15 lipca 2012

Księżna Diana

Uwielbiam Księżną Dianę. Uważam, że była jedną z najpiękniejszych kobiet na świecie, bardzo nieszczęśliwą, a jednak dającą radość innym. Kręcony jest o niej film, z Naomi Watts w roli głównej. My, fani monarchii, znamy jej historię, a teraz dotrze ona też do innych.
Bardzo lubię filmy biograficzne, szczególnie jeśli chodzi o monarchię ("Królowa" "Jak zostać Królem") i nie mogę się doczekać tego filmu. Mam nadzieję, że uda mi się pójść do kina w dzień premiery. Cieszę się też, że więcej ludzi pozna historię tej niezwykłej kobiety.
Nie wiem czy wiecie, ale powstał już jeden film o Dianie, był zrealizowany bardzo szybko po jej śmierci, bo już w 1998 roku. Diana - Królowa ludzkich serc   Możecie "polować" na niego na Filmboxie ;) Myślę, że Amy Seccombe jest bardziej podobna do Diany niż Naomi Watts, a co wy sądzicie?


Mimo wszystko, nie mogę się doczekać. Poniżej nowe zdjęcia z planu:





Dostała tez dzisiaj książkę o Dianie. Jest bardzo stara, jest na niej napisane, że jest to "Pierwsza w Polsce biografia Księżnej Walii". Została wydana w 1992 ( w Polsce)  napisana w 1988. Bardzo mi na takiej zależało, ponieważ jest to zupełnie inne spojrzenie. Zaraz zabieram się do czytania ;)


11 komentarzy:

  1. Mam w domu tę książkę. Przeczytałam ją jednym tchem. Czytałam również "Fergi- przyjaciółka Diany" tej samej autorki. Ta druga nie podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakup sobie kosztuje ona parę groszy "Zakochana Księżna",lub jeśli lubisz albumy "Diana królowa ludzkich serc" Pierwszą książkę polecam, bo opisuje historię Diany w najważniejszym momencie jej życia, natomiast druga ukazała się po śmierci Diany i jest to album z jej zdjęciami(zanim została księżną, po wstąpieniu do Rodziny Królewskiej, w czasie kiedy została matką i okres po rozwodzie).

    OdpowiedzUsuń
  3. Naomi naprawdę daleko do Diany... brak jej szczerego uśmiechu i takiego spojrzenia. Wygląda za bardzo na hollywood ale na film się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Diana była wspaniała i taki pewnie będzie ten film. To drugi film na który czekam. Pierwszy to Grace of Monaco - premiera 2014 ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Grace i Diana 2 cudowne księżne w 1982 Diana była na pogrzebie grace a 15 lat potem tak jak ona zgineła we wpadku samochodowym .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Grace była tylko księżną małego kraju ale królową stylu tak jak księżna Diana była królową ludzkich serc. Szkoda że będę musiała właśnie czekać na te dwa filmy, jak się dowiedziałam ,że powstają, natychmiast chciałam je już obejrzeć ;D a tu dwa lata czekać ;))

      Usuń
  6. Kate też taka będzie za kilka lat:-) Byle by szczęsliwa ich małżeństwo się tak nie skończy bo William wie na czym cierpiała jego matka i ją płaczączą pociesza więc wie jak postępować z Kate i czego barakowało Dianie doradców to Will załatwił to Kate

    OdpowiedzUsuń
  7. diane nioe byla piekna kobieta-byla brzydka i dziwna rozchwiana psychicznie, spojrzenie spod lba i taka byla nijaka
    znana z dzialalnosci charytatywnej za to doceniam
    za reszte nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta, wiesz co by było ekstra, gdybyś napisała o weselnych gościach Williama i Kate, a w szczególności o Rose Astor i jej mężu Hugh van Cutsem, których córeczka Grace była druhną. O nich w ogóle nic nie wiadomo, więc mogłabyś to zrobić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem fanem, chyba już mocno zafiksowanym, księżnej Catherine. Mam 24 043 jej zdjęć - wszystko z internetu i ciągle zbieram. Każda taka stronka to miód na me serce. Tedi

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja uważam, że Naomi Watts jest całkiem podobna do Diany. Oczywiście nie da się znaleźć sobowtóra księżnej, ale z hollywoodzkich aktorek moim zdaniem Naomi pasuje najlepiej. Trailer filmu szalenie mi się podobał i nie mogę się doczekać obejrzenia całości.
    Jak udało Ci się znaleźć tę książkę o Dianie? Poluję na nią, ale nie mogę dostać nigdzie.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń