrobila najmniej bledow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba ktoś kiedyś odpowie na te wszystkie pytania poprawnie :)

      Usuń
  7. na razie przyszły odpowiedzi od dwóch osób, nie wszystkie odpowiedzi są poprawne - ale mogą wysłać je jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marto w ja też wysłałam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. tak. na pewno wszystkie dotarły, ale nawet jeśli jedna odpowiedź jest zła, to automatycznie nie może wygrać.
      Zwracajcie też uwagę na regulamin (wpisanie odpowiedniego tematu w celu ew identyfikacji i wyjaśnienia wątpliwości) !

      Usuń
  10. Marto! Mi pisze że nie ma takiego adresu a napisałam dokładnie taki jaki podalas!! I przez to mogę nie wygrać książki!! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma być bez ostatniej kropki

      Usuń
  11. kiedy poznamy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ksieznakateblog@wp.pl

      wszystkie inne dochodzą, nie wiem dlaczego tak sie dzieje :(

      Usuń
  12. To powiedz, czy mój doszedł?? Bo mi na poczcie wyskakuje że nie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wiem o co chodzi. Źle napisałam adres. Nie mam już o co wysyłać bo zwycięzca już jest, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wygrałam, bo w tym samym czasie, w którym kliknęłam wyślij, już ktoś wygrał:)
      Dobrze się bawiłam, mówi się trudno i żyje się dalej;)
      W sobotę kolejna zabawa, super:)

      Usuń
  14. Kate ma dziś ubraną Tiarę :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie zobaczymy zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  16. mialam problemy z siecia caly czas mi sie wylaczal internet i zawalilam przez to konkurs
    moze nastepnym razme sie uda a bylam blisko bo 1 blad:(

    OdpowiedzUsuń
  17. a kiedy kolejne konkursy o ksiazke o Dianie?> cos slyszlam,ze 8 grudnia,to prawdA?

    OdpowiedzUsuń
  18. będą zdjęcia!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaraz powinny pojawić się zdjęcia, ponieważ udało się zrobić dzisiaj zdj Kate w tiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dotarł mój ??
    Olga M

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam zdjęcie na twitterze. Ale nie wiem czy to jest to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam jedno z photoshopa :)

      Usuń
  22. mialam 2 bledy chodizlo o maly rowerek i o male winogronko

    OdpowiedzUsuń
  23. Marto, czy mogłabyś podać link z odpowiedzią do 1 pytania? (300 000 funtów) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://ksieznakate.blogspot.com/2012/07/co-nowego-u-kate.html

      ojej, nie zauważyłam, że nie ma :)

      Usuń
    2. Ok, dzięki ;)
      PS I Kate wszystkie pieniądze przekazała na cele charytatywne?

      Usuń