piątek, 2 sierpnia 2013

Wieści z Pałacu Kensington


Dziś rano książę William oficjalnie zarejestrował narodziny swojego syna George'a. Odbyło się to w Pałacu Kensington, w obecności urzędniczki z Westminster Register Office - Alison Cathcart. W miejsce na zawód/zajęcia rodziców podał "Książę i Księżniczka Wielkiej Brytanii" :) 


Zostało również powiedziane, że już wkrótce zostaną ogłoszone oficjalne wyjścia księżnej. Nie jest to kwestia miesięcy, ale tygodni - znacznie wcześniej, niż się wszyscy spodziewali :) Natomiast 14 sierpnia książę William pojawi się na "Anglesey Show" - dorocznym lokalnym festynie. Uważa się, że może to być pożegnanie z wyspą i jej mieszkańcami, gdzie Kate i William mieszkają od 2010 roku. Nie należy też tego dnia spodziewać się tam księżnej.

Oficjalne zdjęcia rodziny Cambridge pojawią się już w przyszłym tygodniu!

 
Z okazji narodzin księcia George'a powstała już książeczka dla dzieci, która moim zdaniem jest przepięknie ilustrowana :) Możecie ją zobaczyć tutaj.

Wiem, że większość z Was jest tutaj z powodu Kate - która po raz kolejny pojawiła się na liście najlepiej ubranych kobiet wg "Vanity Fair" , ale może będzie ktoś zainteresowany artykułami na portalu legitymistycznym do którego link otrzymałam wczoraj. 
http://www.legitymizm.org/ - Organizacja Monarchistów Polskich
Miłego dnia!

14 komentarzy:

  1. Super blog :)
    Pozdrawiam :-)
    I nie martw się tymi hejtami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto, wysłałaś już kolaż do Kate i Williama?:) ciekawe kiedy przyjdzie odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni zawsze odpowiadają ???
      bo ja też chciałbym wysłać list i jestem ciekawa czy mi odpowiedzą..

      Usuń
    2. Zawsze odpowiadają :)

      Usuń
    3. zawsze odpowiadają, tylko czasem trzeba długo czekać :)
      tzn ja zwykle czekałam ok 4 tygodni, ale teraz jest zapewne dużo przysłanych gratulacji, więc będziemy raczej czekać dłużej :)

      Usuń
    4. pewnie odpisza gdy beda zdjeciaa rodzinne williama kate i georga i wysla ci w odpowiedzi takie ich zdjecie
      super,gratuluje

      Usuń
  3. z prof. Bartyzelem miałam okazję mieć wykłady ze współczesnych doktryn politycznych w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to George właśnie stal się obywatelem UK ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wygląda ta książeczka :P

    Gratuluję też sukcesu Waszego kolażu ;) Sama nie brałam w nim udziału, ale zrobiłyście naprawdę fajną rzecz :)

    Masz naprawdę dobry blog, który uwielbiam odwiedzać i robię to regularnie :) Gratuluję sukcesów i życzę jeszcze większych :)

    I już nie mogę się doczekać sesji z małym George'm i wystąpień Kate :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz więcej "źródeł" twierdzi, że zdjęcia George'a z rodzicami ujrzymy w połowie sierpnia... Pierwsze zdj Williama opublikowano 29 dni po narodzinach, więc to jest możliwe. Myślę, że zdj mogli już zrobić, bo urlop Willa się kończy, ale nie jest powiedziane, że zdj zobaczymy w tym tyg. Chociaż ja osobiście myślę i mam nadzieje, że to będzie w tym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marto, William wczoraj powiedział kilka zdań o George'u... Napiszesz o tym w notce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, wczoraj nie było mnie cały dzień w domu, więc dlatego notka będzie dzisiaj :)

      Usuń
    2. Rozumiem Cię, przecież jak każda masz wakacje ;)

      Usuń
    3. dziękuję :)
      tym razem był to długo wyczekiwany ślub i wesele :)

      Usuń