niedziela, 21 lipca 2013

Czekamy razem!

Drodzy Czytelnicy,
Witajcie po tak długiej przerwie!

Aż nie chce mi się wierzyć, że na świecie nie ma jeszcze maleństwa Williama i Kate : ) Byłam prawie pewna, że dziecko urodzi się, kiedy ja nie będę mogła być tutaj na blogu. Miałam jednak cichą nadzieję, że to co powiedziała mama Kate, mianowicie "dziecko będzie spod znaku lwa", okaże się prawdą i wiele wskazuje na to, że tak właśnie będzie :)

Księżna Camilla, która 17 lipca obchodziła swoje urodziny, powiedziała na początku tego tygodnia:

"Wszyscy mamy nadzieję, że on lub ona będzie z nami do końca tego tygodnia"
Wydaje mi się, że wszyscy chcieliby, aby kolejny następca tronu Wielkiej Brytanii był już na świecie. Szczególnie dziennikarze, którzy już trzy tygodnie koczują pod szpitalem św, Marii w Londynie i z pewnością są tym czekaniem już zmęczeni. Co ciekawe, został uruchomiony specjalny kanał telewizji w Internecie, na którym przez 24 godziny na dobę można oglądać na żywo drzwi "Lindo Wing" - skrzydła szpitalnego, gdzie ma urodzić księżna i gdzie ponad 30 lat temu urodził się książę William. Jeśli macie dużo wolnego czasu, możecie wpatrywać się w te drzwi tutaj : )
 

Nie dawno pod szpitalem pojawiła się para, łudząco podobna do Williama i Kate. Wywołali spore zainteresowanie, ale również zamieszanie, które z pewnością przeszkodziło pracownikom i pacjentkom szpitala (Już raz podobny żart doprowadził do tragedii...) Wydaje mi się, że Kate zostanie wprowadzona do szpitala innymi niż frontowe drzwiami, nawet jeśli będzie to "na spokojnie". Szpital jest też jednym z obiektów w mieście, które bardzo licznie odwiedzają turyści :)

David Brown Twitter
 W Internecie pojawiła się informacja, że do domu rodziców Kate w Berkshire, gdzie księżna i książę spędzali ostatnie dni, została wezwana straż pożarna, gdyż Lupo zaklinował się w płocie. Rzecznik prasowy Clarence House poinformował jednak, że nie był to Lupo, ale jeden z psów - cocker spanielów - rodziny Middleton. O wszystkim poinformował paparazzi, który "czyhał" na Kate i Williama, oczywiście w celu zrobienia im zdjęć.


W wielu gazetach brytyjskich pojawiają się artykuły o ciążowych zachciankach Kate dotyczących menu. Nie wiem skąd oni to wiedzą, ale podają, że np. Kate je ostatnio chętnie kurczaka curry, a także  kruche ciasteczka i żelki.


Kate napisała ostatnio oficjalny list, skierowany do organizacji Place2B, którą obejmuje swoim patronatem.Fundacja zajmuje się dziećmi z problemami psychicznymi w wieku od 4 do 14 lat.


Zostało oficjalnie ogłoszone, że wszystkie dzieci w Wielkiej Brytanii, które urodzą się w tym samym dniu, co dziecko Kate i Williama, dostanie srebrną monetę na szczęście.


Zdecydowanie najważniejszą informacją, którą podano, kiedy byłam w Niemczech, było ogłoszenie ciąży Zary Phillips Tindall, córki księżniczki Anny. Dziecko jej i jej męża, rugbysty Mike'a ma urodzić się na początku przyszłego roku. Bardzo fajnie, że prawnuki Królowej będą w podobnym wieku :)


Dostałam też bardzo ciekawego maila. Pani Bea Ihnatowicz stworzyła lalki - kukiełki przedstawiające Kate i Williama. Efekt jej pracy możecie podziwiać tutaj.

Bea Ihnatowicz Facebook

Co prawda Niemcy nie są krajem związanym z Kate i Williamem, to "coś" związanego z moją pasją udało mi się przywieźć. 

ksieznakate.blogspot.com
 Będąc w muzeum Mercedesa w Stuttgarcie trafiłam na samochód księżnej Diany - "ten sam", a nie "taki sam". Mercedes 500 sl stoi w dziele "samochody celebrytów". Znajdują się tam także: samochód Papieża Jana Pawła II czy jeden z filmowych aut Grace Kelly. Jest też samochód, którym raz jechała Królowa Elżbieta, będąc w Niemczech.

ksieznakate.blogspot.com
ksieznakate.blogspot.com
ksieznakate.blogspot.com


Natomiast na prawdziwym (cudownym!) pchlim targu, kupiłam nową kasetę vhs (tak, w świecie, kiedy w domu można oglądać filmy w 3D, ja korzystam z wideo) z filmem telewizji ITV, wydanym zaraz po śmierci księżnej Diany. Cały po niemiecku, zawiera przede wszystkim wiele filmów i zdjęć z jej życia, niektórych sama wcześniej nie widziałam.

Nasz wspólny projekt z gratulacjami dla Kate i Williama jest już gotowy. Zdjęcia mistrzowsko posklejała moja koleżanka z klasy Klaudia Janocha. Na razie go nie pokazuję i mam nadzieję, że nie wywoła to negatywnych komentarzy, ale Kate jeszcze nie urodziła. Jutro pójdę wywołać to zdjęcie, a potem z listem z naszymi nazwiskami wyślę do biura Kate i Williama. Roześlę je również do innych blogerek i właścicielek stron na Facebooku o Kate i Williamie, może niektóre z nich je opublikują :)

Teraz czekamy na narodziny dziecka Kate i Williama razem!   


22 komentarze:

  1. Witaj po przerwie!:) z niecierpliwością oczekuję efektu naszej wspólnej pracy :) upiekło Ci się bo dziecko chyba się nie śpieszy na ten świat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Marta :) Fajnie, że już jesteś :-) Mam pytanie: czy nie mogłabyś przetłumaczyć tego listu Kate do organizacji Place2B ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się w najbliższym czasie :)

      Usuń
  3. Może jutro urodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy maja taka nadzieje, ale to dziecko zdecyduje kiedy chce wyjsc na swiat ;) widocznie bardzo dobrze czuje sie w brzuszku mamusi <3
      Marto bardzo sie ciesze, ze bedziesz mogla z nami na biezaco uczestniczyc w narodzinach dziecka :)) Juz nie moge sie doczekac momentu w ktorym napiszesz notkie o tym, ze dzidzius juz jest na swiecie. Z pewnoscia bedzie to juz niedlugo, prawdopodobnie w ciagu kilku najblizszych dni ;) twoj blog jest najlepszy !!!
      PS: jesli mozna spytac w jakim miescie w Niemczech bylas? ;)

      Usuń
    2. polecam Bawarie:)

      Usuń
    3. uczyłam się i większość czasu spędzałam w Pforzheim w Badenii Wirtembergii. Naprawdę piękny region :)

      Usuń
  4. myślę że Kate do środy urodzi czekam też za naszym zdjęciem . widać że podróż się udała , bardzo fajna i obszerna notka . fajnie by było jak dzieci Kate i Zary będą w podobnym wieku.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy Marto pokazesz Nam zdjecie grupowe z gratulacjami?
    cos chyba podorz sie nie udala ,bo masz zly humorek widze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie pokaże, kiedy Kate urodzi :)
      po czym wnioskujesz, że jedne z najlepszych dwóch tygodni w moim życiu były nie udane? :P

      Usuń
  6. Hej, fajnie, że już wróciłaś, mam nadzieje, że podróż byłą udana a kurs językowy ciekawy :)
    Też się nie spodziewałam, że będziemy musieli czekać tak długo na Baby Cambridge, no ale teraz to powinna być kwestia paru dni ;) tzn. mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Clarence House:

    Her Royal Highness The Duchess of Cambridge has been admitted to St. Mary’s Hospital, Paddington, London in the early stages of labour.

    The Duchess travelled by car from Kensington Palace to the Lindo Wing at St. Mary’s Hospital with The Duke of Cambridge.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kate rodzi! Jest już w szpitalu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, to już potwierdzone:
    "Her Royal Highness The Duchess of Cambridge has been admitted to St. Mary’s Hospital, Paddington, London in the early stages of labour. The Duchess travelled by car from Kensington Palace to the Lindo Wing at St. Mary’s Hospital with The Duke of Cambridge."
    Podobno Kate pojechała do szpitala ok. 6 czasu brytyjskiego. Jest w pierwszej fazie porodu więc urodzi popołudniu lub wieczorem :)) No chyba że poród będzie tak długi jak u Diany, ale wątpie...

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu się doczekamy !!!!!!!!!!!!
    Ja jak zobaczyłam to ogłoszenie to tak się poryczałam, że nie mogę przestać :p
    Włącznie sb tvn24 bo co chwilę mówią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli urodzi się przed 24 to będzie raczek, a jak po 24 to lew :) Ja stawiam na raka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skoro już zaczęła rodzić to nie możliwe żeby poród trwał 2 dni ;)

      Usuń
    2. ale ona jest w "1 fazie porodu", a ten trwa od 6-12h, a później jeszcze 2 inne fazy. Ale myślę że wieczorem wszystko będzie jasne :)

      Usuń
    3. Ale nie przesadzajmy dwa dni ??!!!

      Usuń
  12. to dziś lub jutro zobaczmy nasze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurde nie myślałam tak to będzie że poinformują wszystkich ze Kate zaczęła rodzić... teraz za grosz nie będzie miała ciekawe czy sama miała coś do powiedzenia. Na jej miejscu wolała bym żeby nikt nie wiedział ( mam na myśli podawanie takich info w mediach) be:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli Kate dziś urodzi to będzie tego samego dnia co mój brat 25 lat temu:}
    Vika:}.

    OdpowiedzUsuń