niedziela, 9 grudnia 2012

William samotnie na gali , nowe zdjęcia Kate z dzieciństwa + więcej

zimbio.com


Książę William uczestniczył wczoraj wieczorem w Winter Whites Gala zorganizowanej w Royal Albert Hall. Miała być z nim Kate, ale w związku z jej przebytą chorobą jej przyjście odwołano. Na Gali było wiele gwiazd filmu, sportowców i celebrytów oraz brat Kate , James. Cały dochód z tej charytatywnej  imprezy będzie przekazany dla fundacji Centrepoint.


zimbio.com


William powiedział do Michaela Higgins, dyrektora Centrepoint:

To nie powinno nazywać się "poranne mdłości", to powinno nazywać się "dzienne i całonocne mdłości". 

Mam nadzieję, że z  Kate będzie z dnia na dzień coraz lepiej ;) ~ Get well soon, Kate ;))


**********

Zostały opublikowane zdjęcia Kate z dzieciństwa, dokładnie między 6 a 12 miesiącem jej życia. pochodza one od znajomych państwa Middleton.   



Kate z lewej

Kate z lewej


**********

Na dailymail.co.uk został opublikowany artykuł, napisany "przy współpracy z przyjaciółmi Kate i Williama." wydaje mi się dość ciekawy, dowiadujemy się np. że prawdopodobnie rodzice Kate zamierzają sprzedać swój dom, ale trzeba pamiętać, że tych informacji nie należy brać dosłownie w 100%. 

**********

Nadal nie do końca wiadomo, czy Kate pojawi się w środę na premierze filmu "Hobbit". Najprawdopodobniej, wszystko będzie zależało od tego, jak tego dnia się będzie czuła ;)


**********



Kolejne 'nowe' zdjęcie Kate z wypadu do Starbucksa 15 listopada.

27 komentarzy:

  1. We wtorek powiedzą czy Kate się pojawi ;) Wszystko ma zależeć od jej samopoczucia..

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto, kiedy napiszesz o tych imionach w rodzinie królewskiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę to jeszcze przemyśleć i jakoś sensownie poukładać. ale na pewno taka notka się pojawi ;)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia, Kate była ładnym dzieciaczkiem ;) Mam nadzieję, że jednak będzie na premierze Hobbita.
    A tak poza tym to nie wiem jak można pić kawę ze Starbucksa, jest obrzydliwa ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam nadzieję, że się pojawi ;)
      dzisiaj podobno choroba się nawróciła, ale mam nadzieję że jutro będzie lepiej ;)))

      Usuń
  4. Ja też mam nadzieję, że się pojawi, ale to wszystko zależy. Heeej, kawa ze Starbucksa jest bardzo dobra, ja osobiście ją uwielbiam! A z tego co widzę (choć mało widać na tym kubku) jest to ta "oferta świąteczna" Toffee Nut Latte i Pierniczkowa Latte *,*
    Ciekawostka: podpis na kubku kate to po prostu "kate", czyli jak każdy normalny człowiek, żadne "duchess" (w komentarzach tak pisali ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię kawę ze Starbucksa !!! pyszna jest ! aż mi Kate teraz straszną ochotę zrobiła ;D

      Usuń
    2. Ja tam wolę porządną kawę przyrządzoną przez dobrego baristę ;DD Każdy woli co innego ;)
      A na tym zdjęciu widać jej brzuszek ;) Szkoda że tak się przytrafiło z tą chorobą, te wyjścia bardzo fajnie się zapowiadały ;)

      Usuń
    3. na tym zdj tak jeszcze nie widać, ale jak wychodziła ze szpital to już tak ;)
      nie chodzi mi o brzuszek (bo on będzie widoczny gdzieś za miesiąc), ale widać po twarzy (jest dużo pełniejsza ;))

      Usuń
  5. z taką figurą i zaokrągloną buzią jak teraz wygląda mega seksownie. Nie to co kiedyś, przeraźliwie chuda. Mam nadzieję że po ciązy nie uda jej się zgubić wszystkich kg ;] dla jej zdrowia i wyglądu rzecz jasna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz rzeczywiście wygląda zdrowiej :)
      Kiedyś była po prostu za chuda i wyglądała starzej :D

      Usuń
    2. http://3.bp.blogspot.com/-Iw4dAtpMa5M/T1WT3UobU9I/AAAAAAAAG8s/934uOOEODgY/s1600/original_Kate_middleton_purple_vneck.jpg

      gdy zobaczyłam to zdjęcie po raz pierwszy byłam przerażona zaczełam martwić się o kate

      Usuń
    3. rzeczywiście w tamtym roku strasznie chudo wygląda, moim zdaniem aż za bardzo. Ale teraz jest o wiele lepiej ;)))

      Usuń
  6. Rebecca English napisała, że Kate miała nawrót choroby rano i wątpliwe jest że pojawi się na premierze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, wszędzie piszą, że William odwołał wystąpienie bo chciał zostać z żoną. Mam nadzieję, że jej przejdzie i jednak pojawi się w środę ;) ale o tym pewnie dowiemy się w środę ;D

      Usuń
  7. Kate wyglądała zawsze strasznie staro. Mam nadzieję, że teraz troszkę przytyje. Te mdłości to efekt anoreksji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiej anoreksji?!
      dziewczyno! każda zdrowa kobieta ma poranne mdłości! A to, że Kate ma tak ostre może wskazywać na ciąże bliźniaczą lub że będzie to dziewczynka ;) to jest normalne!
      Lekarze zgodnie mówią, że jeśli kobieta ma mdłości tzn. że płód się prawidłowo rozwija ;)

      Usuń
  8. http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,13019869,Ksiaze_William_o_dolegliwosciach_Kate__Powinni_to.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla tych co zbierają gazetki z Kate, juto w sprzedaży na okładce Party:
    http://afterparty.pl/newsy_artykul,9968.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś już kupiłam party:) a dla wszystkich kolekcjonerów artykułów : w nowej gali też jest cała strona a w nowym programie telewizyjnym Tele świat aż 2 strony o królewskim maleństwie, w tele tygodniu notka na 1/4 strony:)

      Usuń
  10. Hej. Świetny blog. Lubisz pisać lub dostawać listy czy pocztówki ? Tak ? to ZAPRASZAM NA http://is-charlie.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozśmieszył mnie trochę ten artykuł w "Party". Znalazłam tam kilka rażących błędów:
    1. Tytuł na okładce brzmi "Narodziny księcia" (dlaczego księcia?, może to będzie księżniczka? ;))
    2. (...)i typuje imiona na książątka Yorku. (ma być Cambridge...) najlepsze jest to że Party już raz napisało, że Kate to księżna Oxfordu ;D
    3. (...) Anglia będzie miała nowego, czwartego w kolejce spadkobierce. (Dziecko będzie 3 w kolejce do tronu!)
    4. Ginekolodzy na całym świecie wyliczają datę porodu księżnej-na razie najczęstsza to 23 sierpień. (Kate jest ok. 10 tygodnia, więc powinna urodzić najpóźniej na początku lipca, a nie pod koniec sierpnia! ;p)
    Co o tym myślicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam o tym napisać.Te same błędy zauważyłam.Co gorsze są one rażące !!!

      Usuń
    2. no właśnie!
      jeśli się pisze artykuł to trzeba znaleźć PODSTAWOWE informacje...!

      Usuń
    3. właśnie chciałam Was zachęcić, żeby napisać o tym do redakcji ;)

      + Kate nie mieszkała w Jemenie tylko w Jordanii ;)
      i dlaczego "narodziny" ? przecież się jeszcze nie urodził ;)

      a "Księżna Oxfordu" napisano, kiedyś w "Show"

      Usuń
    4. Reaktywujmy Wielką Akcję i zasypmy redakcję magazynu mailami nt. tych błędów!:D

      Usuń
    5. ja jeszcze nie czytałam nowego Party i chyba nawet nie będę go kupować skoro jest tam tyle błędów :/
      nie oczekuje, że każdy powinien się znać na brytyjskiej rodzinie królewskiej, ale już jak się o czymś pisze to wypada zajrzeć do Internetu i sprawdzić podstawowe fakty, ale tak to jest z tego typu brukowcami, nie liczy się jakość, a jedynie ilość sprzedanych egzemplarzy.

      Usuń