niedziela, 11 listopada 2012

Kate na zakupach

Miałam problemy ze swoim komputerem i dorwałam się do niego podczas "rodzinnej imprezy osiemnastkowej" mojego drogiego kuzyna ;) Pousuwałam  komentarze, napisałam wyjaśnienie - tyle mogłam zrobić ;) ale znalazłam zdjęcia Kate z jej wczorajszych zakupów w Londynie.

PopSugar

Kate wybrała się na zakupy do domu towarowego Harvey Nichols



więcej zdjęć Kate tutaj

Kate miała na sobie ten sam płaszczyk, który nosiła podczas kolacji w dzielnicy Mayfair jakiś czas temu. Bloggerki  z WKW  nadal nie potrafią zidentyfikować jakiej marki jest płaszcz Kate. Możliwe, że Księżna ma go od dawna i nie mozna go znaleźć na stronach internetowych sklepów czy projektantów ;) Kate miała spięte włosy (co u niej uwielbiam) , ale wyglądała niezwykle elegancko.  szkoda, że nie widać jaka miała torebkę ;(

**********

W piątek rano, Kate i William uczestniczyli w Forum Charytatywnym na Stadionie Wembley. 
 

3 komentarze:

  1. A są gdzieś dostępne zdjęcia Kate i Williama z tego forum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było prywatne spotkanie i nie ma żadnych zdjęć :) są tylko fotki z poprzedniego takiego forum, na ich oficjalnej stronie.

      Usuń
  2. Kate jest chyba jedyną księżną w Europie, która chodzi na zakupy ubrana tak elegancko;)

    OdpowiedzUsuń