wtorek, 19 listopada 2013

Kate i William w Only Connect

Zimbio
Dziś rano Kate i William odwiedzili siedzibę organizacji charytatywnej Only Connect. Książęca para dotarła na miejsce ok. 10:30, gdzie czekało na nich około 45 fotografów.  

Zimbio
 Organizacja pomaga więźniom, byłym przestępcom, a także młodzieży ze złych środowisk odnalezienia w sobie pewności siebie i poznania własnej wartości.
Celem dzisiejszego spotkania z książęcą parą było pokazanie im codziennej działalności fundacji. 

Only Connect
 Książęca para obejrzała stworzony przez młodzież, która należy do organizacji film,  obejrzała ich występ taneczny i przedstawienie oraz zobaczyła ich wyroby krawieckie.

Handmade Alliance Facebook

Po lewej stronie, w czerwonym szaliku widzimy siostrę księżnej Diany - Jane Fellowes, która pracuje w organizacji jako 'kurator'.

dailymail.co.uk
Kate dostała też śpioszki dla George'a :)

dailymail.co.uk
 Na pewno wiele z Was poznało, że Kate miała na sobie sukienkę vintage, od Orly Kiely, którą miała na sobie w Oksfordzie w 2012 roku. Obecnie jest ona na wyprzedaży i kosztuje 180 funtów. Do tego dobrała botki Aquatalia - są już wyprzedane, kosztowały 353 euro. 

dailymail.co.uk
Moim zdaniem, Kate wyglądała dzisiaj pięknie, mimo to odniosłam wrażenie była ona zmęczona. Pewnie wczorajsze usypianie George'a nie poszło łatwo ;)

Splash News/katemiddletonstyle.org
Księżna będzie jutro uczestniczyć w forum fundacji Place2Be, której jest patronką.

Zimbio

66 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta sukienka od Orla Kiely, którą Kate ma dziś na sobie a wcześniej w 2012, która miała w Oxforcie.
    Fajnie, że założyła ją ponownie, bo według mnie ładnie w niej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. juz raz byla w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, była juz w niej w lutym 2012 w Oxfordzie.

      Usuń
    2. tak, kiedy William był na Falklandach. Ubrudziła sobie wtedy rękaw czerwoną farbą ;D

      Usuń
    3. I wtedy (jak dobrze pamiętam) zdradziła, że ich pies ma na imię Lupo:)

      Usuń
  3. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2509848/The-Duchess-Cambridge-recycles-bargain-160-designer-dress-charity-visit-London-husband-Prince-William.html

    OdpowiedzUsuń
  4. na wyspach jest podobno teraz bardzo zimno. zimniej niż w Polsce więc sezon płaszczy i płaszczo-sukienek można uznać za otwarty;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, bardzo mi się podoba. Również bardzo podobają mi się Jej buty

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się podoba dzisiejsza stylizacja Kate. Tylko, że mi się zdaje, że sukienka jest dość cienka, ale to może tylko takie wrażenie. Poza tym myślałam, że w Anglii jest łagodniejszy klimat niż w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.zimbio.com/photos/Kate+Middleton/Duke+Duchess+Cambridge+Attend+Only+Connect/jh5YQGKQ9_p duzo zdjec na zimbio

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka, przypominającą płaszczyk, projektu Orli Kiely we wzorki (w promocji kosztuje około 800 złotych

    OdpowiedzUsuń
  9. Porównując dzisiejsze zdjęcie z tym z zeszłego roku z wizyty z Oxfordu to jednak wydaję mi sie,że wtedy Kate lepiej wglądała.Chodzi mi ze w tych ciemniejszych włosach jednak jej było lepiej niż teraz i te loczki też lepiej się prezentowały do tej sukienki. A wam jak się wydaje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją bardzo lubię w ciemnych włosach :)
      ale w tamtym roku była znacznie chudsza niż jest teraz - i jeśli chodzi o to, to wolę ją teraz :)

      Usuń
  10. ona coraz to chudsza:(

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze identycznie się ubrała może tylko założyła inne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  12. bardziej chodziło mi o włosy, że w zeszłym roku bardziej mi się podobały. Oczywiście masz racje,że teraz lepiej wygląda, przedtem była za szczupła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, że chodziło o włosy :)

      Usuń
  13. piękna jest ta sukienka - sama bym sobie taka kupiła:) I Kate oczywiście też pięknie się dziś prezentuje. I co najlepsze jutro tez ją zobaczymy - ciekawe czy założy coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda super!.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam nie widzę różnicy... Jest tak samo szczupła jak wtedy w Oxfordzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest bardziej okrągła na buzi ;)

      Usuń
    2. też mi się tak wydaje

      Usuń
    3. Nie wiedziałam że ta sukienka jest vintage. Tym bardziej mi się teraz podoba bo kocham vintage:)

      Usuń
  16. jest szansa ze jutro opublikujesz wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro na pewno nie, ponieważ będzie notka związana z wyjściem Kate :)

      Usuń
  17. Księżna wyglądała dzisiaj bardzo dobrze. Faktycznie widać na jej twarzy zmęczenie, ale nie ma się co dziwić - niewyspanie wpisuje się w schemat bycia młodą mamą :) A George z każdym dniem będzie domagał się więcej uwagi, wszak już nie jest malutkim noworodkiem, ale prawie 4 miesięcznym niemowlakiem.
    .Mimo wszystko bardzo się cieszę, że znowu mogłam zobaczyć Kate na oficjalnym wyjściu. Z niecierpliwością czekam na kolejne wyjścia. I oczywiście kolejne kreacje księżnej :) W tej sukience co ją miała dzisiaj wygląda bardzo ładnie - świetne kolory akurat wpisujące się w klimat jesieni. Duży plus dla Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak jak patrzę na włosy Kate to się zastanawiam czy nie ma przypadkiem ombre zrobione tyle że góra ciemniejsza a dół ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno nie jest ombre;) Kate po prostu nie farbuje włosów odkąd zaszła w ciążę z Georgem, stąd też ciemniejszy odrost u nasady (naturalny kolor włosów Kate) i jaśniejszy dół (efekt koloryzacji).

      Usuń
  19. Marto, a czy wysyłałaś list zaraz po narodzinach George'a i otrzymałaś odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysłałam z okazji chrzcin 7 października i dostałam dzisiaj odpowiedź:)

      Usuń
    2. tak :) dostałam pocztówkę ze zdjęciem sprzed szpitala :)

      Usuń
    3. Marta, zeskanuj i pochwal się!

      Usuń
    4. taka sama jak tutaj :)

      http://www.aroyalbaby.co.uk/wp-content/uploads/2013/08/DSC_0842.jpg

      Usuń
  20. A moim zdaniem księżna wcale nie wyglądała na zmęczoną. Cały czas się uśmiechała, jej twarz nabrała kolorów, nawet worków pod oczami prawie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie na filmikach wygląda tak jak piszesz, np tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=gYcGSQ-mlxU

      Usuń
  21. Marto, mam pytanie. Czy wysyłałaś życzenia świąteczne do Księżnej i jaką dostałaś odpowiedź? Chodzi mi o to czy kartka była świąteczna? czy zdjęcie?:) Jeżeli możesz to odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi mi o ubiegły rok

      Usuń
    2. tak naprawdę na wszystko dostaniesz odpowiedź :)
      możesz wysłać tylko kartkę świąteczną albo list - i jeśli nie zapomnisz adresu, odpowiedź dojdzie prędzej czy później :)

      Usuń
    3. To zależy. Zawsze jak wysyłałam list, to czekałam na odpowiedź jakieś 2 tygodnie i odstawałam pocztówkę z podziękowaniem za napisanie do nich, a teraz wysłałam życzenia z okazji narodzin George'a i odpowiedzi nie dostałam, wysłałam drugi list z okazji chrzcin i to samo. Nie wiem czy nie odpisują, czy gubi je poczta,

      Usuń
    4. nie dostałaś odpowiedzi do tej pory, ponieważ przyszło do nich w ostatnim czasie bardzo dużo listów z tej okazji. Kiedy ja wysyłałam pierwszy list w okresie świątecznym, czekałam prawie równe dwa miesiące. Natomiast kiedy napisałam taki "zwykły" list bez okazji, i to jeszcze w lecie, czekałam dwa tygodnie. Zobaczysz, że dostaniesz prędzej czy później. :)

      Usuń
  22. https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/946977_757266747621074_901506379_n.jpg

    jak może wyglądać George w wieku 15 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Notka u Pauliny Pauli na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi oczywiście o blog ksieznacatherinem.blogspot.com :)

      Usuń
  24. Tak przy okazji :)
    Marto, o której ty kończysz lekcje? Bo twoje notki są bardzo wcześnie jak na drugą liceum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak.. kocham moją szkołę za te wczesne powroty do domu :)

      Usuń
    2. Ja w ostatniej klasie liceum wracałam wcześniej ze szkoły:)

      Usuń
  25. gdy porównałam zdjęcia z zeszłego roku to doszłam do wniosku ze rzeczywiście jest pulchniejsza na twarzy ale niewiele wzmagają to jeszcze te końce po grzywce gdyby ich nie było to jej twarz nie wydawała by się taka pulchna :) aha no i wtedy były bardziej błyszczące, nie wiem czy to kwestia zdjęć czy dziś jednak zrezygnowała z różu?

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna ta sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie podoba mi sie ta stylizacja

      Usuń
  27. Liczę, że jutro Kate założy 'coś starego'. Jakieś pomysły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro jakieś luźniejsze wyjście, więc może ciemne rurki i granatowy żakiet? Zobaczymy jutro.. ;)

      Usuń
    2. może nie do końca luźniejsze ;) jej strój powinien być w miarę stonowany :)

      Usuń
  28. Uważam, że Kate prezentowała się dziś przeciętnie. Absolutnie nie sądzę, że w jednej rzeczy powinna pojawiać się tylko jeden raz, natomiast ubieranie się od stóp do głów tak samo jak jakiś czas temu jest co najmniej dziwne. Dodatki, fryzura - to wszystko może sprawić, że nawet w tym samym stroju wygląda się pięknie i świeżo. Nie rozumiem czemu Kate nie zadała sobie minimalnego trudu przy doborze dzisiejszej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  29. http://www.plotek.pl/plotek/56,79592,14979008,Budujacy_widok_,,3.html piekna,usmiechnieta, co wy na taki look?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kate ma dziś chyba na sobie tą spódniczkę którą kryła pod płaszczykiem 7 listopada : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. watpie, że to ta sama, gdyż ta dziś jest granatowa a 7 listopada była czarna.

      Usuń
  31. http://www.graziadaily.co.uk/fashion/news/kate-middleton-wears-orla-kiely-skirt-and-max-mara-jacket-for-place2be-charity-event ślicznie wygląda! I ta fryzura jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. http://www.zimbio.com/photos/Kate+Middleton/Duchess+Cambridge+Attends+Place2Be+Forum/4pXsZmNgpH1 śliczna, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzisiaj Kate ma na sobie coś nowego a dokładnie granatową spódnice Orla Kiely i w tym samym kolorze żakiet Max Mary.
    Bardzo mi się podoba w dzisiejszym zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. sa juz pierwsze zdjecia kate z dzisiejszego wyjscia. Bardzo dzis wyglada!!

    OdpowiedzUsuń
  35. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2510464/The-Duchess-Cambridge-Marilyn-moment-Kate-braves-wintry-weather-charity-visit-discuss-cyberbullying.html

    OdpowiedzUsuń
  36. http://4.bp.blogspot.com/-ZE55KOrM6y0/Tss5I0_Y_mI/AAAAAAAAH7w/Wp9nk08B4II/s1600/Kate+Middleton+Shopping+Zara+on+Kings+Road.jpg

    zastanawiam się, czy to ta sama spódnica, ale chyba nie :(
    ciekawe, czy Kate ściągnęła potem tę kurteczkę i miała pod spodem jakąś bluzkę, np białą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, to na bank nie ta spódnica...

      Usuń