sobota, 17 listopada 2012

Kate na Kings Road

@ Chayo_1985
W piątek Kate wybrała się na zakupy na słynną ulicę Kings Road. Znalazł się kolejny szczęściarz, Chayo_1985 , który ją zauważył, rozpoznał, zrobił zdjęcie i się nim z nami, fanami Kate podzielił ;) Jakość nie jest zbyt dobra - może dlatego, że zostało zrobione z dużej odległości. Jednak da się zauważyć,  Kate ubrała swój płaszcz - kożuszek od Temperley i czarne kozaki. Do tego, Kate wzięła ze sobą torebkę Tod's.

royalthreads.tumblr.com
    Fanką marki była księżna Diana. Ja osobiście obiecałam sobie jakiś czas temu, że jeśli kiedyś będę mogła, kupię sobie taką torebkę ;))



7 komentarzy:

  1. http://4.bp.blogspot.com/-hW3nTJp1_Ek/T8Gd6SQ04OI/AAAAAAAACNk/25IU9kVBHjw/s1600/Angelina+PGA.jpg

    wyobrażacie sobie Kate w takiej sukni?? ja tak ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie nie wyobrażam, bo suknia Kate nie mogłaby mieć takiego rozcięcia, sorry dress code ;< nawet jeśli byłaby to premiera lub coś tego typu, nie wypada.

      Usuń
  2. ja też nawet nawet ;) nadawała by się na premierę filmu Hobbit ;) może inny kolor i troszkę inny dół do tego spięte włosy no może ..:) kate zaskoczy nas taką stylizacją zbliża się kilka gal i premiera filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To Kate? Ja bym jej nie poznała... jakoś chudo wyszła ;D I zgadzam się, torebki od Tod's są świetne! Ta szara jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest Kate tylko Angelina Jolie.

      Usuń
    2. naucz się czytać! Marta napisała, że wyobraża sobie Kate w tej sukience, a nie że to jest ona!!!!!

      Usuń
    3. Kochana... mówiłam o tym zdjęciu w poście... gdybym się odnosiła do komentarza Marty napisałabym go pod nim...

      Usuń