wtorek, 28 sierpnia 2012

Co nowego u Kate, Williama i Harry'ego?

Kilka dni mnie tu nie było, z różnych powodów, ale właściwie i tak nie było o czym pisać :)

Już za dwa tygodnie, Kate i William wyjadą w swoją oficjalną podróż z okazji Diamentowego Jubileuszu, jako przedstawiciele Królowej. W przeciągu kilku dni, zostanie opublikowany dokładny plan podróży.

Już jutro rozpoczynają się Igrzyska Paraolimpijskie. Zostało potwierdzone, że w ceremonii otwarcia,razem z Królową, wezmą udział Kate i William. Dokładny plan wyjść ma zostać ogłoszony przez Pałac St James w przeciągu kilku godzin (będę aktualizować) . Harry też będzie brał udział w oglądaniu zmagań niepełnosprawnych sportowców, i powoli będzie odbudowywał swój wizerunek ;)) Pierwsze wyjście od opublikowania jego nagich zdjęć będzie w czwartek lub piątek.

Harry został też patronem wyprawy na Biegun Południowy South Pole Allied Challenge 2013 . Może sam weźmie w niej udział?

20 października odbędzie się ślub następcy tronu Luksemburga Guillaume'a z belgijską arystokratką Stephanie de Lannoy. Niestety, Mama Stephanie zmarła. Nie doczekała ślubu swojej córki z Księciem ;(

Mam pewien pomysł, ale nie wiem czy dobry, i czy będziecie tym zainteresowani.
Wiem, że wielu z Was (no i ja ;)) jest fanami stylu Kate  i, że staracie się go naśladować.  W związku z tym, może chcielibyście podzielić się swoimi stylizacjami z nami wszystkimi? Utworzyłabym specjalną zakładkę, w której znajdowałby się nasze zdjęcia na których jesteśmy ubrani jak Kate. Byłyby 3 kategorie:

1. Tak samo jak Kate (czyli w tych samych ubraniach, np sukienka czy marynarka z Zary) 
2. Jak Kate (czyli ubrania się na wzór Kate np. Kate miała niebieską sukienkę, ja mam podobną niebieską sukienkę itd)
3. W stylu Kate (czyli np zdjęcie w eleganckiej sukience, jakie Kate czasem nosi)

Nie wiem czy to 'wypali' , czy będziecie chciały podzielić się swoimi stylizacjami ( jeśli nie będziecie chciały np pokazać twarzy nie ma problemu ;D)
Czekam na opinię, bo naprawdę sama nie wiem czy to "dobry i mądry pomysł" ;) 

Jak Kate




10 komentarzy:

  1. mi się ten pomysł podoba ;)
    fajnie, że ich jutro zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo trafny pomysl
    jestem "za"
    mam pare zdjec "w stylu kate "czy "jak kate" -i chetnie dodam do zakladki
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj wiecej notatek do royal tour .czekamy

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł fajny, chociaż ja osobiście nie ubieram się w stylu Kate więc nie mam się czym pochwalić, ale chętnie pooglądam Wasze stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię styl Kate, ale tylko ten elegancki, dlatego tylko ten kopiuję, coś typu http://www.shoplesnouvelles.com/stylenotes/index.php/tag/kate-middleton/ jej styl żtp. prywatny nie podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * sorry za to, coś się poknociło ;x

      Usuń
  6. WYJŚCIE KATE NA HRHDUCHESSKATE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ją widzieć tak na luzie. Będziemy mogli ich oglądać jutro, pojutrze i 2 września ;) Nie moge się już doczekać. Ciekawe czy ma coś nowego, czy wyciągnie coś z szafy ;)))))

      Usuń
    2. nie moge sie doczekac nowych fotek
      i naszych dziewczyny w stylizacji a'la kate:)

      Usuń
  7. świetny blog, najlepsze informacje o rodzinie królewskiej JAKIE DOTĄD spotkałam w internecie REWELACJA pomysł na stylizacje boski

    OdpowiedzUsuń