czwartek, 22 listopada 2012

Nowe zdjęcia Kate

What Kate Wore Facebook

Jedna z czytelniczek, której bardzo za to dziękuję, podała link do nowych zdjęć Kate. Ktoś "życzliwy" , który znalazł się w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie i jeszcze robił zdjęcia wstawił je n astronę facebookową What Kate Wore.  Wydaje mi się, że są to zdjęcia z 15 listopada, kiedy to Kate była w Starbucksie.

Przy okazji przejrzałam zdjęcia na facebookowej stronie WKW i znalazłam tam parę ciekawych zdjęć, których nigdy wcześniej nie widziałam (kilka z nich jest już w zakładce "Zanim została Księżną...")
Np zdjęcia brata Kate, Jamesa, który opiekował się Lupo podczas ich wizyty w Azji  (11.09)  ;)




25 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda ;) Jej fryzura przypomina mi tą sprzed ich zaręczyn.

    Poza tym tak się zastanawiałam czy imię 'Lupo' znaczy coś konkretnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to znaczy wilk, chyba z łaciny ;)

      Usuń
    2. Tak zdecydowanie, ciekawe czy ścięła włosy czy poprostu się tak ułożyły :)

      Usuń
  2. Nie radzę kopiować zdjęć z What Kate Wore ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co z nimi nie tak?

      Usuń
    2. Blog whatkatewore.com jest czyimś blogiem (tak samo, jak ten) i nie można kopiować z niego zdjęć. To jest czyjaś praca, zdjęcia znalezione przez tą osobę itd. :)

      Usuń
    3. nie jestem pewna ale te zdjęcia to nie jest własność autorek What Kate Wore tylko tego gościa co spotkał Kate. Podsumowując skoro autor tych zdjęć opublikował je w sieci to każdy może je publikować ;)

      Usuń
    4. Nie widzisz, że jest podpisane `What Kate Wore Facebook` ? Owszem, autor je opublikował, ale zdjęcia wzięte są bezpośrednio z tego bloga (;

      Usuń
    5. można kopiować zdjęcia jeśli podaje się źródło, autor strony What Kate Wore powinien się tylko cieszyć, bo to znaczy, że adres jego strony dociera do większej grupy odbiorców ;)

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    7. nie kompromituj się jeszcze bardziej ;) oczywiście Ty możesz wypisywać różne bzdury na blogu MARTY (włączając w to obrażanie samej autorki), a ja już nie mogę nic napisać, bo się panoszę :)

      Usuń
    8. ja też uważam że można te zdjęcia kopiować... to nie jest własność WKW i ona też to z jakiejś strony skopiowała.
      W przypadku patrycji była zupełnie inna sprawa ponieważ ona wklejala na bloga zdjęcia za które trzeba płacić a ona tego nie zrobiła...

      Usuń
    9. Przeczysz sama sobie, bo blog to prawie to samo co strona internetowa. Czym innym jest agencja fotograficzna. Ale wiem, że ciebie nie przekonam, więc ze swojej strony kończę już dyskusję ;)

      Usuń
    10. Jest podpisane, ze zdjecie pochodzi ze strony WKW. Jest podane zrodlo, wiec nikt nie moze sie doczepic do praw autorskich :)

      Usuń
  3. http://deser.pl/deser/51,111858,12907277.html?i=0&bo=1 to jest najpiekniejsza ksiezna na swiecie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Charlotte ma tytuł księżnej? bo mi się już pomieszało. Myślałam ze skoro jej ojciec nie byl arystokratą to nie przysluguje jej żaden tytuł.

      Usuń
  4. słyszałyście że brat kate gejem jest w intrnecie jego zdj z chłopakami z dziewczynami mu się nie układa i w necie pełno jego fot z chłopakami w dziwnych sytuacjach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym nigdy, ale to chyba nic złego ,że ma inną orientację? Ale czytałam gdzieś że ma dziewczynę... widocznie nie doinformowana jestem ;)

      Usuń
    2. to plotki...
      A poza tym nawet jeśli to co? Dlaczego wg większości geje to coś "dziwnego"? to są normalni ludzie !

      Usuń
    3. jeśli jest to jego prywatna sprawa ;)

      Usuń
  5. http://ksiezneksiezniczkiblog.blogspot.com/2012/11/stephanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. też mogę się wylogować i dodać kilka komentarzy pod rząd w imieniu "nas czytelników", tania zagrywka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. fakt skończę już, niepotrzebnie w ogóle wdawałam się w dyskusje z dzieciakami ;)

      Usuń
    3. KAS... daj sobie spokój. Ja już nie reaguje na głupie dziewuchy a raczej jedną, która ma problem ze sobą.. Po co się denerwować :)
      KAS.. po TWOICH KOMENTARZACH WIDAĆ ŻE JESTEŚ NORMALNĄ INTELIGENTNĄ I POUKŁADANĄ DZIEWCZYNĄ i każdy normalny czytelnik tego bloga to wie :D

      Usuń