poniedziałek, 17 grudnia 2012

Kate na wręczeniu nagród BBC



Wczoraj wielką niespodzianką była dla nas wiadomość, że Księżna Kate weźmie udział w BBC Sports Personality of the Year Awards. Kate odpoczywała przez 1,5 tygodnia w Pałacu Kensington, odkąd wyszła ze szpitala 6 grudnia.




Kate uczestniczyła w imprezie tylko przez 45 minut.  Zaproszenie na to wydarzenie, Kate otrzymała już dużo wcześniej, i moim zdaniem pojawiając się na nim, mimo przebytej 'choroby' , Księżna pokazała swoje poparcie i szacunek dla brytyjskich sportowców.




Razem ze swoim znajomym, Davidem Beckhamem, Kate wręczyła nagrodę lordowi Sebastianowi Coe za 'całokształt kariery sportowej' . Jest on jednym z najbardziej znanych brytyjskich olimpijczyków z 1980 i 1984 roku.
Później Kate wręczyła nagrodę główną wieczoru - Sportowa Osobowość Roku 2012. Zdobył ją Bradley Wiggins.




Kate wybrała wczoraj piękną, szmaragdową , w całości wykonaną z jedwabiu sukienkę od Alexandra McQueena. Kosztowała 2520 funtów. Istnieje również krótsza wersja.  Do tego założyła (mój ukochany) łańcuszek firmy Asprey.





Na wczorajszej imprezie mogliśmy również zobaczyć kuzynkę Williama, Zarę Phillips Tindall.




Może Kate pojawi się dzisiaj na przedświątecznym obiedzie u Królowej?

62 komentarze:

  1. Myślę, że się pojawi u Królowej, ale zdj będą tylko z samochodu ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. w zeszłym roku pojawiły się zdjęcia, kiedy Kate i William jechali do Królowej, ale dwa lata temu były zdjęcia dopiero jak wracali z niego ;) Marta pisała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no racja, ale tak czy tak jeśli Kate się pojawi to będzie chociaż 1 zdj ;)

      Usuń
  3. nie podoba mi sie jej nowa fryzura, takak czupryna i zaslania jej twarz
    poprzednia fryzura byla korzystniejsza
    kate ma mala tarz i podluzna i taka czuperyna,burza wlosow,lokow nie jest dla jej owalau twarzy
    niestety zmiana na gorsze
    suknia i wszsytko inne perfekcyjne ,pieknie wyglada Kate tylko ta fryzura niekorzystna eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, poprzednia była lepsza, ale włosy odrosną ;)))
      I zgodzę się, że wszystko inne perfekcyjne, a sukienka PIĘKNA !!! ;)

      Usuń
  4. Suknię ma jak ciocia klocia. Makabryczne rękawy i koszmarny dekolt choć przy jej mizernych piersiach to może i lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się bardzo ta sukienka podoba, ale do sprawa gustu ;)

      Usuń
    2. piersi sie jej powiekszyly ,bo jest w ciazy a po ciazy bedzie miala o dwa rozmiary wieksze:) i to jest zaleta ciazy,ze rosna piersi bez skalpela:P

      Usuń
    3. hehe, racja !!!! ;)
      zawsze kobieta po ciąży ma wszystko "większe" ;p i w Kate przypadku to bardzo dobrze, bo była za chuda ! ;)

      Usuń
    4. a ja tam uważam, że Kate wyglądała w tej sukience wyjątkowo seksownie:) Rękawy wprost idealne dla długich, chudych rąk Kate:) No i dekolt zachwycający - niezbyt skromny, ale też nie wyzywający:) Świetna kreacja:)

      Usuń
  5. I CO Z TYM JEDZONKIEM U KRÓLOWEJ?? BYŁA??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma ŻADNYCH zdj !!! nikogo !!! dlatego nie wiadomo czy była...
      musieli chyba wszyscy jechać inną drogą, bo patrzyłam i nie ma zdj np. Zary, księżniczki Anny, księcia Karola itp. A wszyscy powinni być !

      Usuń
  6. Szukałam ciekawych i dobrze prowadzonych blogów na temat Kate i tak oto wyskoczył mi ten, potem to już tylko uzależnienie wchodzić tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj, bo z tego uzależnienia ciężko wyjść;) Ja tkwię w nim już kilka dłuuugich miesięcy;D

      Usuń
    2. ja również ;)
      regularnie go śledzę i muszę przyznać, że chyba też się uzależniłam ;)

      Usuń
    3. A ja napierw śledziałam twoje notki na plotku, potem również z tobą przeszłam na bloggera, no i tak jestem tu do dziś, codziennie (kilka razy dziennie) wchdzę na tego bloga.

      Usuń
  7. jaka ona wysoka jest , wyższa od beckhama w tych szpilkach, i garbi się przez to. Piękna suknia piękna fryzura ale Kate zgarbiona strasznie. Trafiłam tu przez plotka bo tam prowadzilas blog pierwotnie i tak już zostało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak wysoka, ale to nie jej wina ;p

      Usuń
  8. Tak sobie pomyślałam, że może Will i Kate jeśli to będzie chłopiec to nazwą go Spencer (Szymon)? Jak wiadomo było to panieńskie nazwisko Diany ;)
    Wiem, że to za wcześnie tak sugerować, ale po prostu tak mi coś do głowy przyszło ;p
    Jednak myślę że będzie Frances lub Victoria, John lub George ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.video.banzaj.pl/film/8881/unlawful-killing---zwiastun-dokumentu-o-smierci-ksieznej-diany/

    polecam ten kontrowersyjny dokument o smierci Diany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unlawful killing - zwiastun dokumentu o śmierci Księżnej Diany. Kontrowersyjny obraz udowadniający, że Księżna zginęła na zlecenie rodziny królewskiej. W filmie użyto ujęcia ukazujące umierającą Dianę.

      Usuń
    2. wstrzasajace zdjcecia umierajacej,w agonii ,zamsakrowanej ksieznej:( mocny dokument
      mysle,ze tak moglo byc tzn tak bylo naprawde:( i winni sa jej smierci

      Usuń
    3. http://www.google.pl/search?client=opera&q=Unlawful+Killing+online&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest



      tu mozna zobaczyc ten film

      Usuń
    4. http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/zdjecia-umierajacej-ksieznej-diany-zaszokowaly-widzow-podczas-festiwalu-w-cannes-wideo_185352.html

      Usuń
    5. "Unlawful Killing" został sfinansowany przez ojca ostatniego kochanka księżnej, Dodi'ego Al-Fayeda, egipskiego biznesmena Mohameda Al-Fayeda.

      Usuń
    6. http://www.tvn24.pl/kultura-styl,8/pokaza-diane-i-dodiego-tuz-po-smierci,170706.html wiecej o tym filmie,zakzanym zreszta i usunietym z dystrybucji

      Usuń
  10. ja szuakłąm zdjęć kate w google grafika i tam było zdjęcie z bloga i do niego adres i tak weszłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja czytałam coś w portal plotek.pl i zobaczyłam w komentarzu link do twojego bloga ;) To była miłość od pierwszego wejrzenia ;p teraz jestem uzależniona !!!

      Usuń
  11. William & Kate enjoyed xmas lunch at Bumpkin in Notting Hill with the Household Cavalry in the aptly named ‘Queen’s Room’. -Robert Jobson (twitter)
    o co chodzi?!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja trafiłam tutaj poprzez zupełny przypadek, naprawdę nie pamiętam jak. Wiem, że szukałam mnóstwa informacji nt. Kate, przeglądałam przeróżne strony, więc przypuszczam, że znalazłam ten blog pewnie poprzez jakąś grafikę.

    OdpowiedzUsuń
  13. The Duke and Duchess of Cambridge went to their office Christmas party today. They had lunch with their staff at a restaurant in London. -richard palmer
    dzisiaj William i Kate byli w jakieś restauracji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witnesses said Kate looked a picture of health in a floral blue and white dress paired with a dinner jacket at Bumpkin in Notting Hill.
      Chyba już z nią lepiej, bo świadkowie mówią, że wyglądała zdrowo ;p Ciekawe czy będą jakieś zdj? Może chociaż jedno?!

      Usuń
    2. tak, według tego co tu jest napisane zjedli dziś świąteczny lunch z pracownikami swojego biura :)

      Usuń
    3. no właśnie ;)
      to chyba z Kate już coraz lepiej, bo jakby się źle czuła to by nie poszła, bo to nie było jakieś ważne ;)

      Usuń
  14. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2250141/EXCLUSIVE-Duke-Duchess-Cambridge-make-surprise-appearance-low-key-office-Christmas-party-suggesting-Kate-attend-royal-celebrations-Sandringham.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Daily Mail napisali, że ten obiad w Pałacu Buckingham jest jutro... i możliwe, że się pojawią ;)

      Usuń
  15. szukałam informacji o księznej Kate i wpadłam na tego bloga , i tak juz zostało odwiedzam tylko ten bo wiem że są tu najnowsze informacje :) pozdrawiam założycielke i mam nadzieję że blog bedzie istniał jeszcze długo długo :) :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam nadzieję, że Marcie szybko nie minie fascynacja księżną Kate ! ;)
      Uwielbiam tego bloga i nie wyobrażam sobie, żeby mógł nie istnieć...!

      Usuń
  16. ja znalazłam link w komentarzu pod artykułem o Kate na plejada.pl i tak tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszcie sobie co chcecie, ale mnie się wydaje, że ktoś naciskał, żeby wystąpiła na tej gali, żeby pokazać, że jest zdrowa i wszystko jest ok jak wszystkie gwiazdy, które pokazują się chwilę po porodzie, szczupłe, uśmiechnięte, pokazując:"jest super, jestem niezniszczalna". Jej uśmiech jest trochę sztuczny i widać, że jest trochę "przetyrana" szpitalem, ale ogólnie rewelacja. Powinna siedzieć w domu i odpoczywać.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wpisalam w google "blog ksiezna catherine" i tak trafilam na ten blog i juz tu zostalam
    swietny blog:)
    pozdrawiam ::) Marte i czytelniczki:)
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez i jestem tutaj juz dlugo chyba roczek bedzie:) pozdrawiam rowniez WSZYSTKICH

      Usuń
  19. Kate jest na obiedzie przedświątecznym u królowej ;) William chyba też...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już obiad się skończył, trwał 2 godziny ;)
      Później powinno być chociaż jedno zdj, więc zobaczymy Kate ;) Ale te zdj niestety będą z samochodu...

      Usuń
    2. na twitterze piszą że są zdj ;) ale pewnie pojawią się za chwilę.

      Usuń
    3. zdj jak jechali do:
      http://25.media.tumblr.com/3f7ff7869e4a8c9574d131b67455161b/tumblr_mfa9hqFYyy1r8thv5o1_500.jpg
      już lunch się skończył, więc pewnie zaraz będzie zdj jak wracają ;)

      Usuń
    4. http://25.media.tumblr.com/624fdbef68a9cd39bd6df516b6b14e42/tumblr_mfab9zGIAH1rkxlweo2_500.jpg
      Kate jechała do Pałacu z jakimś chyba ochroniarzem, a William z kuzynem. Wracali już razem ;)

      Usuń
  20. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2250583/Glowing-Duchess-Cambridge-joins-Royals-Buckingham-Palace-Christmas-lunch.html william jechał oddzielnie bo jechał z walli i chwilkę się spóźnił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale wracali razem ;)
      skoro Kate już wczoraj i dzisiaj była na przedświątecznych obiadach/kolacjach, to może jednak pojedzie na święta razem z rodziną królewską? Coraz bardziej wydaje się to prawdopodobne ;)
      Podobno St. James Palace ma jeszcze w tym tygodniu wydać oświadczenie gdzie W&K będą spędzać święta.

      Usuń
  21. a tutaj wracają uśmiechnięci:
    http://i1.mirror.co.uk/incoming/article1497450.ece/ALTERNATES/s615/Catherine,+Duchess+of+Cambridge

    OdpowiedzUsuń
  22. Trafiłam tu dzięki Twojej stronce o Kate i Williamie na plotku (albo pudelku ;p). Było to chyba rok temu i już wtedy pisałaś, że przenosisz się na swojego nowego bloga, którego premiera odbędzie sie w dniu 30. urodzin księżnej Catherine. Postanowiłam sprawdzić, czy będziesz solidną blogerką i nie żałuję ;-) Zaglądam tu regularnie i muszę Ci pogratulować wytrwałości i samozaparcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rozniez:)
      swietny blog:)jestem po wrazeniem:) Marto, kawal dobrej roboty:)

      Usuń
  23. Jak myślicie, czy William i Kate pojawią się na świętach razem z Rodziną Królewską?

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj
    Na blog trafiłam szukając info o brytyjskiej rodzinie królewskiej i K&W oczywiście. Podoba mi się, bo znajduję tu informacje na bieżąco z ich życia. I to prawdziwe info. Bardzo fajny jest ten odnośnik o rodzinie królewskiej w polskiej prasie ! Wiadomo co warto kupić :) Także trzymaj tak dalej - zaglądam codziennie! Pozdrawiam życząc Wesołych Świąt!! :)
    P.S. Pisałaś już może do Kate?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! A czy Ci odpisała? Fascynują mnie królowie i cała ta otoczka ... Jestem ciekawa jak to jest w ich życiu jak większość chyba lub wszyscy , którzy bywają u Ciebie na blogu. Powiem szczerze, że też się zastanawiałam ale sama nie wiem. Zresztą mój angielski nie jest aż tak dobry... :)

      Usuń
    2. spytaj Marty pod nowym postem, bo pod tym Ci pewnie nie odp ;p

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. tak, piękną ;)
      ciekawe kiedy St. James Palace powie, gdzie Will i Kate spędzą święta... pewnie jutro lub w sobotę ;)

      Usuń
    2. Możecie podać link do tych zdjęć Kate w tej sukience?

      Usuń
  26. Wow! A czy Ci odpisała? Fascynują mnie królowie i cała ta otoczka ... Jestem ciekawa jak to jest w ich życiu jak większość chyba lub wszyscy , którzy bywają u Ciebie na blogu. Powiem szczerze, że też się zastanawiałam ale sama nie wiem. Zresztą mój angielski nie jest aż tak dobry... :)

    OdpowiedzUsuń