środa, 31 października 2012

Co nowego u Kate i Williama?

Dziś w wielu krajach obchodzone jest Halloween. Dla mnie osobiście to 'święto' nie ma dla mnie większego znaczenia - oczywiście szanuję tradycje państw zachodnich, ale uważam, że adoptowanie i usilne kopiowanie ich kultury u nas w Polsce jest trochę żałosne.... Ja, patrzę na ten dzień z innej strony - religijnej, ale to tutaj nie jest ważne ;)

Zastanawiam się, czy Kate i William jakoś szczególnie będą obchodzić dzisiejszy wieczór. Pippa ujawniła w swojej książce, że najczęściej spędza go na kolacji w towarzystwie przyjaciół. Czy Kate i William również? ;) Ciekawe czy  Kate kupiła cukierki dla dzieci, które zapukają do jej drzwi dzisiejszego wieczoru? Takie tylko moje domysły... ;) Poniżej zdjęć Kate, przebranej za czarownicę na Halloween, kilka lat temu:



**********

Już dawno natknęłam się na anglojęzycznych stronach, ale jakoś nigdy o tym nie napisałam. Chodzi o  określenie "Cambridges" . Zamiast pisać "Kate and William" , dziennikarze i bloggerzy używają tej właśnie formy. Trudno to przetłumaczyć na polski, ale jest to liczba mnoga od słowa "Cambridge" , czyli miasta, którego  księciem i księżną są właśnie Kate i William .  Nie wiem czemu, ale mnie się bardzo to określenie podoba - gdybym je kiedyś użyła to już będziecie wiedzieć o co chodzi ;)

**********


Są kolejne zdjęcia z planu filmu o Księżnej Grace. Nie mogę się już doczekać ;) 

**********

Właśnie, przeczytałam na dailymail.co.uk ,  , że zdjęcie zaręczynowe Madeleine i Chrisa jest bardzo podobne do zdjęcie Kate i Williama - no nareszcie ktoś o tym napisał. ja skojarzyłam od razu w wy? ;) 
Mówią, że naśladowanie jest najlepszą formą pochlebstwa.

********** 

Może jeszcze nie wiecie, ale policja już wie, kim jest paparazzo, który zrobił zdjęcia Kate i Williamowi podczas wakacji. 
**********

Przeczytałam o tym, że chciałybyście pisać notki na mojego bloga. Mam do tego tylko jedno 'ale'  : to jest pomysł autorki innego bloga, która postanowiła wprowadzić to u siebie.

**********


32 komentarze:

  1. Marto, to nie jest pomysl autorki innego bloga( bo nie mam innego bloga) tylko to jest moj pomysl tj czytelniczki Twojego bloga i zauwazylam akceptacje innych czytelniczek czyli ten pomysl innym osobom sie spodobal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktora autorka bloga wprowadzila moj pomysl u siebie??

      Usuń
    2. mi tez ten pomysl sie spodobal i nie wiedzialam,ze juz na jakims blogu to funkcjonuje
      ale to co,ze juz gdzies jest jesli jest tu tez moze byc
      no ,nie?
      co o tym sadzicie dziewczyny?

      Usuń
  2. Marta, dobrze, że tego przestrzegasz, jak mówiłam wcześniej zgapianie jest żałosne, ale w tym przypadku chyba można wrzucić na luz i zrobić coś takiego, autor tego, co to wymyślił (mam na myśli autora z innego bloga) nie powinien się czepiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie
      dobry pomysl z tym "kącikiem czytelniczek"
      ja chcę żyby było coś takiego na tym blogu ,czyli notatki tematyczne nadesłąne przez czytelniczki
      na jakim blogu takie "kącik" już jest?
      ja znam parę polskich blogów ,ale ngdzie tego nie zauważyłam

      Usuń
    2. to nie jest "zgapianie" serio nie wiedzialam,ze taki pomysl juz gdzies funkconuje i dlatego podrzucilam taka propozycje ,zeby wprowadzic artykuly czytelniczek na tego bloga
      uwzam,ze to naprawde rewelacyjny pomysl ,zreszta widze entuzjazm innych czytelniczek ,czyli chcemy takiej mozliwosci na tym blogu na swoje artykuly tematyczne podczas braku wyjsc Kate:)

      Usuń
    3. Wiem, chodziło mi o inne zgapianie, a nie o Twój pomysł. Tylko Marta powiedziała, że już takie coś jest, więc jej tłumaczę, że u niej też tak może być, żeby się nie martwiła, że ją ktoś o kopię posądzi :) Fajnie, że się zgodziła.

      Usuń
    4. bardzo fajnie,ze sie zgodzila:)
      a wiecie na jakim blogu juz takie cos jest? bo ja wertuje blogi i nie trafilam
      chyba na jakims zagranicznym tak bedzie

      Usuń
  3. film "grace of monaco " dopiero w 2014 roku


    a co do pomyslu dot. Nasze artykuly to popieram !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zauważyłam, że zdjęcia zaręczynowe Madeleine są podobne do zdjęć Kate i Williama;) Sugerowałam nawet na blogu, że mieli tego samego fotografa;D
    A co do określeń, którymi posługują się Brytyjczycy na określenie Kate, ja czytuję forum, na którym wciąż mówią o niej Waity...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już chyba ze złośliwości tak mówią:( przecież już jest jego żoną!:)

      Usuń
    2. moze chodzo o to,ze ona czeka na jego milosc lub na dziecko stad tak ja nazywaja

      Usuń
    3. Madeleine i Chris zapłacili za zrobienie tego zdjęcia 43.000euro więc dziwi mnie, że fotograf nie zrobił nic kreatywnego tylko skopiował zdjęcie Williama i Kate.

      Usuń
    4. naprawdę!? moim zdaniem to przesada, przecież to tylko zaręczynowe zdjęcie, nie dziwi mnie, że wszystkie są podobne, bo trudno tutaj wymyślić coś oryginalnego, bo co? mieli pozować stojąc na głowie? ;)

      wszystkie zaręczynowe zdjęcia pokazują obejmujących się ludzi, no i ważne jest aby pierścionek był dobrze wyeksponowany ;)

      w sumie taką sesję zdjęciową (bo domyślam się, że to nie było jedno zdjęcie, a cała seria) może zrobić większość fotografów, więc płacenie tyle kasy konkretnemu gościowi to przesada. Ciekawe ile zapłacili Will i Kate dla Mario Testino za jego zdjęcia, tez pewnie całkiem dużo.

      Usuń
    5. Testino i Demarchelier to ludzie cenieni w branży więc pewnie jest to normalna stawka ;) Demarchelier zrobił tylko jedno zdjęcie (czarno-białe). Pozostałe dwa zrobiła szwedka Ewa-Marie Rundquist.

      Usuń
    6. Testino bardzo często fotografuje brytyjską rodzinę królewską wiec może mają jakieś zniżki ;)

      Usuń
  5. w takim razie czekam na wasze artykuły - proszę o wysyłanie je na maila m.zett@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super:) ze sie zgodzilas:)

      Usuń
  6. Ws tego paparazzo - gdzieś czytałem że został/a aresztowany/a. W końcu popełnił przestępstwo zabronione we Francji.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2225315/Nicole-Kidman-bears-uncanny-resemblance-Princess-Grace-Monaco-shoots-biopic-fairy-tale-ballgown.html



    wiecej zdjec nicole jako grace monaco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy patronat?

    Rebecca English‏@RE_DailyMail
    The Duke and Duchess of Cambridge and Prince Harry today become Patrons of 100 Women in Hedge Funds’ Philanthropic Initiatives

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.100womeninhedgefunds.org/pages/news_item.php?n=128&p=1&sw=&si=0

      Usuń
  9. Suknia będzie niebieska/granatowa na cześć "koloru" uniwersytetu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie czarna.:) Black tie dinner oznacza, że kobieta zakłada aksamitną lub welurową suknię, najczęściej w kolorze czarnym. Jolanta Kwaśniewska pisze o tym w "Lekcji stylu".:)

      Usuń
    2. to zależy od organizatorów na jaki dress code się zdecydują, tak naprawdę to wcale nie musi być długa suknia, może być koktajlowa.

      Usuń
  10. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2226707/Policeman-guarding-Duke-Duchess-Cambridge-accidentally-fired-gun-sat-car-outside-Anglesey-home.html?ito=feeds-newsxml

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Policjant, który ich pilnuje w Walii przypadkowo strzelił z pistoletu... Na szczęście było to poza ich domem i nikt nie został ranny.

      Usuń
  11. ktoś kiedyś pytał co symbolizuje herb rodziny Middletonów:
    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/04/19/article-1378441-0BB1661700000578-966_306x568.jpg

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałyście tą piosenkę ? :)

    LAURA WARSHAUER "TO WILL AND KATE, MEET ME AT EXIT 109"

    http://www.youtube.com/watch?v=WVsUcs9xToY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam, kim jest ta Laura? ;)

      książe Harry też ma "swoją" piosenkę ;)http://www.youtube.com/watch?v=S2Eau7Wz_D8

      Usuń
  13. Z tej piosenki wynika, że z nimi mieszkała w czasach akademickich :)
    w tym filmiku jest krótka wiadomość napisana przez Kate :) przyjrzałyście się uważnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Laura jest z Ameryki, miała okazję studiować w Szkocji :) wspomina, że dla amerykańskiej dziewczyny mieszkanie z Kate i Williamem było jak bajka.. śpiewa o dormitory .. ale w AmericanEnglish to znaczy dom akdemicki, a w BRITISHENGLISH po prostu sypialnia :)

    OdpowiedzUsuń