piątek, 4 października 2013

Nudy na pudy :)

wiadomosci.wp.pl

 Dobry wieczór :)
W ostatnim czasie nie pojawiły się jakiekolwiek nowe zdjęcia książęcej pary, która wróciła do Londynu i lada moment przeniesie się do swojego nowego apartamentu w Kensington Palace (o ile już tego nie zrobili :))

www.healthbeds.co.uk

Pojawiła się dosyć ciekawa informacja którą zdradził dziennikarz Richard Kay w swoim najnowszym artykule na dailymail.co.uk - księżna Kate zamówiła do swojej nowej sypialni łóżko firmy Healthbeds z serii Natural Choice Range, model 4500. Takie samo, jakie mieli z Williamem, kiedy mieszkali na wyspie Anglesey. Jest wykonane z naturalnych elementów, a na specjalne zamówienie książęcej pary, został do niego dorobiony baldachim. 

***************

dailymail.co.uk

Jeden remont się skończył, drugi rozpoczął. W domu Anmer Hall w Sandringham, który Królowa podarowała Williamowi i Kate od kilku miesięcy trwają prace remontowe. Wokół posiadłości są zasadzane drzewa, aby zwiększyć prywatność książęcej pary. Jednak jak ostatnio dowiedzieliśmy się, zostały rozpoczęte prace nad oranżerią, który będzie połączona z kuchnią.

dailymail.co.uk

**************

Parę tygodni temu w Wielkiej Brytanii ukazała się książka dziennikarki Katie Nicholl. W jednym z fragmentów pisze, że Kate rozpoczęła swoją działalność charytatywną już sześć lat temu. W 2007 roku Królowa "po cichu" zasugerowała Williamowi, aby zaangażował Kate w jakąś akcję charytatywną. Oboje uznali to za doskonały pomysł. Kate, która pracowała wówczas w rodzinnej firmie Party Pieces wymyśliła, aby sprezentować dzieciom upominki z bajkowymi gadżetami, które sprzedawane są właśnie w PP. Poza tym, Kate organizowała tematyczne przyjęcia dla dzieci z hospicjum, podrzucała też wiele pomysłów na zabawy z nimi.

2008

***************

Nareszcie zostało ogłoszone nowe wyjście Kate. Księżna w ramach swojego patronatu nad fundacją SportsAid, która pomaga nastoletnim pełnosprawnym, jak i nie pełnosprawnym sportowcom, pojawi się w londyńskim Parku Olimpijskim. Będzie to pierwsze samodzielne zaangażowanie publiczne Kate od narodzin George'a oraz pierwsze związane z tym patronatem (pierwsze o którym wiemy). Jest to jeden z jej najnowszych patronatów, obok Muzeum Historii Naturalnej oraz organizacji Place2be.

people.com

 *************** 

A z innych informacji, księżniczka Eugenia rozpoczęła już pracę w Nowym Jorku, a książę Harry przeleciał dzisiaj do Australii z oficjalną wizytą.

Spodziewałam się jednego wyjścia Kate przed chrzcinami George'a. Książęca para musi teraz wszystko uporządkować i zaaklimatyzować się w nowym domu. Mam jednak nadzieję, że pojawią się zdjęcia Kate, np. ze spaceru z George'em w Ogrodach Kensington.

Udanego weekendu :)

70 komentarzy:

  1. fajne lozko do....spania:P:P ( i poczecia nowego Windsorka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Letizia jest w ciazy:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://krolewski-styl.blogspot.com/2013/10/ostatnie-eventy-letizi.html tak,to prawda

      Usuń
    2. nie jest to potwierdzone :)

      Usuń
    3. ale oczywiste juz jest

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znałam,!!!
      Marto prowadz dalej tego bloga i pisz wszystko co uważasz :)

      PS. Kto to charlottle?

      Usuń
    2. http://hrhduchesskate.blogspot.com/

      Usuń
    3. Charlotte to bloggerka z Wysp http://hrhduchesskate.blogspot.com/

      Usuń
    4. Marto skoro kopiujesz i tlumaczysz nam bezsensu bloga Charlotte to niech ci charlotte placi za tlumaczenie tekstu:) bez sensu nam to tlumaczyc skoro my juz to czytalysmy a skoro jets u charlotte to po co tutaj tez to pisac
      napisz cos nowego cos od siebie a nie badz tlumaczem!!!!

      Usuń
    5. nie jest to przetłumaczone z jej bloga, tylko moje własne słowa na temat tego, co wcześniej przeczytałam na brytyjskich stronach:)

      Usuń
  4. A Wy znowu z tym kopiowaniem - patrzcie na daty!!!!! Notka Marty 4 październik a Charlotte 5 październik. Ktoś chyba powinien nauczyć się czytać ze zrozumieniem a nie wypisywać bzdury i zaśmiecać bloga Marcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten domek jest jak z bajki , tez chcę taki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mojego bloga!
    ksieznacatherinem.blogspot.com :) być może będzie on nudny w porównaniu z tym, ale czemu nie warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!
    Chciałam Cie zaprosić na mój blog o wokalistce, oraz chórzystce programu "Jaka to melodia?" Magdalenie Tul. Jeśli chcesz możemy dodać swoje blogi do Affiliates (linków)i informować się o nowych postach. Pozdrawiam http://www.coverdrivepolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Marty blog i nie wierzę, żeby kopiowała z innego bloga. Cieszę się, że jest blog o księżnej Kate po polsku. Nic dziwnego, że wszystkie blogi o księżnej będą podobne, prawie takie same. Gdy dzieje się coś ciekawego w Rodzinie Królewskiej to logiczne, że na wszystkich blogach będzie to samo, nie żądajcie więc żeby Marta zmyślała informacje. A co do błędów, to czy Wy dziewczyny ich nie robicie? Bo ja tak, i wcale się tego nie wstydzę, bo to rzecz ludzka. Marto pisz dalej, bo wykonujesz kawał dobrej roboty:)
    PS Ten komentarz nie napisała Marta, gdyby ktoś miał jakieś podejrzenia.
    Aha jeszcze coś mi się przypomniało. Nagłówek nie jest dobry;) bardzo ciekawych rzeczy się dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marto! Nie wierzę, żebyś sama pisała sobie te komentarze! "Nie przejmuj się krytyką, ona jest zawsze" :) Być może domyślisz się, kto napisał ten komentarz :)

    Ps. Nie usuwaj komentarzy typu " ona kopiuje wszystko od Charlotte", bo to wygląda jak potwierdzenie, że rzeczywiście tak jest! Tak jak już wcześniej cytowałam "krytyka jest zawsze"! Takie komentarze rzeczywiście zasyfiają, ale tak jak juz mówiłam to wygląda jak potwierdzenie.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z mojej czystej ciekawości :) domyśliłaś się, kto to napisał? ;)

      Usuń
    2. niee,a co, znamy się? :)

      Usuń
    3. Napisałaś mi kiedyś na pocztę, gdy pisałam Ci o moim blogu :) szczerze mówiac tak myślałam, że się nie domyslisz:) Paulina, jeśli coś ci to powie :)
      Pozdrawiam :)

      Ps. Nie ja napisałam o tej inteligencji żeby nie było na mnie!

      Usuń
    4. Anonimowy5 października 2013 22:39 niestety Ty klamiesz,bo napisalas tamten post:(

      Usuń
    5. Czyli to ty go napisalas. Ja bardzo lubię blog Marty i nie miałam potrzeby, żeby ją obrażać. A Twoje zdanie mało mnie obchodzi.

      Pozdrawiam

      Usuń
    6. Anonimowy5 października 2013 22:39 szkoda,ze go napisalas:( swiadczy o Twoim braku kultury i jakim jestes czlowiekiem:(

      Usuń
    7. Nie będę tłumaczyć się z czegoś, czego nie zrobiłam. Szkoda mi na to czasu. Nie jest moją winą, że najpierw obrażasz Martę, a potem próbujesz zrzucić winę na innych, żeby ci się nie dostało.
      Pozdrawiam

      Usuń
    8. winny zawsze się tłumaczy Anonimowy5 października 2013 22:39 !!!

      Usuń
    9. Właśnie dlatego się nie tłumacze ;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. zdjęcia, których możecie nie znać:

    http://24.media.tumblr.com/9f90bcf59aa6b5869fd8beb306d31925/tumblr_mu1nfn6nff1rf1t60o1_500.png

    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1374119_486411638123985_774593577_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znane zdjecia tzn ja juz linki do niech wklielam tu na forum:)
      Magda

      Usuń
    2. Ja ich nie znałam. Musiały mi umknąć w masie zdjęć, które pojawiały się na blogu;) Dzięki, Marto:)

      Usuń
  11. ogólnie to się zastanawiam, bo piszesz Marto że para przeniosła się już do Londynu z Anglesey ale nie zamieszkała jeszcze w Kensington. To w takim razie gdzie oni mieszkają w międzyczasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://theroyalpost.files.wordpress.com/2011/11/viathedailymail.jpeg

      w domku Nottingham Cottage, do którego wprowadzi się później książę Harry ;)

      Usuń
    2. no a gdzie mieszka Harry? w Clarence House czy ma swoje mieszkanie?

      Usuń
    3. w Clarence House ma swoje mieszkanie :)

      Usuń
  12. Nottingham Cottage, tam mieszkają w międzyczasie aż wszystko będzie gotowe w ich apartamencie. Nottingham Cottage zamieszkuje także Książe Harry.

    OdpowiedzUsuń
  13. marto, chyba ktos bardzo cie nie lubi:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Jeśli Ci się nie podoba, to nie wchodź tu. Nikt Cię przecież nie zmusza. A poza tym, nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale z tego co zauważyłam masz swojego bloga, i takim zachowaniem psujesz sobie reputację. Nikt nie będzie chciał wchodzić na twojego bloga przez Twoje zachowanie.

      Pozdrawiam

      Zapraszam na mojego bloga ksieznacatherinem.blogspot.com :)

      Usuń
  14. Nie miałam pojęcia o tej początkowej działalności charytatywnej Kate. To fajnie, że księżna angażuje się w pomoc dzieciakom w hospicjum. W końcu przebywają tam dzieci nieuleczalnie chore, takie bajkowe gadżety na pewno sprawiły im dużo radości.

    Marto, a wiesz, jaką dokładnie pracę podjęła Eugenia?

    OdpowiedzUsuń
  15. http://fakty.interia.pl/galerie/swiat/ksiaze-harry-w-australii-zdjecie,iId,1216800,iAId,91140

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.prisonplanet.pl/kultura/zdjecia_z_balu,p2012531881

    OdpowiedzUsuń
  17. na dailymail piszą że w 2014 roku oczekuje się ślubu Księcia Harrego i Cressidy Bonas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Gdyby książę Harry miał się ożenić, już dawno by to zrobił. Bez urazy, ale wszyscy wiemy, że książę Harry to całkowite przeciwieństwo księcia Williama :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że to plotki...

      Usuń
    3. A dlaczego nie chcesz Marto by się ożenił ?
      Nie lubisz Bonas ? Czy sama się w Nim podkochujesz, co ? ;)
      :) :) :)

      Usuń
    4. Dlaczego masz nadzieję, że to plotki?

      Usuń
    5. tak i tak :)
      Nie no, ja bym bardzo chciała, żeby był szczęśliwy :)
      ale jakoś nie lubię tej Cressidy...

      Usuń
    6. Też mi się Cressida nie podoba.
      Henry musi mieć inteligentną kobietę, góra 3 lata młodszą, żeby być na takim samym etapie w życiu tj planowanie rodziny itp. Ale przede wszystkim zasługuje on na ciepłą i miłą dziewczynę, a Bonassowa taka chyba nie jest choć nie znamy jej osobiście..

      Usuń
    7. Mam podobne odczucia jak Marta. Bardzo lubię Harry'ego i cokolwiek zrobi będzie dobrze, ale jak dla mnie ta Cressida nie jest dla niego... Poza tym ona ma 24 lata i jeszcze chyba nie wie czego chce :P

      Usuń
    8. jej styl ubierania, te festiwale, rozczochrane włosy, styl na lata 70te, jest jakaś tak infantylna, Kate w Jej wieku wyglądała zupełnie inaczej, nawet Diana wyglądała inaczej. Cressida zaś wygląda na 18stkę i nawet pod artykułem na daily mail brytyjczycy piszą, że woleli przy Harrym Chelsy oraz, że Harry powinien poszukać sobie dziewczyny której nie pochodzi z paczki Beatrice...

      Usuń
  18. http://pl.wikipedia.org/wiki/Zamek_w_Beaumaris taki piekny zamek byl w okilicy domu Williama i Kate

    http://polemi.co.uk/turystyka-w-walii/zamki-i-palace/beaumaris-castle-walijska-twierdza-warownia-mapa-ceny-bilety-zdjecia-5672

    http://cadw.wales.gov.uk/splash?orig=/

    mysle,ze warto sie z nim zapoznac choc troche
    szkoda,ze Marta piszac notatke o Anglesey nie wspomniala o atrakcjach tej wyspy ...
    brakuje oj brakuje notatek tematycznych a jest tyle mozliwosci i tematow na takie notatki
    pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.beaumaris.com/ piekny!!

      Usuń
    2. http://pl.tripadvisor.com/Attractions-g186442-Activities-Island_of_Anglesey_North_Wales_Wales.html

      Usuń
    3. Uwielbiam zamki Wielkiej Brytanii, ruiny opactw, oraz piękne rezydencje. W UK nawet zamki są na sprzedaż:)

      Usuń
  19. http://www.pinterest.com/pin/104919866291977073/
    http://www.pinterest.com/pin/435160382715764318/
    http://www.pinterest.com/pin/435160382715914433/
    http://www.pinterest.com/lilyrose4413/early-kate-middleton-outfits/ DAWNO NIE BYLO NIC Z PINTERESTA A TAM SKARBNICA FOTEK Z KATE:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.pinterest.com/pin/51509989461341038/ no wlasnie zamiast tu sie klocic...

      Usuń
    2. http://www.pinterest.com/carolinegone/kate-middleton-clothes/ :) fajne fotki i jest pare niezanych
      http://www.pinterest.com/emily0128/royals-or-mildly-obsessed-with-kate-middleton/

      Usuń
  20. Marto dodaj archiwum bloga bo ni można nic znaleźć !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prawej stronie pod "Napisz do Rodziny Królewskiej!":)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://www.fakt.pl/kate-i-william-z-synkiem-zamieszkali-w-palacu-w-ktorym-straszy,artykuly,422032,1.html

    OdpowiedzUsuń
  23. jutro w show bedzie o kate i williamie i george jak wygladac bedzie ich palac kensington

    OdpowiedzUsuń
  24. jutro w show bedzie o kate i williamie i george jak wygladac bedzie ich palac kensington

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne..plotka

      Usuń
    2. Zobaczymy ;) być może to nie plotka :)

      Usuń
    3. Poczekamy, zobaczymy ;)

      Usuń
    4. Faktycznie:) dziś w show Kate William i George - zdjęcia wnętrz w rezydencji rodziców Kate:) Jest też osobna notka o przygotowaniach Harry'ego do wyprawy na biegun

      Usuń
  25. Parę dni temu dostałam tą książkę od znajomych z Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem czy to prawda, ale czytałam, że podobno księżna urządziła dwa pokoje dla George'a. Jeden do spania, a drugi do zabawy, który to pokój później ma służyć drugiemu maleństwu. Czytałam również,że burmistrz Londynu chciał, żeby dziecko księżnej miało na imię Boris ( nawet dziewczynka) tak jak on. Mnie się o wiele bardziej podoba George.
    http://www.ogrodowisko.pl/artykuly/351-ogrody-angielskie-uroczy-spacer-po-great-brington-i-althorp Dom księżnej Diany i miasteczko, gdzie spędziła dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń